Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wacht, brutal = dusan?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
No offence maar je bent nog lang geen podium materiaal. Als je echt van deze sport houd wacht je uit respect nog een paar jaar. Dit haalt de sport in Nederland omlaag.

We zullen zien, als ik gewoon groen licht krijg van jeffrey dan ga ik er voor.
Ik verwacht ook niet dat het niveau heel erg hoog zal liggen op de flex cup, het is niet voor niks een beginners wedstrijd.
En het 'uit respect voor deze sport' vind ik echt grote onzin.
Als bbing in nederland 1 ding kan gebruiken is het het kwijt raken van het slechte imago en de eventuele drempel die het met zich mee neemt voor mensen om er serieus aan te beginnen.
Ben zelf van mening dat als je alleen maar massa monsters op podia toelaat je een hoop mensen het idee kan geven dat ze zelf never nooit dit zullen bereiken.
Bbing mag zoiezo een schop onder de kont krijgen en dan bedoel ik ook de bonden.
Want van marketing heeft de ifbb nog niet gehoord in nederland volgens mij.
Een vereiste van een groeiende sport is een goede organisatie.
not sure, maar dat was wel een kerel die dusan heette
not sure, maar dat was wel een kerel die dusan heette
Leuk om deze foto "straks" als hij 125kg in wedstrijd shape is er naast te zetten.wacht, brutal = dusan?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leuk om deze foto "straks" als hij 125kg in wedstrijd shape is er naast te zetten.![]()

jelly, welke provincie woon je dan, Rotterdam/A'dam?
---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------
en herkende ze je trouwens nog?
Ja dat bedoel ik dus met respect voor deze sport. Imo zorgen mensen zoals jij en een D klasse in de flexcup voor een slechte imago. Als ik naar een wedstrijd kijk wil ik ook echt wedstrijd materiaal zien waren jaren voor getraind is.
Ik geloof goed dat je hard werkt voor je fysiek maar iemand met een beetje aanleg en een beetje klooit met gewichten ziet er in korte tijd hetzelfde uit als jou. Het verschil tussen een wedstrijd atleet en iemand die voor de traint om er goed uit te zien moet enorm zijn. Ik weet niet of het aan mij ligt maar dat zie ik in ieder geval niet aan jou fysiek.
Ben het helemaal met je eens, zulke wedstrijden zijn alleen maar goed.Wat een onzin. In welke tak van sport dan ook kun je toch op het niveau instappen wat je hebt, hoe laag ook. Daar verlaag je juist de drempel mee EN creeer je nieuw talent! Dacht je dat Johan Cruijff ook in Ajax 1 is begonnen met voetballen. Met een instelling als de jouwe kijk je over 10 jaar nog tegen dezelfde 20 koppen aan in BB'ing.