MuscleMeat

Killy Foto's flex cup

Ik zat tegen failure aan (lees technische failure), dus ja dat zegt het al he...

De rest was wel goed en onder par alleen deze set viel een beetje zwaar.

upload dan de goede setjes om te laten zien dat je wel weet hoe het moet

Pfff... Wat heb jij een liefde voor je sport

Haha je wil niet weten man. Nee maar serieus een squat of deadlift kan je iemand ook niet in 1x goed aanleren, vooral niet als het slecht is aangeleerd.

Maar upload dat filmpje gewoon, ben wel benieuwd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.623
upload dan de goede setjes om te laten zien dat je wel weet hoe het moet

Die heb ik niet op film staan, dacht er op het laatste ineens even aan.
Nu ik even heb zitten kijken vind ik ze alle 3 slecht :p
Ga hem nu even uploaden naar JouBuis

• #3.625
[Link niet meer beschikbaar]

Flame on, volgende week woensdag een goede :mad:

• #3.626
Speciaal voor tymbo! Oma vond ze goed :p

je laat je gewoon ongeveer vallen man, probeer meer spanning op te bouwen en de eerste 2 zijn ongeveer parallel de 3e is er een stuk boven

misschien eens gewichthefschoenen proberen? denk dat je daar veel beter mee squat

Nou zo slecht was het niet
Squat je op sokken? :D

• #3.629
je laat je gewoon ongeveer vallen man, probeer meer spanning op te bouwen en de eerste 2 zijn ongeveer parallel de 3e is er een stuk boven

misschien eens gewichthefschoenen proberen? denk dat je daar veel beter mee squat

Zoals ik al zei was dit echt tegen het gaatje aan, vandaar dus mijn slordige uitvoering. Zal volgende week eens al mijn sets filmen.

Kan je gewichtshefschoenen ook voor andere dingen gebruiken, Bv op de leg press ofzo?
En ze zijn toch niet te duur he?

Nou zo slecht was het niet
Squat je op sokken? :D

Ik vond ze bagger :p
Deadlift en squat op mijn sokken ja, sta dan veel stabieler dan op mijn crappy 15 euro sportschoentjes.

voor 70 euro of zo kan je ze halen denk, idd ook voor legpress etc. gaan erg lang mee normaal gesproken

• #3.631
voor 70 euro of zo kan je ze halen denk, idd ook voor legpress etc. gaan erg lang mee normaal gesproken

Zijn er nog winkels in rotterdam die ze verkopen? Zou ze eerst wel eens aan willen trekken en kijken hoe die dingen voelen.

OP heeft karakter om ondanks zoveel commentaar toch door te gaan. Respect waard vind ik.

nee internet, maar de maten zijn meestal wel vergelijkbaar met gangbare sportschoenen

• #3.635
welke schoenmaat heb je Killy.
Ik heb nog zwarte otomixjes, maat 43. Weinig gebruikt.

Dit:

Die van Adidas zijn godsgruwelijk duur en vallen een halve maat te klein. Weet niet of dat laatste ook voor andere merken geldt.

Eerst passen lijkt mij iig wel handig :D

godsgruwelijk duur voor schoenen die na anderhalf jaar nog geen sporen van slijtage vertonen?

en de maat is precies hetzelfde als tennisschoenen of iets dergelijks van adidas, ik had thuis een maat 44 en een maat 44 2/3 tennisschoen en de 44 was beter dus bestelde 44 en waren precies goed.

www.nerlinger.de (heeft alles van adidas, maar die kan je ook bij sportquest bestellen als het goed is, moet je even mailen)
www.sportquest.com (heeft volgens mij goedkope do-wins)
www.strengthshop.co.uk (heeft de allergoedkoopste merkloze)

• #3.638
welke schoenmaat heb je Killy.
Ik heb nog zwarte otomixjes, maat 43. Weinig gebruikt.

46/47, ik heb mijn schoenmaat alvast aangepast aan mijn toekomstige grote fysiek :p

godsgruwelijk duur voor schoenen die na anderhalf jaar nog geen sporen van slijtage vertonen?

en de maat is precies hetzelfde als tennisschoenen of iets dergelijks van adidas, ik had thuis een maat 44 en een maat 44 2/3 tennisschoen en de 44 was beter dus bestelde 44 en waren precies goed.

www.nerlinger.de (heeft alles van adidas, maar die kan je ook bij sportquest bestellen als het goed is, moet je even mailen)
www.sportquest.com (heeft volgens mij goedkope do-wins)
www.strengthshop.co.uk (heeft de allergoedkoopste merkloze)

Zijn die merkloze ook een beetje goed?

mikeo26 heeft die van strengthshop, je kan hem vragen hoe de maten overeenkomen

Dat doe je niet slecht, Killy:). Wie weet wordt het nog wat met je.

Terug
Naar boven