MuscleMeat

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.721
Vandaag ben ik buiten gaan joggen op nuchtere maag... 30 min lang.. :eek:

Na 10 minuten kreeg ik echt honger als een beest!
Dat je gewoon voelde dat je maag alvast aan zijn eigen buikwanden begon te knabbelen :p

Nu thuis en een flinke shake met een banaan en appel.

Je moet met morning fasted cardio heel erg oppassen met intensiteit. Hartslag laag houden. Het doel is om een hogere stofwisseling te hebben dan in rust, maar in je vetverbrandingsmetabolisme te blijven.

Zelf ga ik wandelen in een stevig tempo, maar wat langer, een uur tot anderhalf.

• #3.723
Je moet met morning fasted cardio heel erg oppassen met intensiteit. Hartslag laag houden. Het doel is om een hogere stofwisseling te hebben dan in rust, maar in je vetverbrandingsmetabolisme te blijven.

Zelf ga ik wandelen in een stevig tempo, maar wat langer, een uur tot anderhalf.

Ik heb een goede conditie dus op een rustig temp joggen is voor mij niet bijzonder zwaar (lees niet een hele hoge hartslag)

Ik twijfel niet aan je conditie, maar dit klonk redelijk catabool:
Dat je gewoon voelde dat je maag alvast aan zijn eigen buikwanden begon te knabbelen :p

Waarom jij als dbb's resident ecto aan mrning fasted doet is trouwens een raadsel ???

Bulken zal je! :D

Cardio?
Doe normaal G

• #3.726
Ik twijfel niet aan je conditie, maar dit klonk redelijk catabool:

Waarom jij als dbb's resident ecto aan mrning fasted doet is trouwens een raadsel ???

Bulken zal je! :D

Zit door de weeks rond de 4800kcal, zaterdags heb ik dan een flinke uitschieter met een mega monster kcal shake.
Zondag zit ik dan lager maar hoog in eiwitten.
Dus dan even de voordelen pakken van mijn verhoogde metabolisme van zaterdag.

Of dit goed is of niet kan ik nog niet zeggen, eerst maar eens uitproberen.

I trust ibo :)

Als je een keer pics maakt? Op je vid zag ik geen enkel def, niet in je armen igg maar kan komen door je gare camera

• #3.738
Als je een keer pics maakt? Op je vid zag ik geen enkel def, niet in je armen igg maar kan komen door je gare camera

Misschien maak ik wel een keer wat Pics tijdens posing oefenen.
Zie wel want aan de andere kant krijg ik dan toch alleen maar weer gejank van alles en iedereen :p

Nog een leuke foto die ik gevonden had van toen ik net begon en nog 3x per week aan basketbal deed.

img576077639.jpeg

Laatst bewerkt:
Was je op die pic ook al 1.90 +?

• #3.740
denk het wel, geen idee :p

Terug
Naar boven