AndroidHealthClinic

Killy Foto's flex cup

Ik liftte al toen jij nog met de lego speelde, snotaap.

Net een kaartje kunnen bemachtigen nog, dus ik ben erbij killy @ flex2012. Een extra fan voor je in het publiek!

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.684
Killy over 2 weken

uploadfromtaptalk1353494194610.jpg

• #7.686
Ik wil wel met je op de foto voor als je straks beroemd bent! En je moet mijn slipje signeren!

UB nog aardig goed, maar LB wel flink gekrompen inderdaad. Hoe ziet de concurrentie eruit?

WUT??

5wrl.jpg

Hehe zonder baard. En wat heb je daar in je handen? Vertel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• #7.693
2de bodybuildende killy look-a-like

Bovenlichaam overschaduwd....na de game hard aan de slag met je benen anders groeit het verder scheef. Goed bedoeld he? Hoe heb je je benen getraind dat niet heeft gewerkt?

Ik vind eerlijk gezegd dat je benen voor de voorbereiding ook al k*t waren ivm met de rest. Dus zou het niet op het vet/vocht steken.

Je trainingen met ibo kwamen meestal ook nogal 'zwakjes' over. Veel reps en weinig zware compounds. Dat is wat ik ervan herinner (niet offensief bedoeld). Vermoeiend zullen je trainingen wel geweest zijn.

Maar pak die benen binnenkort gewoon 2x in de week en die benen zo bij

• #7.696
Training met ibo waren dan ook niet de trainingen die ik zonder ibo deed, de been training met ibo waren vaak benen laten schrikken.

Training met ibo waren dan ook niet de trainingen die ik zonder ibo deed, de been training met ibo waren vaak benen laten schrikken.

Ja die trainingen doelde ik op. Had daar toch telkens een extra goed gevulde benendag aan toegevoegd. Na de flex kan je daar nog genoeg rond testen met ibo want verwacht toch niet dat je volgendbjaar trg een wetstrijd draait?

Zou het persoonlijk vrij basic houden bij benen.

• #7.700
Ja die trainingen doelde ik op. Had daar toch telkens een extra goed gevulde benendag aan toegevoegd. Na de flex kan je daar nog genoeg rond testen met ibo want verwacht toch niet dat je volgendbjaar trg een wetstrijd draait?

Zou het persoonlijk vrij basic houden bij benen.

Ik ga het persoonlijk maar houden bij de mening van mijn coach en eigen kennis :)

Terug
Naar boven