Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, dat noem je stifflegged deadlift. Goodmornings is feitelijk dezelfde beweging maar dan met de bar in je nek.
Als je iets door je knieen buigt en dan de bar laat zaken tot net onder je knieen noem je het Romanian deadlift.
Stiff legged was het niet, zal dan wel romanian of rackpull geweest zijn, maakt het uit hoe het heetNee, dat noem je stifflegged deadlift. Goodmornings is feitelijk dezelfde beweging maar dan met de bar in je nek.
Als je iets door je knieen buigt en dan de bar laat zaken tot net onder je knieen noem je het Romanian deadlift.

ik zou die BBrow voor je pulldowns zetten
nice train mate !

Stiff legged was het niet, zal dan wel romanian of rackpull geweest zijn, maakt het uit hoe het heet
Tja, ik ben nog iets te mager om commentaar te geven op jeffrey![]()
Of vanop blokken oid.
Vergeet
hey killy,
word je nu begeleid ofzoo door jeffrey? hoe zit precies man?
Respect voor je toewijding, denk je dat je nog wel genoeg tijd hebt als je word ingeloot voor fysiotherapie ?

Ik post straks even mijn voedingsschema, maar wou dit even met jullie delen:
Ik fietste naar mijn werk, komt een kennis van mij op de scooter langs.
Zegt hij "heb je haast?" "Nee, hoezo?" "Je rijd 40km per uur"
Killy is een wielrenner!![]()

dit. Supersets is eerder voor verhogen van vetverbranding enz / droogtrainenAls je zo'n metabolisme hebt zou ik zeker wegblijven van supersets en hogere volumes.
Intensiteit & gewicht hoog houden. Trainingstijd kort. Just in & out.