- Waardering
- 482
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zit het een beetje vol met buffels daar Kiilly?
Of zijn het allemaal killys.![]()

Wel wat grote jongens, maar vooral een hoop EX buffels
Zal me niet verbazen dat ik de enigste ben onder de 20 sowieso.
Ben wel beetje jaloers had er graag bij geweest. Waar gaat het op het moment allemaal een beetje over. Voeding, Competitie , Training? Ben nog nooit op zo een seminar geweest dus wet niet egt wat ik me erbij moet voorstellen.

Seminar is vaak gewoon een PPT van iemand die onderzoek heeft gedaan en zijn verhaal vertelt.
Tenminste gister was ik ook bij een seminar op de VU en daar kwam het wel op neer
Wat waren de onderwerpen killy? Ben wel benieuwd!
Ohja nice train..
Ik zie trouwens ook dat je naar de snijzaal bent geweest, hoe vaak ga jij daar dit eerste schooljaar naartoe?

Onderwerpen waren vooral de filosofie van berry over training en voeding en de psychologische drijfveren hier van.
De training verliep niet helemaal volgens zijn planning dus op het laatste gingen we maar even voor de camera pompen
Ik ga 4x dit jaar naar de snijzaal (elke periode 1x)
heeft hij ook een boek of artikel daarover? (zijn visie over training/voeding). lijkt me interessant om eens te lezen

Nee, volgens mij niet.
Zijn broer wel (action hero body), anders had je maar naar de seminar moeten komen![]()

Pffff was je nou al weer in deventer? Onbegrijpelijk dat je 300km gaat reizen om oefeningetjes te doen die je ook in je eigen gym kan doen. En dan heeft Ibo ook nog gezellig zijn koptelefoon op.![]()