- Waardering
- 1.247
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 154kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Beter vergeten jullie wat je geleerd hebt van de Muscle & Fitness imo.
HAHA,Die BOR's werken wel hoor.
Maak jullie geen zorgen.
Beter vergeten jullie wat je geleerd hebt van de Muscle & Fitness imo.
Ik vind het ook wel een lange reis voor een doodgewone training.
Maar aan de andere kant inspireerd Ibo Killy, en een mens heeft nooit te veel inspiratie.
Goed bezig hoor Killy.
Doe je ding zoals jij het graag wilt, maar draag wel een sweater in het vervolg.![]()
) en dat gaat lastig als je niet bij elkaar bent, anders krijg je van die vreemde webcam shows.RIP hummer, 24-01-2012

HAHA,
Ik vind het geen probleem.
Ik zit gewoon in de trein huiswerk te doen (doe ik dat ook eens een keer) of te eten en het kost me niks.
Als ik bij ibo ben hebben we een meetmoment en doen wat posing (wat lastig is) en dat gaat lastig als je niet bij elkaar bent, anders krijg je van die vreemde webcam shows.
RIP hummer, 24-01-2012![]()

Nice filmpje. Had trouwens van iemand van 42 wel verwacht dat hij iets volwassener zou zijn![]()
Nee.
---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 14:04 ----------
heel simpel, ga eens met een back pose naast ibo staan![]()
killy zo werkt het niet, dat is het hele idee van broscience. het werkt misschien voor ibo, maar wie zegt dat het voor jou werkt

Ibo en bijna alle andere atleten gebruiken AAS vandaar dat zij weg kunnen komen met een split schema, voor de meeste mensen die naturel trainen is je spieren 2x pw belasten beter. Al denk ik dat het in de marge niet zo heel veel scheelt.
Ibo en bijna alle andere atleten gebruiken AAS vandaar dat zij weg kunnen komen met een split schema, voor de meeste mensen die naturel trainen is je spieren 2x pw belasten beter. Al denk ik dat het in de marge niet zo heel veel scheelt.
Er is dus 1 ding waarvan we zeker zijn: iedereen is anders.
Dan komt het dus neer op trail en error, maar ik moet ergens beginnen.
Is het dan zo raar dat ik begin met luisteren naar een succesvol wedstrijd atleet ipv wat mensen op een forum die nooit wat noemenswaardig bereikt hebben? (no hard feelings).
Of het wel of niet werkt zie ik vanzelf, ik ben nog maar 18 en ik hoef niet perse zoals berry de mey op mijn 22ste pro te worden