AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

Ik zit je een beetje te klieren, maar op dit moment zijn aders e.d. wel het laatste waar jij je druk om moet maken.
Eerst massa pakken!
Ik wil nooit meer isolatie oefeningen in je log zien! :fire:
Compounds en basis oefeningen, ZWAAR!
Dat is het devies.
Het is wel mooi dat je zo weinig vet hebt natuurlijk, want dan zie je in elk stadium van je vooruitgang het meest van wat je wilt zien natuurlijk.
Ik zou wel echt stoppen met moeilijk doen over schema's e.d. en echt eerst eens een flinke basis leggen als ik jou was.
Daar ga je het meeste aan hebben.
Succes man! :thumb:

Wat hij zegt :D lekker zwaar en compounds, ik merk het verschil hard! en niet te bang zijn voor vet je hebt duidelijk goed metabolisme dus kan je daarna snel alles eraf trainen en beasten....maar ik ken het ik ben ook wel van high intensity training en droogtraine maar ik heb verder niet zo gek veel om droog te traine helaas :( ik hou niet zo van teveel eten hahaha

Lekker makkelijk om te haten op een hardgainer... :p
No offence: je bent goed bezig en hebt nog een hoop te bereiken. En lukt het niet voor de Flexcup dan pak je toch een andere wedstrijd mee?
Voordeel van ecto zijn: droogtrainen gaat bijna vanzelf wanneer je wat minder gaat eten...
Massa pakken is nu eerste prio. En zo te zien gaat dat al aardig vergeleken met je vorige foto's.

• Topic Starter Topic Starter
Lekker makkelijk om te haten op een hardgainer... :p
No offence: je bent goed bezig en hebt nog een hoop te bereiken. En lukt het niet voor de Flexcup dan pak je toch een andere wedstrijd mee?
Voordeel van ecto zijn: droogtrainen gaat bijna vanzelf wanneer je wat minder gaat eten...
Massa pakken is nu eerste prio. En zo te zien gaat dat al aardig vergeleken met je vorige foto's.

Gaat goed komen, eerste kleine beetje vet is waar te nemen.
En als flex niet lukt is het geen probleem, ik heb geen haast, alleen een berg van motivatie :D

wat weeg je nu ?

Zal me eens 3 dagen achter elkaar wegen (schommelt nogal), probeer momenteel wat meer in de spiegel te kijken dan me dood te staren op cijfertjes

maar wil de gains wel zo schoon mogelijk houden (ook jeff zijn voorkeur).
Beetje het spiegel werk, als mijn sixpack compleet weg is wat rustiger aan doen.

ga eens eten!
Neem wat je nu eet en vermenigvuldig dat met 3 :d (inserted smiley because omdat je dit niet 100% serieus moet nemen ;))
ik ga er even van uit dat iemand met jouw ambities "goed" eet.
aders op je borst zijn zeker wel te zien, "but they dwarf y'r pecs brother" ;)
ik zit je een beetje te klieren, maar op dit moment zijn aders e.d. Wel het laatste waar jij je druk om moet maken.
Eerst massa pakken!
Ik wil nooit meer isolatie oefeningen in je log zien! :fire:
:d

Was loos hummer?

Nichts mann, wiezo..?

Killy ik doe ook vooral spiegel maar dat geeft me laatste tijd een vertekend beeld, ik zou mezelf nu op 75~78 schatten terwijl ik 71~72 ben momenteel. Ik heb echt qua fysiek zeg maar het gevoel dat ik 5kg aan ben gekomen en iedereen in de gym zegt dat t echt goed vooruit aan het gaan is terwijl ik amper 2kg aangekomen ben. Cijfers zijn indd niet alles, guidelines om te kunnen zien hoe het gaan en waar je op kan focussen!

Killy ik doe ook vooral spiegel maar dat geeft me laatste tijd een vertekend beeld, ik zou mezelf nu op 75~78 schatten terwijl ik 71~72 ben momenteel. Ik heb echt qua fysiek zeg maar het gevoel dat ik 5kg aan ben gekomen en iedereen in de gym zegt dat t echt goed vooruit aan het gaan is terwijl ik amper 2kg aangekomen ben. Cijfers zijn indd niet alles, guidelines om te kunnen zien hoe het gaan en waar je op kan focussen!

