- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand die 24/7 met een smartphone rondloopt heeft wel 2 kalenders hangen en kruist ze ook nog af? seems legit![]()

Als je met jouw fanatisme ook nog eens goede begeleiding zou krijgen op het gebied van voeding zou je het nog ver kunnen schoppen ook!
Shit man, waarom toch die bulk paranoiaAls je met jouw fanatisme ook nog eens goede begeleiding zou krijgen op het gebied van voeding zou je het nog ver kunnen schoppen ook!
Overwin die ecto genetics!
Sinds wanneer is ibo geen goede begeleider op het gebied van voeding?
Iedere atleet die ik tot nu toe goed heb gesproken (suyker, sibil, ibo, ed de haan,
robby) heb ik toch horen zeggen dat het onnodig hoog laten stijgen van je bf geen voordelen heeft.
Misschien dat ik ibo wat foto's laat trekken tijdens posing oefeningen, of een filmpje ervan.

Sinds wanneer is ibo geen goede begeleider op het gebied van voeding?
Iedere atleet die ik tot nu toe goed heb gesproken (suyker, sibil, ibo, ed de haan,
robby) heb ik toch horen zeggen dat het onnodig hoog laten stijgen van je bf geen voordelen heeft.

Ik heb het niet zo op de man gespeeld als je nu voor doet, dat maak jij er van. Ik beweer niet dat Ibo een slechte begeleider is op gebied van voeding. Als hij je letterlijk het advies heeft gegeven om je VP op 9% te houden zou ik wel graag willen horen waarom. Op basis van de informatie in je log, je doel en mijn kennis en ervaring op het gebied van voeding, ben ik het niet met die strategie eens. Ik ga daar graag over in discussie met degene die dat advies geeft of het onderschrijft. De enige reden is dat ik je succes wens (srs) en ik denk dat bij het behalen van je doel baat kan hebben bij zowel mijn afwijkende mening als een eventuele discussie daarover.
Je geeft zelf in eerdere posts aan dat je wel progressie maakt op gebied van kracht, maar niet op massa. Ik ben er van overtuigd dat je die progressie wel zou maken als je je Kcal verhoogt, in jouw specifieke geval zo veel mogelijk met KH. Wanneer je je lichaamsgewicht laat toenemen zal dat ongetwijfeld gepaard gaan met een toename in VP. Echter heb je als ecto (niet bedoelt als belediging maar vaststelling van je lichaams-/stoffisselingstype) een van nature hoge stofwisseling. Dat maakt weer dat je bij uitstek goed moet kunnen cutten.
in dit geval niet bedoelt als belediging ectoboyIk spreek het advies wat je nu noemt niet tegen. De vraag is "wat is je VP onnodig hoog laten stijgen?" en "Is dat voor iedereen hetzelfde?" In jouw specifieke geval ben ik van mening de je jezelf maximaal blootstelt aan je de valkuil van je lichaams/stoffisselingstype (moeilijk massa aanzetten) en minimaal aan je voordeel (hoge stofwisseling/ makkelijk cutten), wanneer je op de 9% blijft. Je VP gelijdelijk (in +/- 3 maanden) laten oplopen tot bv 12% is naar mijn mening niet "onnoddig hoog." Op die manier zou je een goede 3,5 kilo aan VVM moeten kunnen pakken, die tijdens een cut (waar je dan nog alle tijd voor zou hebben) grotendeels te behouden moet kunnen zijn. Hou er rekening mee dat je hoe dan ook het risico loopt om massa te verliezen in de contest prep naar de lage single digits. Het gevaar schuilt niet zo zeer in je cut van 12% naar 9%, maar van 9% naar 5%. Dan kun je maar beter aan je contest prep beginnen met zoveel mogelijk massa, lijkt me.
Hoe dan ook succes, ik blijf je zeker volgen
ecto!
Nu 15% en ik wil van de zomer in de single digits staan. Niet dat dat relevant is voor de discussie. Net als grote namen in de BB niet noodzakelijkerwijs veel verstand van voeding hebben (in algemene zin, niet @Ibo of een van de andere namen die Killy noemde).
Bwa, vind het persoonlijk 'bam!' en 'tsjah' tegelijk.
), ik vind dit gewoon een interessant onderwerp en heb er een andere mening over.