Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

.

Meer schuld gevoel omdat ik naast mijn voeding zoveel zit te snoepen
Zit een beetje op een twijfel punt, zit toch al aardig hoog in koolh maar heb nog steeds honger, dus of ik nu meer rijst moet pakken of gewoon af en toe een appeltje om de honger te stillen, wil veel lean mass gainen en niet teveel vet
Gaat teminsten wel de goede kant op, voor het eerst in tijden krijg ik ook wat vet op mijn abs, jeffrey's eten helpt.
comeon van dat ene dagje geen kwark+ rijst eten ga je ook niet meteen 20kg vet aanzetten. vind beetje overdreven ..

Tja denk dat als ik bovenop 4800kcal nog eens patat ga zitten bulken dat ik toch onnodig vet pak.
Gelukkig vind ik rijst ect ook allemaal lekker en snap daarom ook nooit waarom zoveel bbers er moeite mee hebben met clean eten.
Enige wat af en toe vervelend is is de hoeveelheid waarin het komt![]()
maar dats mijn mening je moet doen zoals je wil
dan had je ook 1 bakkie rijst minder kunnen nemen en dan gewoon een klein patatje nemen..maar dats mijn mening je moet doen zoals je wil
![]()

Tenzij je al lekker aan de roidz ben begonnen zou ik als ik jou was toch maar gewoon een basis split gaan doen hoor.
Alle spiergroepen 2x/week met compounds en basis oefeningen.
En frites is goed!(hoop ik...
)

(j/k)
)