AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

Je moet inderdaad super concentreren en vooral uitkijken met te zwaar gaan, want je zit snel tegen failure en dan word het gewoon een liggende shoulder press :p

46kg maar? Denk met mijn lengte wel meer :p
En zat zelf te denken aan een tv reclamen:

Je ziet mij zielig zitten kijken in de sportschool terwijl jeffrey en alle andere juicylucies ziet trainen.

"Maarten is 18 jaar en nog naturel, steun dit kind, doneer uw geld voor aas op giro 666"
:roflol:

Ga dan gelijk voor de groeihormonen man. ;)
130kg bij 3% op 1,92 is toch al redelijk...? :dunno:

Net fotos van 14 mei gekeken en je bent best wel vooruitgegaan :)

ff tussendoor, fedor is een ****ing eindbaas!

pfff D klasse. gewoon doorbuffelen tot je 100 kg bij 6 percent weegt. Gaat meer voldoening geven.

• Topic Starter Topic Starter
pfff D klasse. gewoon doorbuffelen tot je 100 kg bij 6 percent weegt. Gaat meer voldoening geven.

Zonder twijfel, alleen heb nu de tijd en geld en weet niet hoe dit met mijn studie gaat zijn.
Dus vandaar dat ik wat podium en wedstrijprep ervaring wil opdoen, kan me moeilijk voorstellen dat dit veel negatieve kanten zal hebben.

The bottom line is this: no one gives a **** what you look like, except you. And that just means you are a narcissist bastard. Girls don't ****ing care, no matter what they say. They want you to be smart, funny, strong and confident. Having money helps a ton, too.

You know who the baddest mother****er in the world is? Fedor Emelianenko. He is far from "ripped" but the dude will kill you and **** your women.

http://www.youtube.com/watch?v=lVVrNOQtlzY

Vrij naar: Jim Wendler. :D

Nice!

Pokeren gaat slecht, 15 euro verloren.

Geloof je nou zelf dat je op 7% staat Killy? Dit gaat eerder richting de 10.

Geld is over gemaakt;)

Hoelang train je trouwens al? :)

Beste wel dikke armen want je hebt weinig vet, meestal zit er een hoop vet op gespierde armen.

Okok, mijn sexy foto's zijn verzonden

Hoelang train je trouwens al? :)
In december een jaar serieus, daarvoor 3 maanden conditie training voor defensie keuring
Beste wel dikke armen want je hebt weinig vet, meestal zit er een hoop vet op gespierde armen.
waar zie jij die gespierde armen? :O
Schuldig :(, aan de andere kant, als ik 5000 kcal eet en naar een cardio apparaat kijk ben ik al 1% lager in mijn vet :p[STATS][/STATS]

Ik krijg de vreemde neiging om steeds te gaan dancen op de slechte muziek in de sportschool........... is dat noxipro of moet ik mijn oestrogeen laten checken? :p

Hebben wel meer BB'ers last van hoor.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik krijg de vreemde neiging om steeds te gaan dancen op de slechte muziek in de sportschool........... is dat noxipro of moet ik mijn oestrogeen laten checken? :p
Ik heb ook nog Noxipro liggen en heb even overwogen om het vandaag eens te proberen, maar ik bewaar het wel tot Art (dr.bench/arts) weer eens komt trainen dan kan hij me reanimeren als ik er een hartinfarct van krijg... ;)

Ik heb ook nog Noxipro liggen en heb even overwogen om het vandaag eens te proberen, maar ik bewaar het wel tot Art (dr.bench/arts) weer eens komt trainen dan kan hij me reanimeren als ik er een hartinfarct van krijg... ;)

Noxipro geeft mij alleen een lichte focus en constante energie (geen boost)
Vind dingen zoals crack fijn voor van die crazy workouts, want word helemaal gek er van.
Noxipro is meer voor de "met-goede-techniek-tot-failure".

En kwa bijwerkingen valt het wel mee, je zal alleen volgens skinnie een derde beentje hebben van een kind van 5 (dus geen 17 jaar meer :p)

Terug
Naar boven