Vortexx029
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet in de zin dat ze het niet waard zouden zijn idd.godsgruwelijk duur voor schoenen die na anderhalf jaar nog geen sporen van slijtage vertonen?

Oma vond ze goed, dus dan zal ik er maar niks meer over zeggen...
Oh nee, toch wel.
Staat er wel enige spanning op je rug (zowel onderrug als bovenrug)? Vanaf deze positie moeilijk te zien, maar volgens mij bolt je rug enorm onderin, omdat je er maar als een vadoek onder staat. Je borst hoog houden, ellebogen naar voren douwen, dan is het al een stuk makkelijker om die spanning erop te houden. Ik heb het gevoel dat je elk moment voorover kan knakken, vandaar dat je onderin ook zo loopt te kloten. Qua diepte ook niet overtuigend, maar dat is ook lastig met een zwaar gewicht en geen enkele spanning op je rug. Dan donder je gewoon naar voren als je diep zit. Knieen mogen ook meer naar buiten zo te zien.

Spanning was (vooral bij de laatste) niet echt hoog nee.
Alleen ik had beter 1 goede lift kunnen doen dan die 3 halfjes, maar ik was kapot van die 5x150 daarvoor.
Zal volgende week die 5x150 op video zetten en dan even mijn kont krabben aan de vloer![]()
Een max poging is geen excuus voor een slechte techniek.
)3x150 is geen max als ik daarvoor 5x150 gedaan heb, dit was gewoon spierfalen (en mental failure omdat ik niet goed doorzak omdat ik het gevoel heb dat ik dan in elkaar zak)
Als je weet dat je gaat filmen, waarom film je dan uitgerekend die 3x150 en niet die 5x150?

Spierfalen bij een squat is erg lastig, dat is dit duidelijk niet.