Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoooooo, ik zit vooraan (achter afgezette rij) prima zicht dus.
Of gewoon je bakjes meenemen naar verjaardagOp den duur went men er ook aan. Hoe vaak ik mensen zie op verjaardag die alleen komkommer eten omdat ze op dieet zijn. Ik neem echt mijn eigen bakjes mee, laat ze maar denken wat ze willen.
![]()
Training ziet er netjes uit! DL ook!
Eens met je en doe ik verder overal. Maar ma doet speciaal chinees bestellen omdat ik altijd rijst eet in avond. Heeft speciaal schuimgebakje voor mij gehaald ( heb gekscherend gezegd dat ik mij schuldig viel als ik alles afsla). Ga morgen anders wel na kracht roeien en extra lange wandelingen hond maken. Voel namelijk wel schuldig al omdat ze op haar manier haar best doet. En ben discussies en dat ik de sfeer verziek door het af te kappen beu over bb.
tja.. ik ben er inmiddels aan gewend... maar het blijft wel iets waarvan ik van velen hoor dat het gewoon te belachelijk voor woorden is... maar ja.. wat doe je eraan... het gaat al jaren zo...Ohhh die vind ik helemaal erg Marina. Expres saté nemen. Viel net bijna van mijn stoel.
Sommige mensen zullen altijd de discussie blijven voeren of alles afkeuren.