MuscleMeat

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
Ik sla ga een keertje niet trainen, ben moe en heb dus echt geen zin om door dit weer te gaan fietsen (plus de twijfel of het wel zo gezond is).

Ik heb wat kleine bloeduitstortingjes op mijn boven been, die leg exstenstions voelde dus niet voor niets single leg zwaar aan :)

Ik sla ga een keertje niet trainen, ben moe en heb dus echt geen zin om door dit weer te gaan fietsen (plus de twijfel of het wel zo gezond is).

Ik heb wat kleine bloeduitstortingjes op mijn boven been, die leg exstenstions voelde dus niet voor niets single leg zwaar aan :)

ga ook thuis biceps trainen ?

:trollface:

Ik ben in de war, ben ik nu bodybuilder of powerlifter? Mijn avond maaltijd lijkt namelijk op hummer zijn ochtend snack

uploadfromtaptalk1310664291543.jpg

Hmmm... Ik heb vanochtend "gewoon" een 1/2 liter groenten/kippensoep gegeten, met 6 boterhammetjes met kaas er bij, en een bakje aardbeien en een whey/kwark/melk shake'je...
Dit lijkt daar helemaal niet op! ;)

Hmmm... Ik heb vanochtend "gewoon" een 1/2 liter groenten/kippensoep gegeten, met 6 boterhammetjes met kaas er bij, en een bakje aardbeien en een whey/kwark/melk shake'je...
Dit lijkt daar helemaal niet op! ;)

Even 1 vraag tussendoor, waarom
zijn bijna alle powerlifters dik? Dat ziet er toch helemaal niet uit? Ze denken alleen maar aan hogr gewichten. Dit vraag ik puur uit nieuwsgierigheid hoor..

zijn bijna alle powerlifters dik? Dat ziet er toch helemaal niet uit? Ze denken alleen maar aan hogr gewichten. Dit vraag ik puur uit nieuwsgierigheid hoor..

Om sterk te worden moet je veel eten en niet iedereen heeft zo'n goddelijke metabolisme zoals ik dat ze 5000+ kcal aan kunnen :)

Ps. Ze zijn lui

Om sterk te worden moet je veel eten en niet iedereen heeft zo'n goddelijke metabolisme zoals ik dat ze 5000+ kcal aan kunnen :)

Ps. Ze zijn lui

Veel eten en vettig worden :p? Wtf heb ik eraan als ik heel dik ben en dat ik dan 200 kan bankdrukke? Liever mooi lichaam en mider :p

Jij hebt zeer snelle stofwisseling man

Veel eten en vettig worden :p? Wtf heb ik eraan als ik heel dik ben en dat ik dan 200 kan bankdrukke? Liever mooi lichaam en mider :p

Jij hebt zeer snelle stofwisseling man

Tja iedereen zijn ding he.
Zal me niet verbazen als ik ooit nog eens een dikke pl-er word, zwaar tillen is toch wel heel erg leuk :)

Ik ben dik en druk nog geeneens 200... :o

In de unlimited gewichtsklasses zijn de meesten wel redelijk vet ja.
mong**l :roflol:

Hummer drukt 190, vind dat toch aardig beest :p

Omdat jij overal je neus laat zien, en je gigantische ambitie nieuwsgierig maakt. :D

---------- Post toegevoegd Fri 15 Jul 2011 om 09:52 ----------

En omdat je "later" als je groot bent eigenlijk ook gewoon een grote, dikke Powerlifter wilt worden. :roflol:

Terug
Naar boven