Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

Wat een onzin. In welke tak van sport dan ook kun je toch op het niveau instappen wat je hebt, hoe laag ook. Daar verlaag je juist de drempel mee EN creeer je nieuw talent! Dacht je dat Johan Cruijff ook in Ajax 1 is begonnen met voetballen. Met een instelling als de jouwe kijk je over 10 jaar nog tegen dezelfde 20 koppen aan in BB'ing.

Je kunt voetbal niet vergelijken met bbing. Maar goed ik respecteer jou mening, ik denk er gewoon anders over. Ik wil hier verder de boel niet verzieken. Ik had in eerste instantie niet moeten reageren ;)

• Topic Starter Topic Starter
Je kunt voetbal niet vergelijken met bbing. Maar goed ik respecteer jou mening, ik denk er gewoon anders over. Ik wil hier verder de boel niet verzieken. Ik had in eerste instantie niet moeten reageren ;)

Ik vind dat bbing heel goed is te vergelijken met voetbal, ook met hockey, turnen of schaken :p

Natuurlijk geef je je eigen sport altijd een streepje voor, maar het blijft een sport. Dat de hoogte punten in de sporters carriere nou van leeftijd verschild maakt hier geen verandering in.

En je hoeft niet bang te zijn dat je de boel verziekt, je gaf netjes een mening in een discussie die naar mijn mening eens wat vaker gevoerd moet worden.

Waar wilt nederland heen met bbing? Want momenteel nemen de aantallen op de hoge podia's in nederland alleen maar af, dus hoe het nu geregeld is werkt niet.

Ik vind dat bbing heel goed is te vergelijken met voetbal, ook met hockey, turnen of schaken :p

Natuurlijk geef je je eigen sport altijd een streepje voor, maar het blijft een sport. Dat de hoogte punten in de sporters carriere nou van leeftijd verschild maakt hier geen verandering in.

En je hoeft niet bang te zijn dat je de boel verziekt, je gaf netjes een mening in een discussie die naar mijn mening eens wat vaker gevoerd moet worden.

Waar wilt nederland heen met bbing? Want momenteel nemen de aantallen op de hoge podia's in nederland alleen maar af, dus hoe het nu geregeld is werkt niet.

Ik denk dat het ook komt omdat veel mensen als ze aan bb denken dat ze meteen denken aan freaks en het zware kant en dat het dan afschrikt terwijl de sport veel leuke dingen met zich meebrengt, een wedstrijdje als Flexcup is juist goed vind ik en geeft meer inzicht voor beginnende atleten en als je zo kijkt naar andere landen als Rusland, Amerika etc zie je bij junioren altijd veel mensen en op nederlandse NK maar 1 junior... dit laat toch wel zien dat er iets niet goed is...

Ja dat bedoel ik dus met respect voor deze sport. Imo zorgen mensen zoals jij en een D klasse in de flexcup voor een slechte imago. Als ik naar een wedstrijd kijk wil ik ook echt wedstrijd materiaal zien waren jaren voor getraind is.

Ik geloof goed dat je hard werkt voor je fysiek maar iemand met een beetje aanleg en een beetje klooit met gewichten ziet er in korte tijd hetzelfde uit als jou. Het verschil tussen een wedstrijd atleet en iemand die voor de traint om er goed uit te zien moet enorm zijn. Ik weet niet of het aan mij ligt maar dat zie ik in ieder geval niet aan jou fysiek.

Als jij naar een beginnerswedstrijd kijkt (D klasse) is het toch logisch dat je geen wedstrijdmateriaal ziet waarvoor jaren is getraind ???

zijn er fotos te vinden van de D klasse van de flexcup van vorig jaar ofzo?

theo0w sneue bever ben jij zeg.
Het is alleen maar goed aan mensen aan te moedigen mee te doen in de sport door ook 'instap' niveau wedstrijden te hebben. Diegenen die het echt leuk vinden en er voor willen gaan stromen vanzelf door

theo0w sneue bever ben jij zeg.
Het is alleen maar goed aan mensen aan te moedigen mee te doen in de sport door ook 'instap' niveau wedstrijden te hebben. Diegenen die het echt leuk vinden en er voor willen gaan stromen vanzelf door

Laten we het gezellig houden :)

5x142 gedeadlift. (Correctie*)

Rest van de training zet ik nog neer, ben kapot.

