Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

kijk die ibo gaan he. Normaal traint hij in zijn eentje met paarse dumbbells. Zijn er opeens camera's in de buurt dan gaat hij opeens wat tillen.

)Goede training imo.
---------- Post toegevoegd Fri 27 Jan 2012 om 18:14 ----------
inb4 haters btw

Ibo weet ook wel wat ie doet. Wat eet je nu op een dag?Thnx, ging inderdaad lekker.
Ben nu echt ingewerkt in mijn schema en moet zeggen dat 3x per week erg lekker is!
Voel iedere keer mijn spieren goed en kan toch wel zwaarder gaan dan 5x per week.
Af en toe wel lastig omdat 5x per week toch wel leuker is, maar goed het resultaat komt er zeker van 3x
Voeding loopt nu ook echt lekker, altijd even wennen met nieuwe voedingsschema's maar dat loopt nu ook soepel.
Was fijn om barryy er bij te hebben!
Flink onze borst en armen aangepakt, vooral armen zijn echt kapot![]()
Ibo weet ook wel wat ie doet. Wat eet je nu op een dag?
Zat eerst op 4800kcal normaal
Zaterdag stuk hoger en dan zondag low carb.
Maar ibo vroeg of ik wat van mijn koolh wou schrappen om net wat lager in vet% te komen dan 9.1.
Moet even kijken hoe ik dan uit kom.
Veel gevarieerder dan eerst, maar laat er niet teveel over los aangezien dat tussen ibo en mij is.
Oftewel:
Spaghetti met gehakt
Spaghetti met gehakt
Spaghetti met gehakt
Spaghetti met gehakt
Spaghetti met gehakt

Maar ibo vroeg of ik wat van mijn koolh wou schrappen om net wat lager in vet% te komen dan 9.1.
2x per week 20 minuten
1x na benen en 1x zondags op nuchtere maag

2x per week 20 minuten
1x na benen en 1x zondags op nuchtere maag
Sarcasme herkennen is ook niet jou sterkste punt he
Ik weet gewoon dan tymbo het standaard NIET eens is met oma![]()