XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.581
No offence maar, waarom plaats je die filmpjes dan? Om het beoordeelt te laten worden door mensen hier of om alleen maar op positieve reacties te wachten

Vermaak (ik vind het leuk om te maken) en eventueel voor mensen die het leuk vinden om te kijken.
Tuurlijk kan ik wel kritiek hebben, alleen ik kan maar naar 1 iemand tegelijkertijd luisteren.

Die persoon is ibo nu

en ibo keurt zulke bor's goed?

edit: zie nu die van hem nvm

Het is toch vrij logisch dat naarmate je tegen je max komt de uitvoering wat slechter word.
Heb er niet zo'n moeite mee, het helpt je lichaam wel te wennen aan de zwaardere belasting.
Alleen oppassen dat je jezelf niet verkloot.

• #3.584
en ibo keurt zulke bor's goed?

edit: zie nu die van hem nvm

heb jij zijn fysiek ook al gezien? :)

Het is toch vrij logisch dat naarmate je tegen je max komt de uitvoering wat slechter word.
Heb er niet zo'n moeite mee, het helpt je lichaam wel te wennen aan de zwaardere belasting.

Dit dus, vaak zijn dit de max setjes die ik in de film zet.

alsof er 99,9% van de tijd correcte vorm en moderate gewicht moet worden gehanteerd. af en toe heavy halve werk is ook positief, en geeft net een ander prikkel. wat is het probleem eigenlijk?
de helft hier durft zelf niet eens een filmpje te uploaden :) stelletje theedrinkers

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 15:40 ----------

inb4 dikke PL'ers/megatrolls

Laatst bewerkt:
Er is dus 1 ding waarvan we zeker zijn: iedereen is anders.
Dan komt het dus neer op trail en error, maar ik moet ergens beginnen.

Is het dan zo raar dat ik begin met luisteren naar een succesvol wedstrijd atleet ipv wat mensen op een forum die nooit wat noemenswaardig bereikt hebben? (no hard feelings).
Of het wel of niet werkt zie ik vanzelf, ik ben nog maar 18 en ik hoef niet perse zoals berry de mey op mijn 22ste pro te worden

Gewoon blijven luisteren naar de pro's bro. Kijken hoe je lichaam erop reageert en eventueel na 2-3 weken wat aanpassing doen zodat schema meer bij jou past. Mr. O. over 10 jaar. :heart:

oja, zie karma bericht

Laatst bewerkt:
Heb wel bewondering voor Killy's enthousiasme en zijn drive. En op de vid is wel duidelijk te zien dat hij progressie maakt. Zijn BOR was ook een stuk beter dan die van IBO. Killy je moet niet alles aannemen van iedereen en ook niet blindstaren op 1 iemand, je moet jouw eigen visie daarop krijgen en gewoon uit alle informatie de juist filteren.

Ik ben pas 1 jaar en 3 maanden lid van DBB, en weet nu al wel wie er verstand van heeft en wie maar alles nablaat wat ze eerder hebben gelezen zonder er zelf over na te denken. Dat zou jij na al die posten die jij hebt toch ook al wel door moeten hebben.

• #3.588
th_bor.jpg

Laatste setje bor (soort repout alleen dat met weinig reps omdat ik aardig op was :P)
Wat opzich wel een voordeel is van die filmpjes, ik heb niet door dat zodra ik het zwaar krijg dat ik met mijn hoofd ga gooien. Goed puntje om te gaan fixen.

zijn gewoon yates rows, niks mis mee.

alsof er 99,9% van de tijd correcte vorm en moderate gewicht moet worden gehanteerd. af en toe heavy halve werk is ook positief, en geeft net een ander prikkel. wat is het probleem eigenlijk?
de helft hier durft zelf niet eens een filmpje te uploaden :) stelletje theedrinkers

---------- Post toegevoegd Tue 24 Jan 2012 om 15:40 ----------

inb4 dikke PL'ers/megatrolls

Ja en hoeveel lopen er hier al wel niet te janken dat ze blessuretje hier blessuretje daar hebben. Niet om mijzelf een veer in mijn reet te douwen maar ik train al 14 jaar blessure vrij. Liever gestaag doorgroeien dan om het jaar een paar weken uit de running te zijn.

