AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
Ga vandaag fouad maar eens bellen voor onze train-date, kan ik eens een keer trainen zonder mijn buik te moeten in houden.

Enige nadeel van zoveel eten, heb echt een huge gut aan het eind van de middag.
Je ziet hem gewoon door mijn shirt heen, net een bierbuik.
Het ziet er wel vet uit als ik wat ab-werk gedaan heb, dan zie je een bierbuik met een sixpack door mijn bezweten tshirt :D

Oja, straks schouders triceps met big volume guy, dat word weer pompen met zware gewichten.

Laatst bewerkt:
Even 1 vraag tussendoor, waarom
zijn bijna alle powerlifters dik? Dat ziet er toch helemaal niet uit? Ze denken alleen maar aan hogr gewichten. Dit vraag ik puur uit nieuwsgierigheid hoor..

Een six-pack is voor homo's, een echte vent gaat powerliften of wordt strongman.

Ga vandaag fouad maar eens bellen voor onze train-date, kan ik eens een keer trainen zonder mijn buik te moeten in houden.

Enige nadeel van zoveel eten, heb echt een huge gut aan het eind van de middag.
Je ziet hem gewoon door mijn shirt heen, net een bierbuik.
Het ziet er wel vet uit als ik wat ab-werk gedaan heb, dan zie je een bierbuik met een sixpack door mijn bezweten tshirt :D

Oja, straks schouders triceps met big volume guy, dat word weer pompen met zware gewichten.
Bloat van bulk:( heb ik ook altijd echt k*t

Gut in de maak!

Yeah boi.
Pregnant 4 life!

Even 1 vraag tussendoor, waarom
zijn bijna alle powerlifters dik? Dat ziet er toch helemaal niet uit? Ze denken alleen maar aan hogr gewichten. Dit vraag ik puur uit nieuwsgierigheid hoor..
The bottom line is this: no one gives a **** what you look like, except you. And that just means you are a narcissist bastard. Girls don't ****ing care, no matter what they say. They want you to be smart, funny, strong and confident. Having money helps a ton, too.

You know who the baddest mother****er in the world is? Fedor Emelianenko. He is far from "ripped" but the dude will kill you and **** your women.

http://www.youtube.com/watch?v=lVVrNOQtlzY

Vrij naar: Jim Wendler. :D

ik wist het wel dat je stiekem iets nam, anders kan jij nooit zo buff zijn!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze beste man heeft ook geen gut

Net terug van schouders triceps

Warmup

Geen superset, maar gewoon oefeningen achter elkaar met korte pauze, met 1 arm.

Side raises cable side raises
8x10 10x15
8x12 8x15
8x14 8x12
8x14 10x10

Dumbbell front raises (links-rechts om en om) reps zijn per arm
10x8
8x8
8x10
6x10 4x8

Facepulls
10x70
8x100
8x100

Dumbbell press
8x18
8x20
8x22
3x28 (booojaaaahhhhhh)

Machine press
3x8 65

Triceps
Overhead rope cable exstenstion
Eerst met armen naar buiten dan alleen strekken als het te zwaar word

10x25
10x35 4x35
9x40 5x40
8x50 4x50 3x50 negatief

V bar pushdown
10x40
10x50
8x55
8x55

Rope pushdown
3x10x30

Kickback mascha tieken style :)
3x10 3kg

Ook nog een foto'tje getrokken, alleen bizar slechte pose dus ook klein.
Moet een keer serieus de tijd nemen voor pics inplaats van eff afraggen na een training, anders lijk ik zo klein steeds :(
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Mijn gezichts uitdrukking is ook een beetje pedo-gevoelig, blies hier net wat lucht uit :p

(Eigenlijk speciaal voor skinnie :D)

Goede pics are incoming! Misschien als ik met jeff ga oefenen met posen.

Borst vooruit & lipjes getuit.

Ziet er sexy uit hoor

Ik heb het idee dat ik met één hand rond je middeltje kan pakken.
En ik heb handjes als een meisje van negen jaar oud! ;)

Waarom begin je niet met dumbbell press

Als je even een 46kg op dat frame van je weet te plakken ben je Mr. Olympia materiaal. :D
Not'n a shitload of carbs, kcals, fats, proteïnes, roidz and HGH can't cure! ;)

Volgens mij nam hij net de foto toen ik ging doorspannen of net stopte, ik heb echt killer definitie op mijn schouders die hier helaas niet te zien is :(

En mijn waist kan ik inderdaad niet over klagen, alleen wel lastig met obliques omdat deze er vrij snel vreemd of te groot lijken. Bij side poses zijn ze mooi maar van voor/achterkant zien ze er soms lelijk uit.
Maar goed, goede foto's komen er aan.

Waarom begin je niet met dumbbell press

Het idee hier achter is om isolatie er voor of tijdens te doen om zo je tijdens compounds meer je schouders te gebruiken.
Goed voorbeeld is borst, als ik eerst flyes doe dan en dan bp druk ik veel meer uit mijn chest inplaats van uit schouders.

Leuke afwisseling: isolatie en dan compounds en andere keer alleen compounds en zo reten zwaar tot de grens waar je blessures gaat krijgen :D

Het idee hier achter is om isolatie er voor of tijdens te doen om zo je tijdens compounds meer je schouders te gebruiken.
Goed voorbeeld is borst, als ik eerst flyes doe dan en dan bp druk ik veel meer uit mijn chest inplaats van uit schouders.

Leuke afwisseling: isolatie en dan compounds en andere keer alleen compounds en zo reten zwaar tot de grens waar je blessures gaat krijgen :D
Je vliegt een beetje uit de bocht Killy.
Je bedoelt het "pre exhaustion principe" "voorvermoeien" ;)
Je borst zal na flyes inderdaad enorm werken omdat ze al zo moe zijn, maar ga je dan bankdrukken zul je juist moeten uitkijken dat niet voornamelijk je schouders en triceps het werk gaan doen.
"Mind-muscle connection moet optimaal zijn.
Het is wel een goed BB principe overigens.

Je vliegt een beetje uit de bocht Killy.
Je bedoelt het "pre exhaustion principe" "voorvermoeien" ;)
Je borst zal na flyes inderdaad enorm werken omdat ze al zo moe zijn, maar ga je dan bankdrukken zul je juist moeten uitkijken dat niet voornamelijk je schouders en triceps het werk gaan doen.
"Mind-muscle connection moet optimaal zijn.
Het is wel een goed BB principe overigens.

Je moet inderdaad super concentreren en vooral uitkijken met te zwaar gaan, want je zit snel tegen failure en dan word het gewoon een liggende shoulder press :p

Als je even een 46kg op dat frame van je weet te plakken ben je Mr. Olympia materiaal. :D
Not'n a shitload of carbs, kcals, fats, proteïnes, roidz and HGH can't cure! ;)

46kg maar? Denk met mijn lengte wel meer :p
En zat zelf te denken aan een tv reclamen:

Je ziet mij zielig zitten kijken in de sportschool terwijl jeffrey en alle andere juicylucies ziet trainen.

"Maarten is 18 jaar en nog naturel, steun dit kind, doneer uw geld voor aas op giro 666"

Terug
Naar boven