Tja, dat kan, beide is het beste.
Enige verschil tussen jou en mij is dat als ik in de spiegel kijk, ik verdrietig word :(

:p

whahahaha ik ken het hoor, zijn dingen die ik ECHT moet verbeteren....bijv mijn houding dat ik eindelijk eens normale abs krijg. FML :( hahaha minderwaardigheids complex yay!

Ik ga maar weer beentjes trainen, weer alleen, echt geen zin in :p

Hopen dat er iemand rond loopt die me kan helpen.

Ik ga maar weer beentjes trainen, weer alleen, echt geen zin in :p

Hopen dat er iemand rond loopt die me kan helpen.

nou nou wat is dat nou weer voor instelling

j/k bro, samen trainen is wel chiller maar ben het na een poosje behoorlijk beu geworden

Ik heb een leerzaam k*t t*fus klere training gehad.
Kwam binnen en zag alle schijven op een riggel liggen.
Had al zo iets, mmm apart moet ik het van de grond rapen?

Maar de vloer was opnieuw getapijt en de schijven lagen op de lijm randen, dus er waren amper schijven......

Dan maar squaten, er waren een paar 20kg schijven dus flinken stappen.
Had mijn knee wraps nu al 2 maanden in mijn tas zonder ooit gebruikt te hebben, dus dacht ga die eens doen.
Waren een paar powerlifters dus die konden mij eens lekker uit leggen hoe het moest :)

Squat:
20xstang
10xstang heel langzaam en diep

10x60
8x60
8x100 (riem ging om)

Toen knee wraps leren omdoen:
2x140 (pr)
3x140 (pr)

Was aardig vreemd en was echt wennen met techniek.
Wil ze voortaan gaan gebruiken bij zwaren legg press omdat ik af en toe wat last van mijn knie heb.

Toen voor het eerst front squats gedaan, was lekker maar even wennen.
OF de barbell zat tegen mijn strot, OF hij rolde van mijn schouders af :p

4x10 60kg

Lunges:
4x10 (per been) 2x14kg dumbbells

Leg exstenstion
3x8 70kg (last van knie......)

Leg curl
3x8 60kg,

Had morgen een lange dienst dus geen tijd voor schouders dus maar ook licht gepakt

mp
4x10 30kg (kon niet zwaarder, had alleen maar 2 5jes en stang van stang van 20kg:()

Single arm dumbbell press
3x8 14kg
12x12kg

Side raises
4x8 8kg

Upright row cable
2x14 65kg.

Achterkant had ik op rug al gepakt.
Tja was even improviseren, maar beter dan niet trainen.
Blij dat ik de front squats nu kan doen, erg lekker voor de quads.

Laatst bewerkt:
een heel ander spelletje éh, met kniebandjes.
Dan moet je ze eens door gasten als Pjotr, Henk of Leon aan laten doen op "oorlogssterkte" :D
Dat schijnt zo schandalig veel pijn te doen dat je het pas een beetje kan verdragen als de juiste zenuwen zijn afgestorven. ;)

een heel ander spelletje éh, met kniebandjes.
Dan moet je ze eens door gasten als Pjotr, Henk of Leon aan laten doen op "oorlogssterkte" :D
Dat schijnt zo schandalig veel pijn te doen dat je het pas een beetje kan verdragen als de juiste zenuwen zijn afgestorven. ;)

Had mijn riem aan de andere kant van het kleine zaaltje gelegd, dus moest robo walk naar mijn riem en terug :p

Jeffrey heeft ook de laatste tijd weinig tijd voor mij (en voor het training voor zichzelf :p), baby jongetje 2 is er sinds 3 weken.

Im jelly op die genen poel! :p

Laatst bewerkt:
Abo.

Hoppa! :hornyna:

Terug
Naar boven