Ja en hoeveel lopen er hier al wel niet te janken dat ze blessuretje hier blessuretje daar hebben. Niet om mijzelf een veer in mijn reet te douwen maar ik train al 14 jaar blessure vrij. Liever gestaag doorgroeien dan om het jaar een paar weken uit de running te zijn.

je hoort ook niet elke training zo uit te voeren, doh
eens in de zoveel tijd kan het makkelijk

je hoort ook niet elke training zo uit te voeren, doh
eens in de zoveel tijd kan het makkelijk

Dat is het juist een hoop kijken op het internet en zien veel van dit soort tegen de max aan filmpjes (ook veel leden hier op DBB). Ze krijgen geen begeleiding en leren dus nooit dat dit niet de standaard is. Een lichaam wat al een aantal jaren aan krachtsport gewend is kan dat wel handelen, maar iemand die 1,5 jaar traint gaat zichzelf naar de klote helpen als ze dit regelmatig gaan toepassen. Waarom denk je anders dat er zo verschrikkelijk veel verloop is in deze sport?

Dat is het juist een hoop kijken op het internet en zien veel van dit soort tegen de max aan filmpjes (ook veel leden hier op DBB). Ze krijgen geen begeleiding en leren dus nooit dat dit niet de standaard is. Een lichaam wat al een aantal jaren aan krachtsport gewend is kan dat wel handelen, maar iemand die 1,5 jaar traint gaat zichzelf naar de klote helpen als ze dit regelmatig gaan toepassen. Waarom denk je anders dat er zo verschrikkelijk veel verloop is in deze sport?

je lichaam kan meer aan dan je denkt ;)

je lichaam kan meer aan dan je denkt ;)

Ieder zijn ding, ik blijf liever binnen mijn techniek. En als ik een oefening met een lichter gewicht even efficient kan uitvoeren zal ik daar altijd voor kiezen. Hoop over 20 jaar nog volop aan krachtsport te doen.

Reis je srs 300km voor een training?

Maakt niet uit als je gratis vervoer hebt toch, ik heb vaak genoeg 200km+ voor speciale gevechtstrainingen gereisd. Als je het er voor over hebt en er ervaring van opdoet, wat is dan het probleem?

Hey Killy respect voor je dedication man.
Hou het vol dan kom je er wel. Luister maar niet naar de haters.
En Ibo weet vast wel wat die doet.
Ben benieuwd hoe je eruit ziet als dit 2 jaar volhoudt, en buffer dan 90% van DBB bent.

Slecht getraind in het filmpje.

Wil even inhaken op het feit dat je maar naar één persoon tegelijk kan luisteren, en het feit dat die persoon Ibo is.
Je kan de kritiek hier vandaan toch mee nemen? Je kan toch met Ibo trainen maar daarnaast toch de oefening anders uitvoeren.. Vind ook dat je de kritiek hier niet moet ondermijnen want er zijn een aantal mensen die al heel lang mee draaien, ook al hebben ze nooit aan een wedstrijd gedaan.
Voordeel van met Ibo trainen is natuurlijk dat je er een ontiegelijke lading motivatie van krijgt.

Goh, je zit weer van alles te verzinnen he?
Hoe zit ik dan te sarren?

en volgens de regels?
volgens de regels is die sectie bestemd voor pics en vids van leden, veel mensen posten daar beeldmateriaal terwijl ze ook een log hebben.
Waarom gaan die niet allemaal dicht dan?

Maar goed dat je in de gaten hebt dat je een volwassen man bent, dan vraag ik je ook nu om wat minder te bashen hier.

Commentaar inhoudelijk geen probleem, maar niet van die speculaties over mijn innerlijke drijfveren waarom ik doe zoals ik doe.

Goeie post, Killy, helemaal mee eens.
K*ttraining, dat wel.
Maar laat die jongen lekker zn filmpjes posten, ik zie het probleem niet. Snap niet waarom een moderator daar zo moeilijk en kinderachtig over moet doen.

Goeie post, Killy, helemaal mee eens.
K*ttraining, dat wel.
Maar laat die jongen lekker zn filmpjes posten, ik zie het probleem niet. Snap niet waarom een moderator daar zo moeilijk en kinderachtig over moet doen.

Doen we ook. Heb 'm zelfs wat tips via pm mee gegeven hoe hij toch wat meer de filmpjes onder de aandacht kon brengen, zonder het hele forum er mee vol te spammen. Leden stoorden zich daar aan, en terecht moet ik zeggen. Sommige beslissingen van ons passen wel in de 1 zijn straatje en niet in de ander. We can't please them all, zullen we maar zeggen.

Terug
Naar boven