XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.921
Reageer nu eens inhoudelijk, Maarten.
Als zelfs Ibo het met me eens is...

Je hebt ook wel een punt, mijn schema van ibo bestaat toch ook maar uit 4 oefeningen met veel gewicht en minder volume.

Zie het probleem van 1 zo'n training dan niet echt? Niet alsof ik dit de komende maanden ga doen

Jij hebt niet het meeste baat bij dezelfde training als Ibo misschien. ;)
Maar als je zijn trainingsmaat bent is dat het offer dat je brengt.
No problem.

Ik zie toch wel heel vaak "1 zo'n training" hier langs komen dan... ;)

laat killy lekker eigenwijs zijn, het viel mij ook al op dat er niet gesquat werd maar bij hem is het toch ene oor in andere uit

Same old, same old. Ik mag weer in dit topic en wat zie ik? Tymbo die zijn gal spuugt over een gebrek aan zware compounds...:D

Ik lees van ontzettend veel bodybuilders dat een wat hoger volume op de benen (dus 10-15 reps) icm squats, legpress, hacks bij hun veel meer massa lijkt aan te zetten dan lage reps (max 6) op een enorm zwaar gewicht. Gooi het gewoon door elkaar, dan zit je altijd goed dunkt me.

• #3.926
dus omdat je altijd squat zou het nu niet hoeven, lol. epic redenering. en ik heb het ook meer over het algemeen gebrek aan compounds, compounds vormen gewoon de basis van je training, moet je altijd doen

Same old, same old. Ik mag weer in dit topic en wat zie ik? Tymbo die zijn gal spuugt over een gebrek aan zware compounds...:D

Ik lees van ontzettend veel bodybuilders dat een wat hoger volume op de benen (dus 10-15 reps) icm squats, legpress, hacks bij hun veel meer massa lijkt aan te zetten dan lage reps (max 6) op een enorm zwaar gewicht. Gooi het gewoon door elkaar, dan zit je altijd goed dunkt me.

Dat zeg ik toch ook? Zware squats, zware leg press en daarna ga je maar lekker freewheelen met supersets en weet ik t wat allemaal...
Daarnaast geef ik een voorbeeld van hoe ik het zou doen, met een voorbeeld van het aantal reps dat ik zou gebruiken. Daar zijn nog steeds allerlei variaties in mogelijk.
En gal spuw je, dat spuug je niet.

dus omdat je altijd squat zou het nu niet hoeven, lol. epic redenering. en ik heb het ook meer over het algemeen gebrek aan compounds, compounds vormen gewoon de basis van je training, moet je altijd doen

Bullcrap...

• #3.930

Dus omdat ik 1 training het niet gedaan heb moet er hier weer zo'n shitstorm komen van gezeik?

Ik heb mijn spieren geshockeerd voor een keer, al is het dan niet op het heilige compound manier.
**** it, ik ben lekker naar de klote gegaan en heb hard gewerkt.

Snap niet wat mensen hun probleem is, mijn schema is gewoon goed. Als ik dan niet 1x een training kan volgen die toch een flinke schok zijn voor mijn spieren dan post ik ze voortaan wel niet.

leg press en hack squats zijn per definitie gewoon compounds alleen niet met een losse halter :D

wat een gezeik weer.
Blijft goed topic zo

Vindt het ook geen slechte training, Killy traint nu toch al een aardige tijd, dan kom je op een punt dat je een beetje feeling krijgt voor wat voor jou werkt,
Als hij hier een keer behoefte aan heeft is het imo een goede training. Die jongen is geen pro dus laat hem lekker een beetje uitproberen, Al dat autistisch routine trainen is ook niet alles.

**** de squats! de heilige 3 zijn lunges, bicepscurls en ticepskickbacks:)

• #3.935

Neejoh!
Crunches, machine chest press en machine bicep curls! (zo denken de mensen op mijn werk er over)

Vindt het ook geen slechte training, Killy traint nu toch al een aardige tijd, dan kom je op een punt dat je een beetje feeling krijgt voor wat voor jou werkt,
Als hij hier een keer behoefte aan heeft is het imo een goede training. Die jongen is geen pro dus laat hem lekker een beetje uitproberen, Al dat autistisch routine trainen is ook niet alles.

Niet helemaal eens met wat je zegt hier.
Als ik ga kijken naar mijn trainingen zijn die pas echt ergens op gaan lijken toen ik met jeffrey aan de slag ging. (En daarna lucien ect ect)

Dus om nu te zeggen dat ik in die tijd (eind mei 2011) nou genoeg kennis heb om te kunnen zeggen wat wel en niet werkt voor mij, nee dat heb ik niet.

Voordat ik echt weet hoe mijn lichaam werkt kwa voeding en training ben ik nog wel wat maanden (zo niet jaren) verder.

Wel lief hoor :heart:

Laatst bewerkt:

Krijg ik dan net zo'n goddelijk figuurtje als jou?

(als dat zo is fl**ker ik vanavond nog mijn trainingsschema om)

En trouwens IWJ fl**ker toch eens keer op met al jouw pappagaaiepraat. Ga eerst zelf eens een fatsoenlijke tijd trainen voor jij de alwetende uit gaat hangen.

Laatst bewerkt:
Dat zeg ik toch ook? Zware squats, zware leg press en daarna ga je maar lekker freewheelen met supersets en weet ik t wat allemaal...
Daarnaast geef ik een voorbeeld van hoe ik het zou doen, met een voorbeeld van het aantal reps dat ik zou gebruiken. Daar zijn nog steeds allerlei variaties in mogelijk.
En gal spuw je, dat spuug je niet.

Sorry het was laat:o

Punt is, je kan pas zeggen dat het een k*ttraining was als je ernaast stond. We weten niet hoe intens die dit beleefd heeft.

EDIT: btw, Dorian zegt ook dat het prima is om eerst flink leg extensions te doen of knijp oefeningen voor bijv chest te doen en daarna pas de klassieke compounds. Dan druk je bruto gewicht wel een stuk minder weg, maar de spierbelasting voor de 'target muscle' is efficiënter. Niet de eerste jan lul die dat zegt en al helemaal niet als je kijkt naar de gewichten waar Dorian mee trainde.

Laatst bewerkt:
  • #3.939
Mmm, zalm :)

uploadfromtaptalk1329387075454.jpg

Terug
Naar boven