- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Zal ik zo niet weten, hij woont in Tilburg iig
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik sla ga een keertje niet trainen, ben moe en heb dus echt geen zin om door dit weer te gaan fietsen (plus de twijfel of het wel zo gezond is).
Ik heb wat kleine bloeduitstortingjes op mijn boven been, die leg exstenstions voelde dus niet voor niets single leg zwaar aan![]()

Hmmm... Ik heb vanochtend "gewoon" een 1/2 liter groenten/kippensoep gegeten, met 6 boterhammetjes met kaas er bij, en een bakje aardbeien en een whey/kwark/melk shake'je...
Dit lijkt daar helemaal niet op!![]()
Even 1 vraag tussendoor, waarom
zijn bijna alle powerlifters dik? Dat ziet er toch helemaal niet uit? Ze denken alleen maar aan hogr gewichten. Dit vraag ik puur uit nieuwsgierigheid hoor..

Om sterk te worden moet je veel eten en niet iedereen heeft zo'n goddelijke metabolisme zoals ik dat ze 5000+ kcal aan kunnen
Ps. Ze zijn lui
? Wtf heb ik eraan als ik heel dik ben en dat ik dan 200 kan bankdrukke? Liever mooi lichaam en mider 
Veel eten en vettig worden? Wtf heb ik eraan als ik heel dik ben en dat ik dan 200 kan bankdrukke? Liever mooi lichaam en mider
Jij hebt zeer snelle stofwisseling man

zijn bijna alle powerlifters dik? Dat ziet er toch helemaal niet uit? Ze denken alleen maar aan hogr gewichten. Dit vraag ik puur uit nieuwsgierigheid hoor..

hoezo doe jij geen 200 kg bp? je bent toch dik...In de unlimited gewichtsklasses zijn de meesten wel redelijk vet ja.
mong**l![]()

Nee klopt, waarom lezen zoveel pl'ers mijn log, waar zijn de bodybuilders![]()

Skinnieeee!