Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

Ik hoop steeds dat jij er bent :(

Maar nu mag je alleen nog maar positieve dingen doen of je krijgt een topic ban! :p

Ben blij dat ik er steeds niet ben. Oh k*t valt je topic nu in het slot? Jaaah! He en m'n sleutel valt in de put. Even reserve sleutel ophalen! Duurt wel even hoor. Groeten!

Tjonge op de fiets naar de stad voor een nieuwe sleutel pfffff. En Killy die niet blij is volgens pm. Ik heb echt een pech dag zeg! Nou....even kijken of tie past.

made my day

:roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Half uurtje maar. Die sleutel heb je veel te snel gevonden!

Vind je reacties erg kinderachtig tremendes. Je hebt niets dan negatiefs te melden ook bij het vorige filmpje waar je "de messenger" was. Nu ook weer waarom killy 300km gaat reizen en ibo ook nog eens zijn koptelefoon opheeft.. Zou bijna zeggen dat je een beetje jaloers bent dat killy meer met ibo traintdan jij;)

Ot; leuk filmpje, je uitvoering is netjes;)!

Lolled hard @ Tremendes

maar die 100kg BOR staat niet op film?
En hoezo moet je vetpercentage omlaag ???

vind je reacties erg kinderachtig tremendes. Je hebt niets dan negatiefs te melden ook bij het vorige filmpje waar je "de messenger" was. Nu ook weer waarom killy 300km gaat reizen en ibo ook nog eens zijn koptelefoon opheeft.. Zou bijna zeggen dat je een beetje jaloers bent dat killy meer met ibo traintdan jij;)

+1

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.548
Lolled hard @ Tremendes

maar die 100kg BOR staat niet op film?
En hoezo moet je vetpercentage omlaag ???

Nee 100kg bor staat er inderdaad niet op, heb ik volgens mij wel op film staan.
Kijk wel even misschien dat ik hem ergens upload als je hem graag wilt zien.

Vanavond trainen met ibo, rug-schouders staan op het menu.

Geen deadlifts.... :trollface: powerlifters?
is geen rugoefening dus :thumbs:

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 13:31 ----------

wtf doe je steeds met die straps trouwens man.. dumpen die dingen, je traint net en zo maak je bij voorbaat al een zwak punt van je grip

Vind je reacties erg kinderachtig tremendes. Je hebt niets dan negatiefs te melden ook bij het vorige filmpje waar je "de messenger" was. Nu ook weer waarom killy 300km gaat reizen en ibo ook nog eens zijn koptelefoon opheeft.. Zou bijna zeggen dat je een beetje jaloers bent dat killy meer met ibo traintdan jij;)

Ot; leuk filmpje, je uitvoering is netjes;)!

Hahaha epic dit.:D Met Ibo trainen is gewoon een kwestie van op dezelfde tijd in de gym zijn en dan zullen we samen even aan de gewichtjes hangen. Ik weet hoe laat hij traint dus dat zou heel makkelijk te realiseren zijn.
Vind het oprecht vreemd om voor zo'n trainingkje 300km te reizen, jij niet dan? En dacht ook oprecht...en dan loopt Ibo ook nog met een koptelefoon op.:D
Log op slot gooien was idd een beetje flauw grapje en wil ik best wel even motiveren...Allereerst was het een reaktie op dat killy, als ik niet alleen maar positieve dingen zou zeggen hij een topicban voor mij wilde. Tja...beetje dom zeggen tegen iemand die de sleutelbos heeft.
Daarnaast heb ik gehoord dat hij het leuk vind om een beetje te sarren en expres topic's opent waarvan hij weet dat we dat conform de regels niet willen hebben.
Tja...dan kan je ook een keer een geintje terug verwachten toch? Topic is een half uurtje dicht geweest, waar hebben we het over hahaha.
Maargoed ik ben idd een volwassen man en het was een beetje flauw en had er even niet aan gedacht dat killy pas 18 is en gelijk moest gaan huilen.

• #3.552
Daarnaast heb ik gehoord dat hij het leuk vind om een beetje te sarren en expres topic's opent waarvan hij weet dat we dat conform de regels niet willen hebben.

Goh, je zit weer van alles te verzinnen he?
Hoe zit ik dan te sarren?

en volgens de regels?
volgens de regels is die sectie bestemd voor pics en vids van leden, veel mensen posten daar beeldmateriaal terwijl ze ook een log hebben.
Waarom gaan die niet allemaal dicht dan?

Maar goed dat je in de gaten hebt dat je een volwassen man bent, dan vraag ik je ook nu om wat minder te bashen hier.

Commentaar inhoudelijk geen probleem, maar niet van die speculaties over mijn innerlijke drijfveren waarom ik doe zoals ik doe.

Reis je srs 300km voor een training?

Het is ''hij vindT''.

Lekker bezig killy.

Zijn idd niet echt bor's te noemen. Beter ga je gewoon ub lb of stronglifts doen killy, met fatsoenlijke compounds.

Goh, je zit weer van alles te verzinnen he?

Nee hoor. Waarom zou ik van alles lopen verzinnen? Check je trainingsmaat.;)

Maar nu houd ik erover op. Heb even lol gehad om mijn geintje en wilde dit ook met je delen, vandaar mijn pm die ik gelijk stuurde. Jammer dat je gelijk ging huilen.

Discussie closed...

• #3.559
Zijn idd niet echt bor's te noemen. Beter ga je gewoon ub lb of stronglifts doen killy, met fatsoenlijke compounds.

Nee.

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 14:04 ----------

Noem je dat dan een BOR wat zij aan het doen zijn?

heel simpel, ga eens met een back pose naast ibo staan :)

Terug
Naar boven