Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

ik sta ook altijd mijn trainingsmaat zo aan te moedigen, het helpt mensen echt om door te zetten vind ik.

dat is vast wel zo, maar ik zeg het gewoon, helaas is het wel moeilijk om een trainingsparthner te vinden die het toe schreeuwen niet erg vind of zich niet schaamt...:p

• Topic Starter Topic Starter
dat is vast wel zo, maar ik zeg het gewoon, helaas is het wel moeilijk om een trainingsparthner te vinden die het toe schreeuwen niet erg vind of zich niet schaamt...:p

Ligt ook een beetje wat voor gym het is ofc :p, bij ons zijn er genoeg ecto's die ineens ergens motivatie vandaan halen om te schreeuwen als ze je nerveus aan het spotten zijn :p

Vanochtend vroeg benen getraind met jeffrey en nog een trainee in rotterdam.

Voelde me lekker en heb ook flink geknald.

Warming up
Leg exstenstion
Beetje rekken

Leggpress
2xwarmingup 100kg

12x125
11x150
7x200
5x225 4x200 5x185

Hack squat breed
20kg (weet niet hoe zwaar de machine is)
30kg
45kg
45kg
Weet niet hoeveel reps, ging helemaal kapot door super diep te gaan, zal tussen de 6-10 gezeten hebben.

Lunges dumbbells
Rond de 10-15 reps
8kg
8kg
10kg

Leg exstenstion
4 sets

Leg curl
4 sets, laatste set drop set.

Nog een oefening.
Ben echt kapot, zal morgen leuk lopen zijn.

Even een after workout update-je

Ben nog flink moe en heb me dus maar verwend met een mooie junk maaltijd:

Een kipburger
Patat
2 spareribs
Ijsje :D

Morgen loop ik wss al een bejaarde, lekker mijn chest en triceps trainen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2 eieren 3 eiwit eieren 75 gram havermout 30 gram whey
Omnomnomnomnom

Ziet er goed uit man, wil ik ook wel! :p

Heb het aan jeff gevraagt, ga het vervangen door een rijst maaltijd, het is heel lekker, maar krijg het gewoon niet weg :p

Ik kan gerust 200 rijst, 200 gr kip en 200 gram groente eten, maar ik zit bij deze pannenkoek na 2 happen vol :p

Heb het aan jeff gevraagt, ga het vervangen door een rijst maaltijd, het is heel lekker, maar krijg het gewoon niet weg :p

Ik kan gerust 200 rijst, 200 gr kip en 200 gram groente eten, maar ik zit bij deze pannenkoek na 2 happen vol :p

Believe me dat na 6 weken rijst only the rijst je neus uitkomt en dat je weer verlangd naar zon pannekoek ;)

Tja, ik heb gewoon wat spullen bij elkaar geflikkerd in de pan.

In een plastic bakje whey havermout en ei met een lepel mixen en in de pan bakken :p
Denk dat het voornamelijk kwam door het feit dat het mijn eerste maaltijd was, heb net de andere helft op en vulde me minder.

Is heel lekker, maar als ontbijt een no go, dan zit je na 2 happen bomvol :p

Je kan wel zien dat de beentjes nog niet zo sterk zijn:o, maar goed hoor die lunges in je schema, werkt echt:)

Je kan wel zien dat de beentjes nog niet zo sterk zijn:o, maar goed hoor die lunges in je schema, werkt echt:)

Tja die lunges zijn niet meer zo makkelijk als je daarvoor zwaar geleg pressed en diep gehack squat hebt :p
Zak je iedere keer door je poten hahaha

Jongens vecht dit even ergens anders uit please :p

wacht, brutal = dusan?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven