Gatver. Cardio..
He, je gaat voor Basic werken? Neven onderneming van HC
Daar werk ik voor. 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gatver. Cardio..
Daar werk ik voor. 
Droombaan voor mannenZodra er lekkere wijven komen ga ik gewoon rondjes lopen en ze helpen.
Ga ze advies geven om te gaan squaten en deadliften, ik spot dan wel![]()

eerlijk is eerlijk 6x70 strikt mp klopt niet echt bij een zelfstandige 5x100bp ongeveer, maar ja lekker boeiend![]()

Ik geloof ook geen reet van alles wat jij zegt tot je eens met pics komt

Ik verkondig niks over stats of wat dan ook.
een strict mp van 6x70 klopt gewoon niet met zo n bp en andere oefeningen die je uitvoert.
Naar is dat, ik kan ook rustig borden vol droge rijst en pasta op zonder dat ik daarna echt vol zit.
Is dat Basic-Fit wat? Ben nog steeds op zoek naar een fijne en goedkope sportschool.
Ga denk maandag ff bij Bodies kijken, maar dat is wel gelijk stukken duurder, dus moet me wel heel erg bevallen dan![]()
.
) maar je kan er wel erg fijn trainen.Ik verkondig niks over stats of wat dan ook.
een strict mp van 6x70 klopt gewoon niet met zo n bp en andere oefeningen die je uitvoert.

Bij beide, je kan ook als vrouw gewoon bij beide terecht als je een abbo hebt. Dus dat is wel lekker. Staat alleen bij Fem-Only niet zoveel interessants. Wel wat apparatuur, een aparte kleedkamer en ze hebben groepslessen. En zonnebank en sauna!
Maar heb er toen niet getraind, dus ga deze week nog even kijken.
Vind dat altijd wel eng, zo'n eerste keer
Omgeving lijkt me wel wat motiverender dan die goedkope health-clubs. Denk ook wel dat dat je helpt als je beetje serieus wilt trainen. Maar het scheelt nogal in prijs. Dus ik zie wel of ik dat er voor over heb.

Maatje van mij bracht me net op een geweldig idee!! Na sluitings tijd lekker naakt cable flyes en bicep curls gaan doen!!
Haha
Maatje van mij bracht me net op een geweldig idee!! Na sluitings tijd lekker naakt cable flyes en bicep curls gaan doen!!
Haha