XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.821
Benen:
Wou vandaag eens wat focussen op mijn squats en dan mijn spanning onderin in het bijzonder.

Leg extenstion
Warmup:
2x15x40

8x85kg
8x95kg
8x95kg
6x95kg

Squat paused
8x90 onder par
6x110 onder par
5x120 par
5x120 onder par met af en toe lichte hulp van een spotter.

Hack squat

4x6x80kg

Leg curl
10x50
8x65
7x75
6x75

Kuiten:
Staand 3x10
Zittend 3x8

20 min crosstrainer lekker relaxed.

Goedzo beest!!

Netjes hoor.

Killy het gaat weer prima met mijn ruggetje, kom woensdag maar squatten in de power cage! En don't worry van de No Fap regel voor als ik je moet spotten, ben al geholpen.

• #3.825
Killy het gaat weer prima met mijn ruggetje, kom woensdag maar squatten in de power cage! En don't worry van de No Fap regel voor als ik je moet spotten, ben al geholpen.

Hehe, goed dat je rug goed is!
Alleen ga woensdag waarschijnlijk naar ibo aangezien het deze week niet is door gegaan.
Dus zullen we het een weekje opschuiven?

goede trainingen man!
Ga zo door en dan sta je top op de flexcup dit jaar!
Kijk ook is in myn log als je tijd hebt :).

Veel succes en k ga je volgen

Hehe, goed dat je rug goed is!
Alleen ga woensdag waarschijnlijk naar ibo aangezien het deze week niet is door gegaan.
Dus zullen we het een weekje opschuiven?

Ja is goed, ik zal toch nog een week rustig aan beginnen met deads en squats.

• #3.828
  • #3.830
Lieve huisgenootjes,

Ik kan hierbij melden dat de brandalarmen nog goed functioneren.
Zoals jullie misschien gemerkt hebben zijn deze tijdens het koken (6u s'ochtends) goed en kundig getest door mij.
Ik heb hierbij gebruik gemaakt van mijn pan met kip (en per ongeluk geen olie zodat het ging roken als de t*ring).

Zo zien jullie maar weer hoeveel ik mij inzet voor jullie veiligheid en dat ik van jullie hou!

Groetjes,
Maarten (killy)

Haha lekker bezig.

je bent aardig sterk aan het worden kerel !

succes met het brandalarm nog :D

• #3.834

Thnx, volgende week donderdag komt er een nieuwe online (beentjes :))

Ja, goede manier om wakker te worden!
Was vergeten de keuken deuren dicht te doen, we hebben wel een afzuigkap maar dat is meer een afkap zeg maar :p

je bent aardig sterk aan het worden kerel !

succes met het brandalarm nog :D
Ja kracht komt wel, maar waar blijft die massa :mad:

Heb effe onderzoek gedaan je hebt toch gelijk in een paar topics bodylab is het goedkoopste

Whaha zullen ze blij mee zijn toen die om 6 uur 's ochtends afging xd?

• #3.837
Whaha zullen ze blij mee zijn toen die om 6 uur 's ochtends afging xd?

Tja, heb 2 vrouwelijke huisgenoten dus die moeten het maar voor lief nemen, normaal moet je betalen om zo'n knappe en gespierde man in onderbroek te mogen zien lopen af en toe!!!

:roflol:

http://www.youtube.com/watch?v=YFvVAFaOzHo&sns=em

Zo simpel maar ook zo logisch

Speciaal voor ophethof,
Dit lijkt een beetje op het maximally closed packed position maar dan op musculair niveau, of zit ik nou verkeerd te denken? :p

Als het gaat over gewrichten mag je praten over maximally closed packed position :p

Hier gaat het volgens mij meer om de vergrote ROM, range of motion, die te verkrijgen valt met lichtere gewichten, omdat veel mensen te zware gewichten pakken en zo een verkleinde ROM krijgen. Zelf probeer ik altijd een maximale rom te krijgen, met alle oefeningen die ik doe (deadlifts op gewichtheftschoenen of een verhoging, benchen tot op de borst en volledig uitstrekken en maximaal optrekken waarna volledig uitstrekken van de arm)

• #3.839
Als het gaat over gewrichten mag je praten over maximally closed packed position :p

Hier gaat het volgens mij meer om de vergrote ROM, range of motion, die te verkrijgen valt met lichtere gewichten, omdat veel mensen te zware gewichten pakken en zo een verkleinde ROM krijgen. Zelf probeer ik altijd een maximale rom te krijgen, met alle oefeningen die ik doe (deadlifts op gewichtheftschoenen of een verhoging, benchen tot op de borst en volledig uitstrekken en maximaal optrekken waarna volledig uitstrekken van de arm)

Daar gaat het hier niet over robby, ze gaan er hier wel vanuit dat je weet hoe je een oefening moet doen.
Neem even de latpulldown als voorbeeld:
Zodra je je handen naarbuiten duwt breng je spanning op de antagonisten, waarbij je dus in mijn gedachten minder kan cheaten met je biceps.

Ongeveer het zelfde wanneer je een dorsaal flexie maakt in de enkel wanneer je wilt bewegen in de knie.

Dus maw zoveel mogelijk opslot zetten van de bewegingsarm om compensatie tegen te gaan.

• #3.840
Waar blijft onze super fysiotherapeut herkuul nou... Kan hij is een keer wat nuttigs bijdragen is hij er niet. :p

Terug
Naar boven