MuscleMeat

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.601
Doen we ook. Heb 'm zelfs wat tips via pm mee gegeven hoe hij toch wat meer de filmpjes onder de aandacht kon brengen, zonder het hele forum er mee vol te spammen. Leden stoorden zich daar aan, en terecht moet ik zeggen. Sommige beslissingen van ons passen wel in de 1 zijn straatje en niet in de ander. We can't please them all, zullen we maar zeggen.

Snap niet goed waarom 1 thread in het foto topic mensen kan ergeren.

Er zijn genoeg mensen die niet actief logs bijhouden, kan dit ook wel begrijpen aangezien niet iedereen zit te wachten op wat cijfertjes zo nu en dan.

In het allerlei sectie is daarom ook een aanzienlijk hoger aantal kijkers dan in de log sectie.
De mensen die mijn eerste thread als 'spamming' zagen moeten dus ook in de logs gekeken hebben en daarmee een zekere zin van interesse hebben in ibo of mij.

Dus dan vraag ik me nog steeds af waarom ik niet en andere wel beeldmateriaal mogen plaatsen in de daarvoor bestemde sectie. (ook als zij zelf een log bijhouden)

Killy, deze discussie ga je toch niet winnen. Neem jezelf in bescherming en post je filmpje lekker in je eigen en Ibo's log.

• #3.603
OCCUPY DUTCH BODYBUILDING !!!
WE ARE THE 99% :mad:

Snap niet goed waarom 1 thread in het foto topic mensen kan ergeren.

Er zijn genoeg mensen die niet actief logs bijhouden, kan dit ook wel begrijpen aangezien niet iedereen zit te wachten op wat cijfertjes zo nu en dan.

In het allerlei sectie is daarom ook een aanzienlijk hoger aantal kijkers dan in de log sectie.
De mensen die mijn eerste thread als 'spamming' zagen moeten dus ook in de logs gekeken hebben en daarmee een zekere zin van interesse hebben in ibo of mij.

Dus dan vraag ik me nog steeds af waarom ik niet en andere wel beeldmateriaal mogen plaatsen in de daarvoor bestemde sectie. (ook als zij zelf een log bijhouden)

het ligt ook aan de manier waarop je het doet hé, dat is volgens mij ook waar tremendes zich aan ergert, het eerste topic leidde tot gespam en gezeik en was daarom gesloten, en daarom is het ook beter om het in je log te houden. maar dan maak je later nog een topic erover aan. en ik raad je aan om als je een filmpje maakt wel gewoon de uitvoering goed te hebben, anders kan je raden dat het tot gezeik leid ook al train je met arnold.

wat vind je van mijn rows? graag geen kritiek op de uitvoering omdat mijn trainer er buff van wordt http://www.youtube.com/watch?v=iPDCRyYZn7I

• #3.605
het ligt ook aan de manier waarop je het doet hé, dat is volgens mij ook waar tremendes zich aan ergert, het eerste topic leidde tot gespam en gezeik en was daarom gesloten, en daarom is het ook beter om het in je log te houden. maar dan maak je later nog een topic erover aan. en ik raad je aan om als je een filmpje maakt wel gewoon de uitvoering goed te hebben, anders kan je raden dat het tot gezeik leid ook al train je met arnold.

wat vind je van mijn rows? graag geen kritiek op de uitvoering omdat mijn trainer er buff van wordt http://www.youtube.com/watch?v=iPDCRyYZn7I

Jezus, ga jij nou eerst maar eens trainen voordat je weer met kansloos gezeik komt dat je alles beter weet.

• Like
Waarderingen: DG80
  • #3.606
Vandaag iets afgeweken van het schema omdat ik even met iemand anders mee deed.

Squats:
2x10x60
10x110
8x140
5x150
3x150
deze staat op film, was helaas wel beetje slechte set. Ging niet heel diep en mijn spotter zei dat hij me geholpen had. Vorige set was alleen de laatste rep een lichte spot onderin. Dus volgende keer zal ik een vid uploaden waar ik wel diep ga.
Zal hem als ik thuis ben even uploaden.

Leg press (wijd machine is vrij licht)
20x100
20x157
12x189
8x200 (en nog wat, vergeten) 12x100

Leg extenstion
10x60
10x65
8x65

Leg curl
15x45
12x55
10x60
8x65

Daarna nog 15 min lichte cardio.... Ik was echt wrecked, baal wel van die laatste set squat, wou hem zo graag nog even op film zetten.

Die n*ger is wel buf man!

Nette workout
Benieuwd naar het filmpje :D Brengt vast weer heel wat teweeg

• #3.609
Zozo parallel squats, ben benieuwd dan kom ik wel eventjes met mijn befaamde paint en lijntjes trekken skills.

• #3.612
nee kost te veel moeite en schiet er zelf niks mee op

Waar is het filmpje?

We wachten allemaal in spanning af

• #3.618
Of ik upload hem gewoon niet omdat jullie gaan zeiken over mijn vorm :mad:

maar je vorm moet toch gewoon goed zijn? alleen maar goed als je daar feedback over kan krijgen

• #3.620
maar je vorm moet toch gewoon goed zijn? alleen maar goed als je daar feedback over kan krijgen

Ik zat tegen failure aan (lees technische failure), dus ja dat zegt het al he...

De rest was wel goed en onder par alleen deze set viel een beetje zwaar.

Terug
Naar boven