XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
Net een echte junk cheat meal gehad alá killy:

80 gram pasta
200 gram kip
Appel
Kiwi
100 gram erwten

En daarkomt het
3 boterhammen, 2 met pindakaas en ja, 1 met hagelslag! :p :mad:

"Carb cycling" is voor iedereen wel goed denk ik.
Dus je eiwitten gelijk houden en je carbs variëren.
Zo kom je wel op verschillende Kcla/dag natuurlijk.
Ik denk dat je het goed doet als je op de rustdagen wat minder Koolh. neemt Killy.

jij bencht 4x100?

Mocht ik willen :p
Heb al wel keer 3.5x95 (laatste omhoog moest spotter helpen) gedaan maar dat was wel super heavy.
Dus ik hoop dat de 100kg miss 1x word.

Alleen alle trainings partners die ik ooit gehad heb kunnen beamen dat ik erg slecht ben in pr's zetten.
Bv 120 6x kunnen doen en bij 130 failen, weet niet of het tussen mijn oren zit of dat ik gewoon slecht ben in low reps.
Daarom wil ik er af en toe wat low reppers door gooien (1-3) om beetje te oefenen. Vind kracht eigenlijk even leuk als massa, alleen met 5x3 5x5 pak ik minder massa merk ik als met bbing training, waar ik dan wel weer kracht mee gain.

Dus massa heeft ofc nu voorkeur, misschien dat ik ooit nog eens een 5x5 er door gooi, moet ik me wel eerst eff inlezen.

En met fouad natuurlijk keer wat dikke pr's neerzetten!
Net als mijn 135kg tireflip op dutch strongman cup hahahahaha

Mocht ik de 100kg met goede techniek 1-3x kunnen komt er ofc een filmpje omdat dbb me anders natuurlijk niet geloofd :heart:

Gister borst biceps gedaan, moet deze week een 4 daagse doen omdat ik vandaag een heeeellleeee lange dag heb :(.

Voelde me niet echt perfect, denk dat ik mijn vriendin me aangestoken heeft, die was al niet lekker.
Zie je nou wel dwarfje! Vrouwen zijn vies :mad:

Zit nu in de bus dus gewichten gaan even opgeheugen.

Decline bp:
20xbar
12x50
12x70
8x90
10x80

Incline dumbbell chestpress
12x22
10x24
10x24
(Volgende week kan hij een stuk zwaarder!)

Machine chest press
8x
8x
8x
Weet niet meer welk gewicht, was wel flink zwaar!

Cable flyes
3x12x20

Machine flyes
8x55
8x65
8x75

5 min uitpuffen en socializen

Ez bar curls
10x
10x
6x met hele laaaangggzamen negatives en explosief omhoog.

Hammer curls
12x14
10x16
8x18

Standing overhead cable curls (kan iemand mij nu eens vertellen hoe die oefening heet :p)
10x20
10x20
8x20 (knijpen!)

Was een lekkere training, mijn biceps deden bij de laatste oefening beetje pijn van de pomp, heerlijk :)

Zal nu voortaan mijn log iets nauwkeuriger bij houden voor mijn lieve loggertjes.

Woe: 'rust'
Do: benen
Vrij: schouders met focus op zijkant en achterkant
Za, zo: rust

hoezo heb jij een vriendin!!!:mad:

kan ook van muscleworship zijn, die was ook een beetje verkouden:)

ik heb een schrale oksel van het likken:)

zeggen we dat we opa en kleinzoon zijn, krijgen we vast meer geld:)

Hoor wel vaker dat ik er ouder uit zie dan ik ben, maar wist niet dat het zo erg was :(

Maar ik zou je graag als klein zoon hebben skinnie :heart:

Laat ze maar lullen. Gewoon aan die wedstrijd mee doen, je staat daar in de 1e plaats voor jezelf! Je hebt een mooi doel om naar toe te werken, en zal daar waarschijnlijk net dat stukje extra motivatie uithalen en meer progressie behalen dan wanneer je er niet naar toe werkte. Veel succes met je doelen.

Laat ze maar lullen. Gewoon aan die wedstrijd mee doen, je staat daar in de 1e plaats voor jezelf! Je hebt een mooi doel om naar toe te werken, en zal daar waarschijnlijk net dat stukje extra motivatie uithalen en meer progressie behalen dan wanneer je er niet naar toe werkte. Veel succes met je doelen.

Thnx man, over meer progressie had ik nog niet aangedacht, maar zou wel eventueel waar kunnen zijn omdat ik nu natuurlijk een duidelijk doel heb.

Thnx for the support!

Mmmmmmm, brief met 260 euro briefgeld gehad :)

Mmmmmmmmmmmm, supplementen :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven