XXL Nutrition

Killy Foto's flex cup

• Topic Starter Topic Starter
straatweg is noord, ik kom uit zuid.
ik tel liever wel, moet meer reps maken dan de vorige training
even googlen op die jeffrey...

Je kan wat pics vinden van 3 jaar geleden op body resource, staan er ergens pics van het nk in schiedam? Hij werd daar eerste bij heavy weights.

Wij gaan vanuit spijkenisse naar straatweg en jij bent te lui om even de bus te pakken? :mad:
Heerlijk sfeertje hangt daar.

Mooi sterk hoor die dl.:):)

ik dacht eerst : wat is die killy is mong**l, hij is k*tecto blabla.
Mijn nu ik er over na heb gedacht... ik heb wel respect voor dat je zo toegewijd bent en gewoon de ballen hebt om een wedstrijd te draaien.
ga zo door en succes.

Mijn nu ik er over na heb gedacht... ik heb wel respect voor dat je zo toegewijd bent en gewoon de ballen hebt om een wedstrijd te draaien.
ga zo door en succes.

Thnx, ik snap dat ik niet echt het fysiek heb wat je verwacht van een wedstrijd bber, maar ik kom er wel :)

Tja, nooit echt in verdiept, ga tot flex cup gewoon netjes doen wat jeffrey suijkerbuijk me vertelt, grote kans dat ik rene groenen nog eens tegen kom bij straatweg, ben wel benieuwd wat hij er van denkt.

op je ava lijk je een stuk buffer dan in je gallerij!

goed bezig, wanneer heb je de flex cup, welke datum?

op je ava lijk je een stuk buffer dan in je gallerij!

goed bezig, wanneer heb je de flex cup, welke datum?

Das phil heath muts, als ik er zo uitzie voor mijn 30ste ben ik de nieuwe bbing god! :p

Flex cup is in december, dus even flink clean bulken!

ga zo door en succes.

complimenten, moeten ze vaker doen:D

Wooooohooooo, ik had me zelf als doel gesteld 100kg te benchen met goede techniek voor ik 18 werd en 1 dag voor mijn verjaardag lukt het :D

3x100 waarvan 1 zonder hulp, 2 raakte de spotter stang met zijn vinger toppen aanvoor wat stabiliteit en 3de met wat hulp :)

Training komt als ik thuis ben

Wooooohooooo, ik had me zelf als doel gesteld 100kg te benchen met goede techniek voor ik 18 werd en 1 dag voor mijn verjaardag lukt het :D

3x100 waarvan 1 zonder hulp, 2 raakte de spotter stang met zijn vinger toppen aanvoor wat stabiliteit en 3de met wat hulp :)

Training komt als ik thuis ben

Filmpje van bench?

Je doet het voor jezelf en niet om de andere te impressen:o:)

Terug
Naar boven