MuscleMeat

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.362
ZUlke vrolijke kleurtjes? :p

uploadfromtaptalk1333530770379.jpg

Ik post wel ff een foto binnenkort. Alles heeft ****ing felle kleur. Schijven, vloer, matjes alles!

Ok! Vind zelf schijven in wedstrijdkleuren wel veel mooier dan zwarte, kan je ook veel duidelijker zien wat er aan hangt. Maar teveel vrolijke kleurtjes zou ik ook niks vinden.

Kleuren zijn juist vet.

Een vraag over de kleur van de schijven..

Bij ons is groen 10, geel 15, blauw 20, zwart 25.

Zijn de wedstrijdschijven ook zo?

Ik post wel ff een foto binnenkort. Alles heeft ****ing felle kleur. Schijven, vloer, matjes alles!

Is dat die nieuwe toko tegenover Neptunus/CBR? Liep er vorige week langs en van buiten zag het er niet echt super uit.

Kleuren zijn juist vet.

Een vraag over de kleur van de schijven..

Bij ons is groen 10, geel 15, blauw 20, zwart 25.

Zijn de wedstrijdschijven ook zo?

normaal is rood 25 maar de rest klopt idd

Is dat die nieuwe toko tegenover Neptunus/CBR? Liep er vorige week langs en van buiten zag het er niet echt super uit.

Zit op de Abraham van Stolkweg 50. Tegenover de dierentuin. Maar Zomerhofstraat in Noord is fijner vind ik

Is die nieuwe Fitness-nogwat toch?

Vreselijke tent vond ik dat :D

Niet zo zeer vanwege de kleurtjes, maar dat publiek... :( Wel lekker goedkoop.

Zit op de Abraham van Stolkweg 50. Tegenover de dierentuin. Maar Zomerhofstraat in Noord is fijner vind ik

Ja idd die bedoel ik, was vorige week op dat terrein. Zomerhofstraat ben ik paar keer geweest. Als het daar rustig is is het wel ok.

Is die nieuwe Fitness-nogwat toch?

Vreselijke tent vond ik dat :D

Niet zo zeer vanwege de kleurtjes, maar dat publiek... :( Wel lekker goedkoop.

Hey ik ben ook onderdeel van publiek daar! :mad: hahahaaa. Nee ik weet het drama. Ben ook op zoek naar een andere die wat meer harcore is ;)

• #4.374
Ssta vandaag voor het eerst op de vestiging van rotterdam (normaal spijkenisse).

Er zijn hier super veel mooie vrouwen terwijl er bij mij altijd maar dikke zijn :mad:

Ik wil voortaan hier werken!

lekker bezig killy:) wanneer trainen we weer een keer samen dan ?

killyman wat eet je eigenlijk zo op een dag aan voedsel?

• #4.378
4800 op trainings dagen en op rust dagen wat minder

• #4.380
4800! ben wel benieuwd naar je meals man..
als ik dat zou doen zou ik nog meer fatty worden dan ik al ben (real story)

Ik eet heel clean, vetten die ik binnen krijg zijn van zalm, rundergehakt en/of pindakaas.

Geen saus of kruiden, smaak makers zijn de 1kg aan wokgroente die ik er altijd bij gooi.

Terug
Naar boven