Laatst bewerkt:
Zeg eens dat het goed is gvd!!!!

Goed!

D klasse? Is dit iets nieuws? Ik ging er altijd vanuit dat de C klasse de beginners wedstrijden waren.

Oke nja vraag me af hoe ze de podia nog willen vullen. sommige wedstrijden is het al moeilijk om genoeg atleten het poduim op te krijgen en door extra klasses toe te voegen zal dit alleen nog maar uitdunnen. Maar goed zal wel over nagedacht zijn denk ik zo.

Oke nja vraag me af hoe ze de podia nog willen vullen. sommige wedstrijden is het al moeilijk om genoeg atleten het poduim op te krijgen en door extra klasses toe te voegen zal dit alleen nog maar uitdunnen. Maar goed zal wel over nagedacht zijn denk ik zo.

Het is al bijna vol, word wss drukste wedstrijd van het jaar :D

Het is al bijna vol, word wss drukste wedstrijd van het jaar :D

Ow dat is alleen voor deze wedstrijd dan? Maar niet over het algemeen? Nja een wedstrijd met een vol podium is altijd leuk voor zowal de atleten als het publiek. Dan kan je tenminste echt zeggen dat je eerste bent geworden als je wint. Heb de afgelopen tijd teveel meegemaakt dat er maar 3 of zelf 1 atleet op het podium stond wat natuurlijk erg jammer is.

nou oke, toch maar een abbo dan

nou oke, toch maar een abbo dan

K*t, moet ik nu dan maar trainingen gaan posten?
Vooruit.

Dinsdag borst biceps,
Eerste keer high volume zoals jeffrey het graag heeft

decline bp:
2x20 50 (warming up)
15x70
12x80
8x90
3x95 4x80 7x70 (burnnnnn)

Dumbbell press incline
2x12 22kg
8x24kg
6x24kg 4x22kg

Machine press
3x8 zwaarrrruuuhhhh, gewichten weet ik niet, deed trainingsmaatje

Machine flyes
12x45kg
12x55kg
9x55kg
5x65 6x45 7x40

Cable flyes
9x20
8x20
9x20 15x10

Dumbbell curl
2x10 14
1x9 16kg

Machine curl
11x20
9x20
10x20
8x20 5x15 4x10 (pijnlijke oefeningen :D)

Hammer curl
3x10 14kg
6x16 8x12kg

Standing cable curls (met die dingen boven je hoofd)
3 sets 20kg
9x20kg 10x15 6x10 (finished)

Ik heb vandaag sinds tijden weer eens spierpijn in mijn biceps :)

Vandaag benen gepakt, laatste 2x met jeffrey en nu alleen zonder spotter, was dus wel even wennen.

Motivatie 5/10

Squat los.
2x12 70kg
8x90
6x110
1x125 fail (onzekere spotter maakt mij onzeker :p)

Mezelf even een mentale schop onder de kont gegeven.
2x125 (had er nog wel 1-2 uit kunnen knallen)

Hack squat breed en diep.
2x8 40kg
8x55
8x65
3x75 3x65 4x55

Legg press
10x100kg
8x125
7x150
5x175 4x150 7x125 (aaaauuuwwww)

Lunges
3x12 12kg (gaat al beter)

Leg exstenstion
2x10 55
8x70
5x70 3x60

Leg curl
4 sets gewichten en reps vergeten.

Was toch wel kapot maar was ook een deel motivatie en al vermoeide benen van de lange dag.

Morgen schouders met barry van de dbb contest en wahid (wannebeBBer ofzo is zijn nick hier), heb er zin in eens even lekker knallen.

Toch wel moe van benen, was dus ook weer niet zo slecht

Terug
Naar boven