MuscleMeat

Killy Foto's flex cup

Goede weegschaal.
Steek wat "cocosolie" in je dieet. :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Maar ik vind kokos zo ranzig :( kan ik niet gewoon meer vette vis en worstjes eten :D

Kokosolie is reuk en smaakloos. ;)
Vis is goed, worstjes lekker. :D

Kokosolie is een tip van Ibo, dus moet je het niet afwimpelen omdat het van mij komt. :D

Dus met jeffrey besproken hoe we het gaan doen, aangezien ik dus aardig ongevoelig ben voor koolh (naar meer dan 700gr leuk hem geen goed idee).
Dus ik ga meer vet eten, dat betekend worstjes, kapsalons en hamburgers :).

Was het maar zo'n feest. Enige wat wel wat minder is is dat ik nu naar 5200 kcal ga, vond 5000kcal al veel :(

dam dit komt me bekend voor. hier ook een ecto die ongevoelig is voor carbs. vet werkt ook maar half >.< dangit!

Ja heb ibo inderdaad al vaker over kokosolie horen praten, ga het eens uitvogelen, hopen dat het niet duur is :p
Het is wel duur als je het vergelijkt met "boter" bijvoorbeeld.
Maar als je ziet wat er voor "onze" supplementen gevraagd word...
Dan valt het wel mee denk ik.
Ik dacht van een euro of 6 voor een bakje (kokos"olie" is een vaste substantie, zoiets als redelijk smeerbare boter. maar word dun tot echt vloeibaar als het warmer word.)
Er zijn er met smaak en de geur van kokos, dus let op dat je die andere pakt! ;)

Ik betrap me er op dat ik telsell zit te kijken naar bv een messen- of pannenset alleen omdat ik steeds biefstuk en steak voorbij zie komen :D

Straks hams schouders.
Voordat ik hummer op mijn nek krijg voor mijn belabberde week indeling: komt omdat ik een keer voor de proef quads apart heb gepakt met wat grote jongens :).

Vond het trouwens wel heel erg fijn om ze apart te pakken, dus over 2 weken ga ik wisselen van schema en ga ik het eens 6 weken apart pakken.

Post eens je hele voedingsschema?

Zal het vanmiddag of morgen doen, heb het niet op mijn pc staan, moet het eveb uitschrijven.

Bedoel ook uitschrijven op de pc, heb het op papier getweaked.

hoelaat ga je trainen? ik voel me altijd het sterkst tussen 11 en 2, heb jij dat niet? succes met trainen!

Train meestal s'avonds 7u, voel ik me ook lekker bij.
Als ik me zwak voel gooi ik gewoon een preworkout naar binnen.

Maar als je meer dan 650gr carbs binnen krijgt, heb ik nooit last van een laag glycogeen gehalte :D

Jonge je moet gewoon goed ontbijten, dan rond een uur of 10 broodje eten of pindas o.i.d. en tussen 11 en 2 knallen en dan daarna flink bord warm eten naar binnen schuiven!! nergens last van :)

hoelang ben je nu al bezig? wat zijn je gains?

Jonge je moet gewoon goed ontbijten, dan rond een uur of 10 broodje eten of pindas o.i.d. en tussen 11 en 2 knallen en dan daarna flink bord warm eten naar binnen schuiven!! nergens last van :)

hoelang ben je nu al bezig? wat zijn je gains?

4 maanden gesport voor defensie keuring (denk aan heel veel conditie training en kansloze kt), na ik wegbezuinigd eigenlijk direct 100% op bbing gefocused.
Natuurlijk super veel geleerd in die tijd en in het begin leek het nog nergens op.
Maar wel in nog geen jaar nu van rond de 68kg op 6% (moment van de keuring) naar 85-6 op 8%.
Dus ben wel veel aangekomen en heb een aardige transformatie gemaakt (zal eens wat begin foto's opzoeken). Maar goed, ben nog steeds een dun mannentje en zie er pas echt buff uit als er 10-15kg bij zit.

Leer vooral nu ik van gym ben geswitched en goede contacten heb met een hoop jongens die wedstrijden draaien super veel bij. Gelukkig is iedereen heel erg behulpzaam als ze zien dat je er voor wilt gaan.

Maar het is nu vooral leren, eten en groeien :)

why no filmpjes

Terug
Naar boven