AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

Anders wil ik het wel even uitleggen hoor.
Want ik heb Wikipedia! ;)

You want science and studies? F**K you. I've got Scars, Blood and Vomit

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.846
Vandaag naar de gym gegaan met het idee dat ik rustig ging trainen aangezien ik door het squaten wat last had van mijn ellebogen (knap he).
Maar zoals iedereen wel weet... als je met een k*t gevoel naar de gym gaat krijg je ineens een super training :p

Niet al te zwaar gegaan maar heel erg gelet op contractie, pomp zat er daarna dan ook geweldig in

flat bp:
15x20kg (stang)
10x50kg
8x80kg
6x100kg (kwam er aan het eind van de set pas achter, ik had een rekenfout gemaakt en dacht dat het 90kg was :P)
6x80kg

Incline dumbbell press
Uitvoering was met armen in een soort V vorm, ibo zei dat ik ze helemaal langs mijn lichaam moest doen (soort hammer grip) maar oma zei dat als ik een V vorm pakte ik makkelijker kon knijpen.
Dit voelde ik ook erg goed dus dit hou ik er wel in denk ik.

8x22kg
6x24kg
6x24kg
7.5x22kg

Was super druk en alle bankjes waren bezet dus had pecdeck gedaan ipv dumbbell flyes
4x6 45kg

cable flyes
3x8 20kg

Ez bar curl ss dips (dips erg langzaam gedaan, ivm met elleboog wou ik er geen extra gewicht aanhangen)
6x40kg 8xbw
6x40kg 8xbw
6x40kg 6xbw
6x40kg 8xbw

hammer curls ss ez bar skull crushers
8x14kg 6x35kg
8x16kg 6x35kg
8x16kg 6x35kg

high pulley curl ss high pulley extenstion
8x20 8x15
8x20 8x15
8x25 8x17.5
10x25 8x17.5

Daarna nog wat posing geoefend, abs waren goed te zien dus ik ben wat lager in vet (gewicht is nog steeds 87.2kg s'ochtends)
Dus als ik ibo lief aan kijk mag ik misschien weer gaan eten :D

Laatst bewerkt:
  • #3.847
Fijne training, had nogal wat agressie van vandaag :P

vind je incline press wel zwak tegenover je benchpress,
waarom begin je je trainingen niet met incline? goed voor de variatie

• #3.849
vind je incline press wel zwak tegenover je benchpress,
waarom begin je je trainingen niet met incline? goed voor de variatie

was druk in de gym, oma had half bodybuilding nederland naar bodies gehaald volgens mij :p

allemaal beesten in wedstrijd prep (jbc, open rotterdamse, nk ect ect), was super om te zien alleen ze pikte wel steeds al mijn bankjes en machines in :mad:

Na de training nog even over ibo zitten roddelen met oma :p

was druk in de gym, oma had half bodybuilding nederland naar bodies gehaald volgens mij :p

allemaal beesten in wedstrijd prep (jbc, open rotterdamse, nk ect ect), was super om te zien alleen ze pikte wel steeds al mijn bankjes en machines in :mad:

Na de training nog even over ibo zitten roddelen met oma :p

arme killy :D

oh vertel wat heb je allemaal zitten roddelen :D

• #3.854
op 1 of andere manier vind ik die db press trouwens super zwaar zodra ik mijn houding een beetje verander.
Deed ze eerst altijd recht langs me schouders (soort guillotine press met dbs)

op 1 of andere manier vind ik die db press trouwens super zwaar zodra ik mijn houding een beetje verander.
Deed ze eerst altijd recht langs me schouders (soort guillotine press met dbs)

ik deed ze altijd met bankje net te hoog (meer dan 30graden)..
dan word t een halve shoulder press :D

---------- Post toegevoegd Fri 10 Feb 2012 om 22:57 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=WVC_DUwElXE

waarom lopen dit soort exemplaren nooit bij ons rond :(

• #3.856
liep vandaag een mooie muscle chick rond in de gym :)

mack would be jelly

pics or gtfo :o

• #3.858

No pics for u!

Ben trouwens best wel tevreden de laatste tijd, goede kracht gains en massa nog niet echt maar dat komt vanzelf na de kracht.

Merk dat ik echt super veel energie heb de laatste tijd, enige nadeel is dat ik niet precies weet waarom. Natuurlijk heeft het met mijn voeding te maken maar omdat alles in 1x anders is weet ik niet precies hoe en waarom.
Maar goed, probeer goed naar mijn lichaam te luisteren en zoveel mogelijk te leren.

Ookal luister ik braaf naar ibo, wil ik niet alles als een zombie volgen zonder er van te leren :D

Ben ook blij dat ik bij bodies zit en zoveel van de grote jongens zie (in wedstrijd prep), al dat gepraat met hun over wedstrijden maakt mij echt ongeduldig om zelf het podium op te duiken!

He Killy, morgen mag je lekker aan de pannenkoeken:D
Ga ik ook doen, zal daar natuurlijk ook ff wat pics van schieten.

Terug
Naar boven