Brutal
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik sta ook altijd mijn trainingsmaat zo aan te moedigen, het helpt mensen echt om door te zetten vind ik.

dat is vast wel zo, maar ik zeg het gewoon, helaas is het wel moeilijk om een trainingsparthner te vinden die het toe schreeuwen niet erg vind of zich niet schaamt...![]()
, bij ons zijn er genoeg ecto's die ineens ergens motivatie vandaan halen om te schreeuwen als ze je nerveus aan het spotten zijn 
Heb het aan jeff gevraagt, ga het vervangen door een rijst maaltijd, het is heel lekker, maar krijg het gewoon niet weg
Ik kan gerust 200 rijst, 200 gr kip en 200 gram groente eten, maar ik zit bij deze pannenkoek na 2 happen vol![]()

Believe me dat na 6 weken rijst only the rijst je neus uitkomt en dat je weer verlangd naar zon pannekoek![]()
hoe maak je dat precies klaar? Ziet er wel lekker uit.[Afbeelding niet meer beschikbaar]
2 eieren 3 eiwit eieren 75 gram havermout 30 gram whey
Omnomnomnomnom

Je kan wel zien dat de beentjes nog niet zo sterk zijn, maar goed hoor die lunges in je schema, werkt echt
![]()