XXL Nutrition

kitten's log

• Topic Starter Topic Starter
Bij vlietlijn dus alleen (geen trainer)

Benen:

Smith machine

1x15x40
1x10x60
1x07x80
1x05x100
(Persoonlijk vond ik het k*t gaan. Maar kreeg vanuit het niets een compliment dus aangenomen en verder gegaan)

Leg extensions hammerstrength
3x10x12

Rearkick
1x07x40
1x07x80
1x07x100

Leg press technogym (makkelijk om zwaar te gaan)
1x12x120
1x10x160
1x07x200
1x05x230

Schouders:

Cable shoulder raise
4x12x9kg per kant

Shoulder press
4x12x8kg

Ik wilde graag nog wel wat want maar plicht thuis roept ook. Moet echt denk ik eindigen met minder gewicht met veel herhalingen. Zweet was bewijs van sporten maar voel erg fit .

Morgenavond borst weer maar met pt. Ga denk ik morgenochtend bij vlietlijn lessen en doen en een uurtje slapen. Kleine is op schoolkamp dus tijd maar nuttig besteden.

---------- Post toegevoegd 12 May 2013 om 09:56 ----------

Sport ze meid!
Hier ook om 5:00 alweer op.. maar gym is dicht op zondag. En beter ook.. even rustdaggie en morgen weer ertegenaan!
Geniet van het trainen!

Op zondag dicht? Verplichte rust dan dus. Zal aan je denken als je morgen weer lekker knalt

Als je wilt eindigen met meer herhalingen zou je dropset kunnen doen bij je laatste setje.
Maximaal bloed erin

Bijv die squat.
5x100
Neem aan dat je dan op spierfalen zit?
Helft van gewicht eraf en direct door net zoveel hh tot je niet meer kan.
Geloof mij, dat zullen er niet zoveel zijn;)

Complimenten doen het altijd goed he;) Weer lekker wat gewicht verplaatst ook in je uppie. Nice!

Bijv die squat.
5x100
Neem aan dat je dan op spierfalen zit?
Helft van gewicht eraf en direct door net zoveel hh tot je niet meer kan.
Geloof mij, dat zullen er niet zoveel zijn;)

Spierfalen? I wish..... Gewicht was voor knieen en rug net aan. Nee, rug meer. Als ik tot spierfalen wil gaan moet ik minder pakken in dat geval. Ik ga van de week proberen. Ben zaterdag alleen.

---------- Post toegevoegd 12 May 2013 om 14:05 ----------

Complimenten doen het altijd goed he;) Weer lekker wat gewicht verplaatst ook in je uppie. Nice!

Word heuuuuuul verlegen van complimenten. En was ook nog eens een jongeman dus tjop tjop gauw naar volgend toestel

Haha loop je dan rood aan?

Toch nergens voor nodig;)

nergens voor nodig, gewoon trots zijn op jezelf! Waarom verlegen van worden?

Mwa, niet echt maar je ziet het wel.

Ik word altijd verlegen van complimenten

Ow, auw mijn billen. Squat voel ik aardig

Hallo kont, biceps, triceps, schouders, borstspieren, schouderbladen.

Ik post vanond of morgen training. Armen willen niks meer.

Dat klinkt dan als een goede training! :D

Ik ga zondag kijken trouwens

En foto's maken neem ik aan?
leuke inspiratie en motivatie! :)

En foto's maken neem ik aan?
leuke inspiratie en motivatie! :)

Ik maak wat ja. Ik weet heel goed wat ik wil maar vind het heerlijk bij zoiets te zijn.

Trainer gaat voeding aanpassen. Ik word volgende week gemeten etc. Ik voel qua spiermassa die 2,5 kg er makkelijk bijzit namelijk. Ik heb aangegeven wat ik niet fijn vind voelen. Ik wacht geduldig nig een week.

Gebruikelijke core oefeningen

Borst

Barbell bench press
4x12x40
2x8x40
1x3x50kg

Fly
4x12x3kg
1x12x10kg
1x8x6kg
2x8x8kg

Small machine press (small en breed superset)
4x12x23kg

(Db press)
12kg

Triceps: Superset >>>
Triceps pushdown bar 4x12x 10/15kg/10kg/15
Triceps pushdown cable 4x12x10kg
Triceps machine cable 4x12x10kg

20 min roeien

Morgen rug en nachtdienst in.

Nou heb ik heel woest rug/ biceps gedaan dinsdag 14 mei. En wilde ik graag training posten maar helaas nog niet de training ontvangen van mijn trainer. Dus niks aan resultaten te noteren. Gaat dus komende werknacht worden dus.

Wel is de 100 kg deadlift gelukt maar ik vond hem bij fysiek ruk gaan. bij Vlietlijn vorige week ging het wat beter lijkt wel. Heb ook de blaren op mij handen staan en moest helaas weer dextro nemen. Lichtpuntje is dat trainer zei toen ik terug kwam van dextro uit locker halen ik respect kreeg van aantal gasten aldaar. Op dat moment wat brommerig gereageerd dat het mij om een goede training gaat en mij absoluut niet met omgeving bezig houd en niet boeit wat anderen vinden ( ik heb tijdens sporten absoluut geen oog voor omgeving of behoefte aan aanspraak daar ik mij wil kunnen blijven concentreren en reageerde dus wat kortaf naar trainer al kent hij mij gelukkig goed genoeg te weten dat ik het niet rot bedoel).
Eenmaal opweg naar huis kwam de boodschap binnen en beetje trots. Thuis alweer van wolk af geflikkerteerd daar vriend zich afvroeg of het allemaal wel nut had omdat ik niet slanker word. Of trainer wel tevree was en waarom ik geheimzinnig over gewicht blijf doen, absurd dat ik eerst meer spieren laat kweken ( alsof ik daar niet voor zwoeg) en dan pas vet ga verlagen..............................AAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

Het na discussie maar opgegeven en energie voor morgen benutten voor de beentraining. Eens kijken of er een pr uit te halen is met squat of smith. Inspiratie genoeg na discussie. En vind benen heerlijk. Nja, alles eigenlijk

Blaren op je handen?
Je gebruikt niks om ze te beschermen ?
Tunnelvisie als je traint? Hebben er meer;)
100 kilo is toch netjes?
Succes met benen

Blaren op je handen?
Je gebruikt niks om ze te beschermen ?
Tunnelvisie als je traint? Hebben er meer;)
100 kilo is toch netjes?
Succes met benen

Nee, doe ik niet tot ik gewicht haalde dat ik wel wat nodig zou hebben. En dat moet nu dus. Zijn besteld.

Training gisteren post is op werk vanavond laat. Moet nog douchen namelijk.

Ging nog best aardig vandaag ondanks nachtdiensten en weinig slaap vandaag. Smith nu 120 gehaald 3 reps. Volgende x post ik foto ervan. Benen post ik ook later

Lekker bezig :thumbs:

Werkze, ik ga zo naar bed :D

Terug
Naar boven