AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
Wat is dat dan?
Express een astma aanval triggeren? :p

Heeeeeeeeeel diep je via je borst ipv buik inademen, je borstkast 3sec vastzetten, langzaam uitademen terwijl je je borstkast zo groot mogelijk houd *herhaal*

Als je dit veel doet schijnt je kraakbeen op te rekken ofzoiets waardoor je meer aanhechtingspunten voor spieren krijgt.

Nja het is allemaal heel wazig en geloof er maar de helft van, maar krijgt er iig grotere longinhoud van= hardere uitademkracht met press :D.

Een vriend van me in Amerika had dit echt lang gedaan en zijn borstkast moet ik zeggen is echt ziekbreed (wel smal van de zijkant!) gewoon totaal niet passend bij z'n 65kg ik gok een omtrek van rond de 105cm koud ofzo. Best vreemd.... haha =]

Laatst bewerkt:
The ****, dit klinkt als jelqing.

Mooi idee maar tijdverspilling :(

meh deed altijd tijdens bp

Attention Hard Gainers, And Anyone Who Has Had Limited Success With Bodybuilding.

Als je dit leest moet er een belletje gaan rinkelen in je hoofd dat zegt: bullshit incoming :p

Ik kan me erg vinden in wat jeffrey altijd zegt:
Er zijn geen geheimen, alleen hard werken.

Mee eens, en toch denk ik dat hier een kern van waarheid inzit. Maar net als jij verspil ik hier me tijd niet aan. Zit liever 10x p/w in de gym haha :D

Probleem, moet 24ste tot 26ste op kamp met fysio.
Klinkt misschien heel kansloos, maar wat kan ik doen met voeding?
Moet waarschijnlijk hele dag gaan rennen en vliegen en kan dan geen bakken rijst meenemen.
Kijk iemand zoals hummer hoeft er zich niet druk op te maken, maar als je bulkt op 5600kcal? :(

Gewoon proteinbars inslaan?

Probleem, moet 24ste tot 26ste op kamp met fysio.
Klinkt misschien heel kansloos, maar wat kan ik doen met voeding?
Moet waarschijnlijk hele dag gaan rennen en vliegen en kan dan geen bakken rijst meenemen.
Kijk iemand zoals hummer hoeft er zich niet druk op te maken, maar als je bulkt op 5600kcal? :(

Gewoon proteinbars inslaan?

Kwark, proteinbars, en wel bakken rijst mee nemen, voor de eerste dag althans. Sealtjes whey, en een shakebeker.. Melk hebben ze vast wel daaro..

*ik volg je! :)

Denk dat het proteinbars/shitload aan whey en ultra fine oats van bf worden.

Hopen dat ik niet teveel gezeik krijg als ik alles wil op eten :p
Als ik nou 20/30kg zwaarder ben hoef ik niet uit te leggen waarom ik zoveel eet, lijkt me heerlijk.

Laatst bewerkt:
Hey je zou toch met otherviesding gaan trainen vandaag?:p

Ze moet babysitten.... :mad:

31ste zou ze ook komen op straatweg train dag, maar krabbelde ze ook al terug.

Zoiezo alle wedstrijd jongens van straatweg en omgeving (stonden er iets van 6/7 op het nk dit jaar)

Komen ook nog hoop mensen van ver, dus word zeker knallen met een hoop juicy lucy's :D

Is gratis volgens mij (althans voor mij :D)

Misschien dat er wel een bord staat met in de breedte 2 pijlen met : you must be atleast this big :p

goeie chesttraining, braaah.

Zal jeffrey even jeffrey whatsappen :(
En serieus doen op dbb is mission impossible, ben al veel te serieus in het echt.
Mijn alter ego is me de baas op dbb

Waar ga je starten met de fysio opleiding

Terug
Naar boven