Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag hams en schouders.

Hams:
4x12 sumo squat

4x12 standing leg curls
4x8 stiff legged deadlift
4x12 lying legg curl
4x8 sitting legg curl

Schouders
2x12 40kg
8x50

Dumbbell press
4x8 22kg

Dumbbell side raises
4x10 7kg

Upright row cable
4x8 50kg

Facepullls
14x70
12x80
8x90
8x100

Reverse flyes
4x10 4kg

Geen sterke presses, maar had gister ook triceps gedaan dus geen wonder.
Zondag weer lekker netjes aan mijn schema houden :)

Ben nog jong, weekje afwijken kan geen kwaad als je daarmee kennis op doet :)

Zat net rustig op de bus te wachten, begint er ineens een grote gast in een bmw naar me te toeteren.
Dus ik kijk op zit fouad daar met zijn zoon :p
Weer even bij gepraat en we waren allebij vergeten dat we nog een keer gingen trainen.
Hij heeft morgen een wedstrijd dus ik moest hem volgende week maar even bellen.

Mijn hamstrings zijn echt helemaal kapot, denk dat ik gewoon mijn benen apart ga pakken net als jeffrey.
Het voelt heerlijk pijnlijk dus dat komt wel goed :)

Zondag borst triceps.

Fouad is toch niet zo groot..? :D

Het is wel een stevige jongen natuurlijk. ;)

Vandaag bbq, even lekker bulken als een gek.
Mijn hamstrings zijn echt kapot :D

Ben je vrijdag niet naar de poseerles geweest?

Deze week word druk weekje.
Veel werken, 1 verjaardag, vriend van mij heeft zijn master gehaald dus ook nog even langs en vrijdag en zondag naar north sea jazz.

En trainen natuurlijk, dus zal wel moe worden. Ook een aangepast trainingsschema.

Borst triceps biceps

Flat bp
4x8-10

Incline bp
2x8-10
1x6
1x8

Dumbbell flyes
4x12

Cable flyes
4x10

Ez bar skull crushers superset one arm overhead exstenstion
4x8-10

V bar push down
4x10

Dumbbell curl
4x10

Machine curl
4x10

Hammercurl
4x10

Was wel een lange training, maar voelde wel goed.
Snap nooit waarom biceps trainen zoveel pijn doet als ik ze train, ze blazen bijna op van de pomp bij contractie.
Maar goed, is wel lekkere pijn :)

Gister quads en wat schouders

Warming up:
Leg exstenstion en wat strekken

Leg press
15x100
15x150
10x200
8x225
8x225

Hack squat
4x8 50kg

Lunges dumbbells
8x16 (per been)
8x18
10x18
8x18 (benen vol)

Weet even niet hoe deze oefening heet: apparaat dat op de grond staat en die tegen je enkels/kuiten rust en waar je dan naar achter kan hangen en soort bw squats kan doen.

4x8 (pijnlijke pomp :))

Leg exstenstion
2x10 75 (langzaam en goed knijpen)

One leg
2x65

Staande mp
4x8 50kg (jammer dat ik mijn riem niet bij me had)

Face pulls
2x10 80
2x8 100

Kon niet super heavy want voelde bij leg press en hack squat de spier op je scheenbeen, net onder je knie aan de buitenkant van je scheenbeen.
Normaal voel ik die alleen bij leg exstenstion, maar nu had ik het niet bij de exstenstion maar bij press en hack squat.

Donderdag rug met jeffrey en vrijdag met een andere bber.
Ik ben erg happy met mijn nieuwe gym, train er nu maandje of 3 en ken nu iedereen en heb de kans om met veel jongens te trainen met allemaal hun eigen stijl. Leer er veel van en kan goed uitvogelen wat nu goed voor mij werkt.

Ik word helemaal gek, zit nu al maaandddeeen te wachten op de uitslag van de loting van fysiotherapie.
Mijn inschrijving voor voeding en dietiek in den haag is al klaar dus heb een plan B.
Hoe meer ik over deze opleiding lees hoe leuker ik het vind, dus wat het ook word maakt me niet heel veel uit.

Zolang ik maar mijn boterham er mee kan verdienen en dat mensen mij later dr. Bbing noemen :)
Dan is er een blije killy.

Mijn hondje is een beetje zielig, de dierenarts heeft haar nagel er af gehaald. Dus ze heeft nu gips om haar poot en loopt als een robot hihihihihihihi :D

hoi

Groeten,

gebeurd er vandaag nog wat?

Gister avond rug met jeffrey

Warmup lat pulldown

Pullups: ik had al zo'n ****kkkk moment toen hij het zei, als ik iets niet kan zijn het pullups met veel reps en sets :p.
Jeffrey ging eerst, giga monster dat even wat pullups deed alsof het niks was :p

8x
7x 3xhulp
7x 4xhulp
4x (:p) 7xhulp

Machine assisted pullups
4x10 15kg

Pulldown reverse grip
10x55
8x65
10x70
10x70

Bb row in smith
3x10 50kg pffffff
9x50 6x30 5x20

Lowrow
12x60
2x10 65
10x65 8x50 10x35

Deadlift (alleen met rug zonder je benen te bewegen, zijn goodmornings toch? :p)
10x70
2x10 100

(Toen maar gestopt omdat we allebij super misselijk waren van die airco in de squat en dl ruimte)

Rope pulldown ofzo iets (beetje voorover buigen en naar je buik toe je kent ze wel :p)
4x12 60kg

Nog wat biceps gedaan.

Vandaag schouders triceps en word opgehaald met de auto, dus word een knal training want er gaan geen kcal verloren aan fietsen :D

Deadlift (alleen met rug zonder je benen te bewegen, zijn goodmornings toch? :p) 10x70
2x10 100

Nee, dat noem je stifflegged deadlift. Goodmornings is feitelijk dezelfde beweging maar dan met de bar in je nek.

Als je iets door je knieen buigt en dan de bar laat zaken tot net onder je knieen noem je het Romanian deadlift.

Terug
Naar boven