MuscleMeat

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
Pak hack squat licht (gewoon omdat ik niet zwaar kan) om puur en alleeen de binnenkant te targetten, dat brand zo lekker.

Zucht... ;)

Ik ben er nu ook.
Let the game begin!

Laat mij nou eens lekker een kansloze training tussen door nemen :p

Ik wil gewoon even alleen maar zwaar tillen :D

Al je energie in je Squats steken.

Eten moet je!

Als je voluit ga op de Squats kruip jij echt niet meer onder een hack-squat broeder, en leg-curls en presses en al die oefenningen heb je helemaal geen zin meer in.
Als je echt voluit bent gegaan op je Squats kun je alleen nog maar naar huis kruipen, en zullen je familie leden hun handen vol hebben om je de trap op te krijgen (ik ga er even van uit dat je niet gelijkvloers woont...) ;)
Je kan dit effect natuurlijk ook met hack-squats en leg-presses krijgen, maar waarom zou je, als je kunt Squatten..? :dunno:
BAck to basics!

Nou, maxxen op legg press en hack squat is makkelijker :p

Bruut dit! :) Echt vet dat je wedstrijden gaat draaien. Ik moet zeggen dat ik ergens jaloers ben op dat lef, die drive en ambitie. Ik volg je kerel! ;)

En hier nog een filmpje waar ik aan moest denken toen ik een paar pagina's terug de kritiek las op je wedstrijdambitie: http://youtu.be/R7WUHVA9lqE vanaf 1:40 (Dave Tate een held)

Laatst bewerkt:
Bruut dit! :) Echt vet dat je wedstrijden gaat draaien. Ik moet zeggen dat ik ergens jaloers ben op dat lef, die drive en ambitie. Ik volg je kerel! ;)

En hier nog een filmpje waar ik aan moest denken toen ik een paar pagina's terug de kritiek las op je wedstrijdambitie: http://youtu.be/R7WUHVA9lqE vanaf 1:40 (Dave Tate een held)

Thnx man, de nieuwe phil heath zit er misschien niet in, maar iedereen die hard traind wordt een keer groot.
De een wat sneller en mooier dan de ander, maar ik zie vanzelf waar het schip strand :)

Thnx man, de nieuwe phil heath zit er misschien niet in, maar iedereen die hard traind wordt een keer groot.
De een wat sneller en mooier dan de ander, maar ik zie vanzelf waar het schip strand :)

Hehe, Wel!!... Dat is juist het punt van Dave, je bent nog hartstikke jong en nog helemaal niet lang bezig en waarom zou jouw genetica niet die van de volgende Arnie kunnen zijn (ook al weet en geloof je het mss zelf niet). dat heeft ie mooi gezegd he, :D

Maar gelijk heb je ook jongen ;) "gewoon" flink groot wordt je zeker als je zo door traint.

Ik heb het niet over maxen, maar over voluit gaan op die oefeningen. ;)

Ok ok, zal mijn trouwe volgers niet teleurstellen :)

Oe heerlijk, heb net samen met 3 andere gasten 20 kunstenaars de mond gesnoerd.
Moet je maar niet bij een demonstratie gaan discussieren met een wegbezuinigde abstracte-kunsthater :p

Ik raak mijn droom baan, zij moeten misschien nog een bijbaantje zoeken naast hun verkleedpartijen en knutselwerkjes omdat ze geen uitkering meer krijgen.

Arme kunstenaars, heb zo met ze te doen.
Ik wil bodybuilder subsidie!

ben je al aan het benchen ondertussen? :p

Zit nu op mijn werk :)

Skinnie's vrouwmens heeft noxipro afgegeven aan de balie met mijn naam er op, kijken of ik hier hard op ga.
Nu maar hopen dat er geen rape drugs doorheen zitten, voordat ik het inneem kijk ik eerst goed om me heen om te kijken of er een buffel ergens aan het staren is :p

:roflol: protect your rear mate ! :roflol:

Zit nu op mijn werk :)

Skinnie's vrouwmens heeft noxipro afgegeven aan de balie met mijn naam er op, kijken of ik hier hard op ga.
Nu maar hopen dat er geen rape drugs doorheen zitten, voordat ik het inneem kijk ik eerst goed om me heen om te kijken of er een buffel ergens aan het staren is :p

kreeg er een speedpikkie van, vrouwmens wou het al weggooien:)

Terug
Naar boven