Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Echt vet dat je wedstrijden gaat draaien. Ik moet zeggen dat ik ergens jaloers ben op dat lef, die drive en ambitie. Ik volg je kerel!
Bruut dit!Echt vet dat je wedstrijden gaat draaien. Ik moet zeggen dat ik ergens jaloers ben op dat lef, die drive en ambitie. Ik volg je kerel!
![]()
En hier nog een filmpje waar ik aan moest denken toen ik een paar pagina's terug de kritiek las op je wedstrijdambitie: http://youtu.be/R7WUHVA9lqE vanaf 1:40 (Dave Tate een held)

Thnx man, de nieuwe phil heath zit er misschien niet in, maar iedereen die hard traind wordt een keer groot.
De een wat sneller en mooier dan de ander, maar ik zie vanzelf waar het schip strand![]()

"gewoon" flink groot wordt je zeker als je zo door traint.

Ik denk dat het voornamelijk zo zal zijn dat Skinnie er hard van word als jij die zooi inneemt, en dat hij je eens een flinke lower body workout zal geven! Hier!
Hoppa! 
Zit nu op mijn werk
Skinnie's vrouwmens heeft noxipro afgegeven aan de balie met mijn naam er op, kijken of ik hier hard op ga.
Nu maar hopen dat er geen rape drugs doorheen zitten, voordat ik het inneem kijk ik eerst goed om me heen om te kijken of er een buffel ergens aan het staren is![]()