- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
De befaamde uitvinder van de "dumba-kickback".
Hij kon nog geen 100kg benchen, maar wel kickbacks met 65kg per arm.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De befaamde uitvinder van de "dumba-kickback".
Hij kon nog geen 100kg benchen, maar wel kickbacks met 65kg per arm.

Vind ik lekker! Doe ze regelmatig in de training, eigenlijk al vanaf mijn 17e toen ik het boek van Franco Colombo in handen kreeg. Die deed ze ook namelijk.

Ziet er netjes uit. Al aan het aftellen voor de flex?

Kleine gok: rijst met vis?

Het wordt misschien eens tijd om toch je kuiten apart aan te pakken? (of doe je dat ondertussen al?)Voor meer informatie over kickbacks zou ik even "dumba" pm-en.
Kleine gok: rijst met vis?
Killy, goed UB man! Alleen wel jammer van je beentjesHet wordt misschien eens tijd om toch je kuiten apart aan te pakken? (of doe je dat ondertussen al?)

Volgens mij is hij tegenwoordig alleen nog bezig met hink-hink-stap-hinkspringen, hupseflupsen, honkebonksen, rondfladderen en dat soort zaken.
Volgens mij is hij tegenwoordig alleen nog bezig met hink-hink-stap-hinkspringen, hupseflupsen, honkebonksen, rondfladderen en dat soort zaken.
Vandaag een rustige schakelloop gedaan met daarin (natuurlijk) hakkebillen, tempoloop, trippling, snelwandelen, hoge kaats, schaatspas, wandelen en joggen.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Ijs, chocola, biefstuk, zalm, kip, gebakken aardappeltjes, hamburgers, arnoldsi, patat, baklava, nasi
You name it!