XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
Ik word zeker in C geplaatst, maar alsnog, er is een kans dat je naast me gaat staan, want als je te goed bent sturen ze je door naar C.

---------- Toegevoegd om 09:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:02 ----------

als je mijn hulp ofzo nodig heb mbt wedstrijden of zoeiets pm me maar kerel.

Wie weet :)

Heb gelukkig goede begeleiding (nederlands kampioen heavyweights :D), maar als ik nog eens wat te vragen heb hoor je het!

Vanavond weer met jeffrey trainen, ik doe schouders triceps, hij schouders biceps.

je wordt wel erg close met die jeffrey!:mad:

Veel succes Killy ;) heb je maar heel effe gezien, maar zo te zien ben je aardig gedreven!!
Er zijn genoeg voorbeelden van jonge gasten zoals jij die zomaar begonnen en een trainingschemaatje deden en na 3 weken trainen tot de conclusie kwamen dat ze wereldkampioen BB wilden worden, dus hierin ben je niet de eerste en ook niet de laatste.Gewoon er voor gaan!!!! :)

Veel succes Killy ;) heb je maar heel effe gezien, maar zo te zien ben je aardig gedreven!!
Er zijn genoeg voorbeelden van jonge gasten zoals jij die zomaar begonnen en een trainingschemaatje deden en na 3 weken trainen tot de conclusie kwamen dat ze wereldkampioen BB wilden worden, dus hierin ben je niet de eerste en ook niet de laatste.Gewoon er voor gaan!!!! :)

Tja, bij mij ging het niet na 3 weekjes, toen ik begon met trainen vond ik bbers maar vies :p

Maar hoe meer ik er van leer, hoe meer ik ga waarderen :)

Ps. Waar had je mij gezien?

BBers zijn ook vies over het algemeen, als je ziet wat ze eten :P
Ik heb je toen bij Mascha zien trainen ;)

@ Dusan hoe weet jij zo zeker dat je in C geplaatst word?

ik word zeker in c geplaatst, maar alsnog, er is een kans dat je naast me gaat staan, want als je te goed bent sturen ze je door naar c.

---------- toegevoegd om 09:03 ---------- de post hierboven werd geplaatst om 09:02 ----------

als je mijn hulp ofzo nodig heb mbt wedstrijden of zoeiets pm me maar kerel.

:d:d:d

---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:01 ----------

Ik dacht dat jij langzamerhand in een fotograaf aan het veranderen was :p

Nee fotograafje ben ik al lang niet meer, dat is meer nog een hobby als ik zin heb.
Ik geef liever trainingen :)

:d:d:d

---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:01 ----------

Nee fotograafje ben ik al lang niet meer, dat is meer nog een hobby als ik zin heb.
Ik geef liever trainingen :)

Groot gelijk heb je, hoop dat ik later ook wat met de sport kan doen :)

Vandaag super duper knal training gehad met jeffrey suijkerbuijk.

Warmup.

Mp
10x40
10x40
8x50
6x50 6x40

Side raises
8kg
9x
10x
8x

6x8kg 10x4kg

Front mp in smith
10x20 (stang)
8x30
9x30
6x30 3x20

Superset face pull, reverse dumbbell flyes.
Niet kunnen tellen, ging kapot :p

Biceps

Dumbbell curl
8x8kg 8x12

10x14
8x14
8x14
5x16 4x14

Machine curl
10x20
9x20
11x20