AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

Je werkplek had beter achter die loop banden kunnen zitten, dan kun je fijn naar die trillende billetjes gluren.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.763
Zodra er lekkere wijven komen ga ik gewoon rondjes lopen en ze helpen.

Ga ze advies geven om te gaan squaten en deadliften, ik spot dan wel :D

Zodra er lekkere wijven komen ga ik gewoon rondjes lopen en ze helpen.

Ga ze advies geven om te gaan squaten en deadliften, ik spot dan wel :D
Droombaan voor mannen :D

Ik heb prachtig uitzicht op de KT hoek. Nou is het trainingsniveau met regelmaat bedroevend.. (althans: geen ijzerstyle zoals wij het hier hanteren) toch komt er zo nu en dan een lekker lijf voorbij. Jummie. :cool:

eerlijk is eerlijk 6x70 strikt mp klopt niet echt bij een zelfstandige 5x100bp ongeveer, maar ja lekker boeiend :D

• #3.767
High carb day.... Je zou denken dat je vol zou zitten vaan 1000-2000 kcal extra, maar nee, iedere extra hap geeft me alleen maar meer honger :p

Naar is dat, ik kan ook rustig borden vol droge rijst en pasta op zonder dat ik daarna echt vol zit. :D

Is dat Basic-Fit wat? Ben nog steeds op zoek naar een fijne en goedkope sportschool.

Ga denk maandag ff bij Bodies kijken, maar dat is wel gelijk stukken duurder, dus moet me wel heel erg bevallen dan ;)

• #3.770
Ik verkondig niks over stats of wat dan ook.

een strict mp van 6x70 klopt gewoon niet met zo n bp en andere oefeningen die je uitvoert.

Zal wel de reden zijn waarom mijn borst zo klein is en mijn schouders zo "groot"

Heb toen ik met fouad ook een keer 5x65 log press gedaan, dat is volgens mij al dik een half jaar geleden.

• #3.771
Naar is dat, ik kan ook rustig borden vol droge rijst en pasta op zonder dat ik daarna echt vol zit. :D

Is dat Basic-Fit wat? Ben nog steeds op zoek naar een fijne en goedkope sportschool.

Ga denk maandag ff bij Bodies kijken, maar dat is wel gelijk stukken duurder, dus moet me wel heel erg bevallen dan ;)

Basic fit als sportschool is niet echt super, blijf toch lekker bij bodies trainen :).

En ja bodies is wel wat duurder ja (ik heb een wat gunstigere prijs :)) maar je kan er wel erg fijn trainen.
Ben je alleen bij de fem only gaan kijken of ook bij de normale er naast?

Ik verkondig niks over stats of wat dan ook.

een strict mp van 6x70 klopt gewoon niet met zo n bp en andere oefeningen die je uitvoert.

Waarom niet? Ieder lichaam is anders en reageert anders. Ook heeft iedereen z'n eigen sterke en zwakke punten.

Bij beide, je kan ook als vrouw gewoon bij beide terecht als je een abbo hebt. Dus dat is wel lekker. Staat alleen bij Fem-Only niet zoveel interessants. Wel wat apparatuur, een aparte kleedkamer en ze hebben groepslessen. En zonnebank en sauna!

Maar heb er toen niet getraind, dus ga deze week nog even kijken.
Vind dat altijd wel eng, zo'n eerste keer :o

Omgeving lijkt me wel wat motiverender dan die goedkope health-clubs. Denk ook wel dat dat je helpt als je beetje serieus wilt trainen. Maar het scheelt nogal in prijs. Dus ik zie wel of ik dat er voor over heb.

• #3.774
Bij beide, je kan ook als vrouw gewoon bij beide terecht als je een abbo hebt. Dus dat is wel lekker. Staat alleen bij Fem-Only niet zoveel interessants. Wel wat apparatuur, een aparte kleedkamer en ze hebben groepslessen. En zonnebank en sauna!

Maar heb er toen niet getraind, dus ga deze week nog even kijken.
Vind dat altijd wel eng, zo'n eerste keer :o

Omgeving lijkt me wel wat motiverender dan die goedkope health-clubs. Denk ook wel dat dat je helpt als je beetje serieus wilt trainen. Maar het scheelt nogal in prijs. Dus ik zie wel of ik dat er voor over heb.

Als je het eng vind moet je een pmtje sturen, dan ga ik wel met je mee :p

• #3.775
Maatje van mij bracht me net op een geweldig idee!! Na sluitings tijd lekker naakt cable flyes en bicep curls gaan doen!!

Haha

• #3.777
Skinnie zijn vriendin woont hier ook ergens, misschien wilt hij wel spotten :p

strong bench brah

Terug
Naar boven