- Waardering
- 1.246
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 154kg
- Vetpercentage
- 18%
bij de opa-klasse...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ben idd benieuwd of je 6x140kg onder par squat.
zou wel sterk zijn!

stiekem? je ziet de dbolletjes gewoon zijn zak uitvallen als hij squat![]()

Hoe maak ik trouwens mijn kracht onderin wat sterker?
Merk dat ik bij squats en hack squats igg alleen onderin het zwaar heb en wanneer ik een paar cm boven par ben dan schiet ik als een raket omhoog.
Maak jullie eens nuttig plers in mijn log![]()

Heb even dat laatste filmpje bekeken, maar zo helpt je jezelf de verdommenis in. Lager in die gewichten en werk aan je uitvoering. Dit is opbouwende kritiek ;-)

Gozer die aan die gewichten van de chestpress stond te trekken zei dat het wel 200kg te zwaar was. Tja dat kan niet goed wezen idd. En dat Killy heel erg breed liep bij ons in de gym en tegen niemand sprak toen hij binnen kwam, ala Mr olympia. Daar had je bij moeten zijn zei die, had je je ballen uit je broek gelachen.
Beetje vreemde indruk schijn je gemaakt te hebben Killy..![]()

Gozer die aan die gewichten van de chestpress stond te trekken zei dat het wel 200kg te zwaar was. Tja dat kan niet goed wezen idd. En dat Killy heel erg breed liep bij ons in de gym en tegen niemand sprak toen hij binnen kwam, ala Mr olympia. Daar had je bij moeten zijn zei die, had je je ballen uit je broek gelachen.
Beetje vreemde indruk schijn je gemaakt te hebben Killy..![]()

Wat is dat nou voor onzin, ik heb gewoon hallo gezegd?
Eerste keer ook nog een heel gesprek gehad met de eigenaar en zijn vrouw dus snap niet waar dit over gaat. Nee, ik ben niet gelijk een heel gesprek met alles en iedereen aangegaan.
En ja die 300kg, moest van ibo dus klaag bij hem
Tremmy
Vandaag naar de snijzaal geweest, kregen meerdere hele lijken te zien ipv alleen maar benen en voeten zoals de vorige keer.
Dus ik heb weer super veel geleerd en lekker kunnen spelen met dode mensen.
Benen:
Leg ext.
Warmup
15x40kg
8x85
8x95
8x100
6x100
Squat
(Nog steeds beetje zoeken naar hoe zwaar ik kan met smalle stand)
8x80
8x100
8x120
6x140
(Kwam iemand naar me toe die zei dat ik veel dieper zakte dan iedereen in bodies, I AM POWERLIFTER)
Hacksquat
2x8x90kg
2x6x90kg
Leg curl
8x80
8x90
6x100
4x100
Daarna nog 3 sets staande en zittende calf raises.
Benen zaten lekker vol
Oma en gevolg was er dus nog even gepraat met wat atleten (ook gespot bij squat door 1)
Roelly kwam nog even binnen wandelen maar ging niet trainen dus niet kunnen aanspreken
Ook nog even een stage gefixed bij een fysio die oma aanraden.
Erg productieve dag dus.

Wat een haat weer op Killy, ik zeg lekker bezig man!