Fitness Seller

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
Ik merk juist dat ik veel meer progressie maak op het hogere volume van nu.
Als ik progressie kijk van de 60min max heavy training zoals bv dorian yates style, ofzoals mascha het deed met 2 werksets had ik voornamelijk veel spierpijn.

Nu met het hogere volume training ik lager in gewicht maar heb een veel 'diepere' spierpijn en zie duidelijk meer progressie.
Maar ik kan altijd nog wat heavy training er door gooien.

Spierpijn zegt niets man

Je moet spiertrauma creeëren. En met jouw metabolisme zo snel mogelijk dus :)
Daarom is de manier van Dorian net wel geschikt. Alles kapot knallen in zo kort
mogelijke tijd. Dan de zetel op, rusten en groeien. En voor de rest niets meer doen :)

Ik realiseer me ook wel dat spierpijn niets zegt.
Maar de spiegel en weegschaal liegen niet, sinds ik met jeffrey op een hoger volume train merk ik gewoon dat ik veel meer groei dan op laag volume.

Het kan misschien zijn dat ik kwa techniek nog niet instaat ben om alles er uit te halen met bv dorian yates manier, dat weet ik niet.
Maar zoals ik al zei, als beginner groei je op alles ,dus kan geen kwaad om alles te proberen en te proeven.
Vind het zowiezo wat kort door de bocht om te stellen dat iedereen met een hoog metabolisme goed gaat op hoog/laag volume.

ook goed :)

Maar doe dan wel iets lang genoeg :p Als je telkens een ander schema/techniek gebruikt,
weet je uiteindelijk nog niets :) Dus alles een maandje of 2 doen. Zo zie je ook beter je
vooruitgang ;)

K*t dag op mijn werk

En heb mijn benen getraind, ook k*t.
Misschien dat ik hem morgen post

K*t

Vandaag dagje 5500 kcal uit proberen...... TODAY, WE DINE IN HELL!!!!!!!

lmao veel plezier killy. dat is lekker veel gozer

5500 Kcal schoon is al behoorlijk veel eten.
Heb je "op papier" staan wat je dan precies moet eten?

Ja heb het op papier staan.
Ben alleen te druk om het op de pc uit te werken (geen pc thuis momenteel en op mobiel uitwerken is k*t)
Hou het schema aan van jeffrey en heb daar gewoon wat voeding aan toegevoegd (havermout + wat avond eten van moeders: slavink vanavond :))

Ik merk zeker voordering met schema van jeff alleen merk nu dat het weer wat minder word, dus ga niet te moeilijk doen en gewoon wat extra eten ,komt toch geen vet bij :p

+ ben ingeloot voor fysio!!!!!!! :D

Slavink?

Mag ik daaruit concluderen dat je eigenlijk vanaf nu voor minder cleane voeding kiest?
Want ja, 5500kcal clean food, it aint no picknick :p

En congrats met de inloting !

Het is voor 95% clean, laten we zeggen dat 200-300 kcal uit snacks bestaan.
Soms komt er boven die 5500kcal nog wel een patatje, maar die reken ik nooit mee en komt ook maar 1-2x per week voor.

Killy allereerst....ik wil pics zien over een half jaar <3

#2:

PROFICIAT MET JE INLOTING MAN! veel plezier en laat die planken en spijkers eens zien wat een fatsoenlijke fysiek is. Gwn zo hard knallen dat ze je gaan gebruiken voor de anatomie lessen ;)

Gefeliciteerd man.
Ben benieuwd naar hoe zo'n voedingsschema van profs er uit ziet. ;)

Nice, in de bulk in de winter wil ik rond de 6000 gaan zitten.

Gefeliciteerd met fysio

Nice, in de bulk in de winter wil ik rond de 6000 gaan zitten.

Gefeliciteerd met fysio

6000? Dat vraagt om pics :p
En sinds gister is nu ook mijn laatste trainings partner weer on gegaan, dus voel me nu heel klein zwak en zielig :p

Gefeliciteerd man,
Ik lees net 1 min geleden dat een collega van mij ook ingeloot is voor fysio.

Terug
Naar boven