AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

Cool. Hoef ik meteen niet meer naar de bios :D

Lekker splitje trouwens!

4800 kcals.... wieeehaaaa. phata$$ :D

IMO hoofdspiergroepen 2x per week belasten. Of je dat nu in 2,4 of 6 trainingen doet zou minder uit moeten maken.

Nice filmpje trouwens, die laatste op JijBuis :thumbs:

pak dan 5 reps ...

less = more, more = less

3 daagse split, 2x doen, pak je gewoon elke traing duidelijk je supercompensatie. Snap niet waarom dat niet goed zou zijn :)

Of ga je nou beweren dat je met 3x per week meer groeit dan 6x?

3 daagse split, 2x doen, pak je gewoon elke traing duidelijk je supercompensatie. Snap niet waarom dat niet goed zou zijn :)

Als je 3x per week helemaal tot het gaatje gaat, herstel je beter denk ik dan 6x per week trainen.

Persoons gebonden denk ik... En helemaal tot het gaatje is misschien wel net te ver ja.

Haha ja, ik heb zelf nog niet veel anders geprobeerd, maar train ook pas 8 maandjes, ga zelf altijd tot failure en pak dan ook goed me rust:)

Wat een broscience hier weer.

net alsof het enige wat telt is hoe vaak je per week traint.
ik doe nu 3x per week en het is intensiever dan toen ik 4x per week ging trainen.

Als je 3x per week helemaal tot het gaatje gaat, herstel je beter denk ik dan 6x per week trainen.

Persoons gebonden denk ik... En helemaal tot het gaatje is misschien wel net te ver ja.

Niet lullig bedoeld, mar gasten, jullie zijn 17 en zitten van nature al helemaal vol met puberhormonen. Als jullie een beetje naar dumbbells kijken zetten jullie al massa aan. :D

Zelfs als je met forced reps helemaal voorbij failure gaat, lijkt me 1x per week niet optimaal. Ik zou dan eerder geneigd zijn om spiergroepen 96 uur rust geven ipv 72.

Wat een broscience hier weer.

Want?

net alsof het enige wat telt is hoe vaak je per week traint.
ik doe nu 3x per week en het is intensiever dan toen ik 4x per week ging trainen.

Denk dat je echt wel meer groeit van 6x dan 3x, overigens heb ik het niet over intensiteit, maar heb goed aanpakken van je supercompensatie.

Nee, mag niet meer off topic gaan van Killy, sorry.

Post dan niks.

Niet lullig bedoeld, mar gasten, jullie zijn 17 en zitten van nature al helemaal vol met puberhormonen. Als jullie een beetje naar dumbbells kijken zetten jullie al massa aan. :D

Zelfs als je met forced reps helemaal voorbij failure gaat, lijkt me 1x per week niet optimaal. Ik zou dan eerder geneigd zijn om spiergroepen 96 uur rust geven ipv 72.

Ben helemaal geen fan van 1x per week een spiergroep, heb het zelf een maandje gedaan maar word gillend gek, heb het gevoel alsof ik na 2 dagen weer kan...

Want?

Denk dat je echt wel meer groeit van 6x dan 3x, overigens heb ik het niet over intensiteit, maar heb goed aanpakken van je supercompensatie.

Post dan niks.

Ben helemaal geen fan van 1x per week een spiergroep, heb het zelf een maandje gedaan maar word gillend gek, heb het gevoel alsof ik na 2 dagen weer kan...

gelukkig heb jij al zoveel bereikt in krachtsport dat je het wel zult weten idd... zijn zat mensen die maar 3x per week trainen (naast wat hersteltraining)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.434
Van de 2 A atleten die ik goed ken:

Ibo: nk cbb, 4de AC madrid 3x per week
Suyker: nk heavy weights 2011, 4x per week (soms 5)

Zie er weinig 6x trainen demian.

Maar goed training van net:

Hammer strenght chest press
6x250
3x300 (alle 3 met spot)
3x? (fail)
8x?
12x?

Hammer strenght incline press
2x8
10x

Incline db flyes
3x10x20kg

Dumbbell overhead extenstion ss bb curl
14x14 12x40
10x20 12x40
10x22 12x40

Cable v bar
Push down ss curl
6x40 10x25
10x30 10x25
10x35 10x25

Cable v bar
Reverse grip pushdown ss 20kg schijf curl
2(of 3)x10 2 (of 3)x12

Niet helemaal zeker of dat ik alles goed heb kwa reps en gewichten, maar dat zie ik vandaag wel terug op de filmpjes.

Zeker goede training man! Dikke flyes ook.
Kan niet wachten op het filmpje:)

gelukkig heb jij al zoveel bereikt in krachtsport dat je het wel zult weten idd... zijn zat mensen die maar 3x per week trainen (naast wat hersteltraining)

Geef mijn mening, presenteer geen feiten noch beweer ik veel ervaring te hebben.

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 22:29 ----------

oja, GOEDE TRAINING ECTO :heart:

Liked! :thumbs:

In het vorige filmpje pakten jullie die pushdown nog als een een soort close-grip BP, met de ellebogen naar buiten. Nu geïsoleerd met de ellebogen mooi langs de romp. Bewuste afwisseling?

Terug
Naar boven