MuscleMeat

Killy Foto's flex cup

Ik snap ook niet waarom je lager als 9.1 wilt?

Hij wil het alleen omdat Ibo het zegt :whip: :trollface:

Mijn vraag was ook meer waarom Ibo het wil :D

Omdat ik Killy graag zie lijden onder het dieeten:D

killy laat je niet gek maken :P

Hoe ben je eigenlijk bij Ibo gekomen als ik mag vragen?

Zal wel een geintje zijn, maar is ook onzin natuurlijk. Ken haar niet persoonlijk, en weet ook niet hoe haar kennis ervoor staat wat betreft de uitvoering van bepaalde oefeningen. Ik neem aan dat ze er toch wel een beetje verstand van heeft aangezien ze aardig wat toppers begeleidt. Probeer je alleen maar te helpen he, Killy ;)

Ik vraag me ook wel echt met alle respect af wat zij weet van squats en deadlifts bijv., behalve dat haar atleten dikke poten en een dikke rug krijgen en dat je je rug recht moet houden.

Zag ook een filmpje van Roelly dat die 5x200 deadlift deed of iets dergelijks, met zijn grip op dezelfde breedte als zijn benen staan, dus je trekt je handen over je benen met smal deadliften. Hoef volgens mij aan niemand uit te leggen dat dat nergens op slaat.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.711
Hoe ben je eigenlijk bij Ibo gekomen als ik mag vragen?

Via dbb!
Ik begon bodybuilding steeds leuker te vinden en besloot daarom naar een wedstrijd te gaan kijken.
Na een beetje rondneuzen zag ik in ibo zijn log dat hij mee deed met het NK (mei 2011).
Daar heb ik ibo en suijkerbuijk (waar ik ook veel van heb mogen leren) leren kennen

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.712
Jeej, ik heb een baan bij mijn oude sportschool :cool:

Jij instructeur?

Geen uitsmijter? :p

Een betaalde baan, cool dan kan je mij nu ook betalen:D

Terug
Naar boven