XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
Ik maak weer lange dagen........
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tough life bro

Sinds tijden weer eens wezen stappen, lekker naar de kermis geweest.

Was toch iets minder leuk dan vorige jaren als je de enige nuchteren persoon bent in een hele feest tent.
En pas 6 uur in mijn nest! katabool :eek:
Maar goed, wel gewoon mijn bakjes rijst mee en 2 bakken kwark, dus kan geen kwaad :).

Nu eens kijken hoe ik deze week ga trainen, denk:
Dinsdag : rug
Woensdag: armen, buik, kuiten
Donderdag: vrij
Vrijdag: borst, schouders
Zaterdag: vrij
Zondag: benen

Vind afwisselen van 4day en 5 day splitt erg lekker, dus word denk ik 4day-4day-5day splitt :)

Ben lekker aan het knallen op de compounds, maar merk toch wel dat 1 spiergroep anders trainen is dan 2 spiergroepen.

Laatst bewerkt:
lol kwark en rijst mee?

hoezo hardcore , goed bezig Killy ;)

hoezo hardcore , goed bezig Killy ;)

Meer schuld gevoel omdat ik naast mijn voeding zoveel zit te snoepen :p

Zit een beetje op een twijfel punt, zit toch al aardig hoog in koolh maar heb nog steeds honger, dus of ik nu meer rijst moet pakken of gewoon af en toe een appeltje om de honger te stillen, wil veel lean mass gainen en niet teveel vet :)

Gaat teminsten wel de goede kant op, voor het eerst in tijden krijg ik ook wat vet op mijn abs, jeffrey's eten helpt.

Meer schuld gevoel omdat ik naast mijn voeding zoveel zit te snoepen :p

Zit een beetje op een twijfel punt, zit toch al aardig hoog in koolh maar heb nog steeds honger, dus of ik nu meer rijst moet pakken of gewoon af en toe een appeltje om de honger te stillen, wil veel lean mass gainen en niet teveel vet :)

Gaat teminsten wel de goede kant op, voor het eerst in tijden krijg ik ook wat vet op mijn abs, jeffrey's eten helpt.

comeon van dat ene dagje geen kwark+ rijst eten ga je ook niet meteen 20kg vet aanzetten. vind beetje overdreven ..

comeon van dat ene dagje geen kwark+ rijst eten ga je ook niet meteen 20kg vet aanzetten. vind beetje overdreven ..

Tja denk dat als ik bovenop 4800kcal nog eens patat ga zitten bulken dat ik toch onnodig vet pak.

Gelukkig vind ik rijst ect ook allemaal lekker en snap daarom ook nooit waarom zoveel bbers er moeite mee hebben met clean eten.

Enige wat af en toe vervelend is is de hoeveelheid waarin het komt :p

Tja denk dat als ik bovenop 4800kcal nog eens patat ga zitten bulken dat ik toch onnodig vet pak.

Gelukkig vind ik rijst ect ook allemaal lekker en snap daarom ook nooit waarom zoveel bbers er moeite mee hebben met clean eten.

Enige wat af en toe vervelend is is de hoeveelheid waarin het komt :p

dan had je ook 1 bakkie rijst minder kunnen nemen en dan gewoon een klein patatje nemen..:p maar dats mijn mening je moet doen zoals je wil:)

Tenzij je al lekker aan de roidz ben begonnen zou ik als ik jou was toch maar gewoon een basis split gaan doen hoor.
Alle spiergroepen 2x/week met compounds en basis oefeningen. ;)
En frites is goed! :D (hoop ik... :o)

Tenzij je al lekker aan de roidz ben begonnen zou ik als ik jou was toch maar gewoon een basis split gaan doen hoor.
Alle spiergroepen 2x/week met compounds en basis oefeningen. ;)
En frites is goed! :D (hoop ik... :o)

Erg basis split klinkt alles 2x per week niet, dat zou ik eerder van een teen juice abuse verwachten :p
Zou er zoiezo niet aan moeten denken om alles 2x per week te pakken, als ik genoeg varieer in reps en oefeningen heb ik altijd wel lekker 2-3 dagen spierpijn.
Ik heb ook niet van die slappe pl- trainingen, ik train tot failure :mad: (j/k)

En de wonderpilletjes laat ik nog een tijd links liggen, eerst eens een punt bereiken waar ik vast loop.
Heb geen ambities om de nederlandse alexey te worden, maar mijn streven word toch vrij moeilijk naturel te behalen, dus zal er waarschijnlijk een keer aan moeten geloven.

Maar probeer me er niet mee bezig te houden, ben nog maar een groentje, eerst maar eens naturel een super fysiek neer zetten!!!

Ik vroeg het laatst aan iemand wie ik zijn kennis nogal redelijk hoog inschat (60 jaar oud, een hele lange tijd aktief in de sport) omdat ik ben opgegroeid met de regel dat je iedere spiergroep 2x/week traint (minimaal! ;))
Hij zei letterlijk: 1x/week = nagenoeg alleen onderhoud!
Iedere spiergroep 2x/week trainen moet je! :D
Zeker als je zo jong bent is het toch gewoon doodzonde dat je zoveel potentie tot groei laat liggen door ze maar 1x/week te trainen man.
Spierpijn heeft niks te maken met spiergroei trouwens.
Dat betekend meer dat je geen klote gewend bent! :D
Eén simpele regel waar niemand omheen kan lijkt me: Hoe vaker je een (volledig) herstelde spier(groep) kan trainen, hoe sneller je vooruitgang zal boeken.
Lijkt me logisch. ;)
Doe er je voordeel mee.

Mmm, word wel zo lastig plannen allemaal, word tijd voor een 2 weekse indeling :p

Ibo, kom eens even door met je mening aub :p

Hahaha, ik ben blij dat ik je weer aan het denken heb gezet. ;)

Come in, Ibo... Ibo, come in! :D

---------- Post added ma 13 jun 2011 at 17:30 ----------

Houd wel rekening met de (stel)regel die Phil Collins o.a. zingt in "Jesus he knows me" die luid: "Do as I say, don't do as I do" :D
Want ik heb nog geen reet bereikt natuurlijk met mijn grote bek, en Ibo is een BAAS natuurlijk. :bow:
Maar ik train ook nooit iedere spiergroep 2x/week!
eerder 2x/4 weken... :o

Word tijd dat we een schijnwerper in deventer zetten net als bij superman en batman anders duurt het met ibo zo lang :p

Ben naar de zonnebank geweest

IMAG0150.jpg

IMAG0149.jpg

Ben wel een beetje afgevallen

En ik d8 dat ik behaard was... :eek:
Daar ga je nog lol van hebben als je het podium op gaat! :D

Terug
Naar boven