Fitness Seller

kitten's log

Maak wat pics dan :)

• Topic Starter Topic Starter
Alsjeblieft!!! Begint zo

image.jpg

Voila

image.jpg

Nice
Masters?
Dames al geweest?

Ja een paar. Ik persoonlijk vind het niet zo meestal. Was 1mooie tussen ( weet naam niet meer) rest was erg dun. Ik uhhhhh heb categorieen niet onthouden. Vergeet niet dat ik daar niet in thuis ben. Heb zelf alleen maar met zware gewichten gegooid en nooit verder gekeken omdat ik dt niet durfde.

Was onwijs mooi gastoptreden desiree nog. Nu weer thuis helaas

Zo te zien heb je echt genoten! :)
fijn voor je.

Zo, tjoptjop naar de sportschool

Jou gym zo vroeg open?

Zoooooo, ik zit vooraan (achter afgezette rij) prima zicht dus.

daar zat ik ook.... maar waarschijnlijk aan de andere kant van de zaal (ik zat helemaal links)

dames waren inderdaad allemaal erg dun, werd geloof ik ook erg gewaardeerd door de jury, zelfs bij die laatste 2, won die super droge het van die met wat meer spier volume

Uhhhhh, de ene om 8u al. Maar Tom werkt vandaag en dat is weer Fysiek en die zijn pas 9u op. Maar ga naar Fysiek wat nieuwe strapps proberen daar Tom er toch is.

Kleine ook uit bed geschopt. Die mag mee dus die ga ik eens wat ijzer laten vreten en mag tellen ofzo

hahahha.. ze zal het vast leuk vinden mama te zien werken! :D
veel plezier!

Zonder pt in fysiek

Gebruikelijke warming up.

Deadlift

1x8x40
1x5x50
1x5x60
1x5x70
1x5x80
1x5x90 (chagerijnig. Niet naar zin)

T-bar row liggend

15
20
30
40

Lat pulldown
2x12x30
3x07x35

Cable row
1x12x13
1x12x16,5
1x8x16,5
1x08x16,5

Bicepscurl ez
1x12x25
1x10x25
1x5x25

Biceps cable
2x12x15

Bloedchagerijnig door gewichten en eerste x alleen in fysiek trainen. Direct kwam oude ik weer boven. Gericht op gewichten en kwaad als het niet naar zin was. Alles was dus niet naar mijn zin. Veel te deuk was het en kon slecht focussen want als je alleen dus traint wordt er ineens geluld tegen je. En had ipod zelfs op. Ademhaling en uitvoering ging prima maar beetje de balen.

Morgen Vlietlijn. Doet niemand tegen je praten dus wel zo fijn.

Nog een baalreden............. Mijn ma doet verhaardag vieren. Ik heb afgelopen week al een cheat gehad. Vandaag zou cheat deze week kunnen zijn maar word woensdg weer gemeten. Ben bang dat het effect heeft dus.
Ik hoop door morgen kracht en woensdag ( in de ochtend bbbb-les) de schade te beperken. Doe woesdg na meten ook trainen dus kan woensdagochten niet nog eens kracht gaan doen.

Of gewoon je bakjes meenemen naar verjaardag;) Op den duur went men er ook aan. Hoe vaak ik mensen zie op verjaardag die alleen komkommer eten omdat ze op dieet zijn. Ik neem echt mijn eigen bakjes mee, laat ze maar denken wat ze willen. ;)

Training ziet er netjes uit! DL ook!

Of gewoon je bakjes meenemen naar verjaardag;) Op den duur went men er ook aan. Hoe vaak ik mensen zie op verjaardag die alleen komkommer eten omdat ze op dieet zijn. Ik neem echt mijn eigen bakjes mee, laat ze maar denken wat ze willen. ;)

Training ziet er netjes uit! DL ook!

Eens met je en doe ik verder overal. Maar ma doet speciaal chinees bestellen omdat ik altijd rijst eet in avond. Heeft speciaal schuimgebakje voor mij gehaald ( heb gekscherend gezegd dat ik mij schuldig viel als ik alles afsla). Ga morgen anders wel na kracht roeien en extra lange wandelingen hond maken. Voel namelijk wel schuldig al omdat ze op haar manier haar best doet. En ben discussies en dat ik de sfeer verziek door het af te kappen beu over bb.

Sfeer verzieken door je voeding?
Voeding maakt de sfeer?

Wat ben ik blij dat ik dat gezeur niet heb :D

Eens met je en doe ik verder overal. Maar ma doet speciaal chinees bestellen omdat ik altijd rijst eet in avond. Heeft speciaal schuimgebakje voor mij gehaald ( heb gekscherend gezegd dat ik mij schuldig viel als ik alles afsla). Ga morgen anders wel na kracht roeien en extra lange wandelingen hond maken. Voel namelijk wel schuldig al omdat ze op haar manier haar best doet. En ben discussies en dat ik de sfeer verziek door het af te kappen beu over bb.

Dat is wel sneu ja dat je dat anders moet afslaan. Maar zou het er wel gewoon over hebben. Dit is jou Lifestyle!

Moeders kunnen het soms ook gewoon niet snappen.
Mijne wil nog steeds dat ik afval.. maar ik wil aankomen en spieren kweken.
Bij mij dus andersom.Gevolg is dat ik mijn eigen eten mee neem. En dan nog kritiek krijg.
Op haar verjaardag flikt ze het om standaard sate te halen. ze weet dat ik een pinda allergie heb.. dan zit ik dus op droge rijst.. dus neem ik alles mee...

Praat erover. laat haar weten dat dit jouw leven is en dat jij dit echt wil en zo gaat doen. Je mag kiezen voor jezelf! dat doe je nu al door je BB weer op te pakken. Maar dat mag ook gewoon naar de rest toe he! JIJ bent belangrijk voor jezelf! het gaat er immers om dat jij gelukkig bent! zeg dat gewoon ook tegen haar. Wil jij dat ik gelukkig ben? zo ja.. zou je dat dan voor me willen doen om me daarbij te helpen.

Ohhh die vind ik helemaal erg Marina. Expres saté nemen. Viel net bijna van mijn stoel.
Sommige mensen zullen altijd de discussie blijven voeren of alles afkeuren.

Ohhh die vind ik helemaal erg Marina. Expres saté nemen. Viel net bijna van mijn stoel.
Sommige mensen zullen altijd de discussie blijven voeren of alles afkeuren.
tja.. ik ben er inmiddels aan gewend... maar het blijft wel iets waarvan ik van velen hoor dat het gewoon te belachelijk voor woorden is... maar ja.. wat doe je eraan... het gaat al jaren zo... :(

Terug
Naar boven