AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

Hey ik zie dat die trainings filmpjes topics gesloten zijn. Waar moet ik nu heen om te fappen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.668
Ja ****ers als jullie nou niet zo veel spammen dan valt het ook op als er fapvoer gepost wordt. Zit hier even 20 paginas te browsen op een k*t tablet zonder succes

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.670
Ja ****ers als jullie nou niet zo veel spammen dan valt het ook op als er fapvoer gepost wordt. Zit hier even 20 paginas te browsen op een k*t tablet zonder succes

[Link niet meer beschikbaar]

Maar als je een klaag pm naar tremendes wilt sturen is dat ook goed! :D

zijn leuke video's alleen ik vind dat jullie een raar schema hebben maar das mijn mening.

kijk die ibo gaan he. Normaal traint hij in zijn eentje met paarse dumbbells. Zijn er opeens camera's in de buurt dan gaat hij opeens wat tillen.

squatten op je sokken?
je hebt wel lef G

ik moet ook een keer goede schoenen ervoor hebben
alleen die ik heb gezien zijn € 200
zijn toch vast wel alternatieven?

Beter op sokken dan op slechte schoenen idd

Voor schoenen zie post eddine:
godsgruwelijk duur voor schoenen die na anderhalf jaar nog geen sporen van slijtage vertonen?

en de maat is precies hetzelfde als tennisschoenen of iets dergelijks van adidas, ik had thuis een maat 44 en een maat 44 2/3 tennisschoen en de 44 was beter dus bestelde 44 en waren precies goed.

www.nerlinger.de (heeft alles van adidas, maar die kan je ook bij sportquest bestellen als het goed is, moet je even mailen)
www.sportquest.com (heeft volgens mij goedkope do-wins)
www.strengthshop.co.uk (heeft de allergoedkoopste merkloze)

Terug
Naar boven