AndroidHealthClinic

kitten's log

5x 120 onder par?

Damn girl.

Gaat hard zo

5x120 kg? Dat vraagt natuurlijk om een filmpje! Ik ben benieuwd. :)

• Topic Starter Topic Starter
Super van je PR!
je gaat echt lekker he!
volgens mij is het een droom die werkelijkheid wordt nu je weer traint! :D

Vraagt veel doorzetting daar thuis iemand zich alleen maar bemoeit met t*fus kilo's van mij. Gewicht wat ik vertik te vertellen. Zelfs uitleg dat een getrainde met veel spiermassa dame van 65kg er beter uitziet dan een dame die never sport en 65kg weegt ging er niet in. Ik weet dat wat ik wil en mooi vind hij ook mooi vindt maar neemt hij niet aan. Nou, dan niet. Vrijdag dus alles er uitgooien om 8u aan boosheid en roeien

5x 120 onder par?

Damn girl.

Gaat hard zo

Zei pt ook al. Beloofd te leren dat ik best een beetje blij mag zijn.

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 22:13 ----------

5x120 kg? Dat vraagt natuurlijk om een filmpje! Ik ben benieuwd. :)

Ik hoop dat je het gewoon aanneemt van mij want aan lulverhalen ophangen heb ik niks aan qua trainingen en progressie. Hij gaat overigens wel beginnen met filmen deadlift en squat. Maar zodat ik weer leer door te zeggen wat ik zie o.a. Ik haat oprecht alles waar ik opsta qua beeldmateriaal dus is al heel wat dat ik het durf. Alles voor verbetering en leren

Laatst bewerkt:
:eek: Nice hoor!

Wij zien graag vrouwen zwaar squatten hoor :D

Ow mac? Ja was gewoon normaal uhhhh losse squat dus niet in het rek. Ga ik zondag doen om 8

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 22:20 ----------

Wij zien graag vrouwen zwaar squatten hoor :D

Ik kreeg zelfs complimenten van wat mannen. Moet je mij net hebben. Weet niet hoe snel ik gauw naar het volgende moet gaan van verlegenheid

Mannen waarderen vrouwen die serieus trainen;)

Vraagt veel doorzetting daar thuis iemand zich alleen maar bemoeit met t*fus kilo's van mij. Gewicht wat ik vertik te vertellen. Zelfs uitleg dat een getrainde met veel spiermassa dame van 65kg er beter uitziet dan een dame die never sport en 65kg weegt ging er niet in. Ik weet dat wat ik wil en mooi vind hij ook mooi vindt maar neemt hij niet aan. Nou, dan niet. Vrijdag dus alles er uitgooien om 8u aan boosheid en roeien

Zei pt ook al. Beloofd te leren dat ik best een beetje blij mag zijn.

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 22:13 ----------

Ik hoop dat je het gewoon aanneemt van mij want aan lulverhalen ophangen heb ik niks aan qua trainingen en progressie. Hij gaat overigens wel beginnen met filmen deadlift en squat. Maar zodat ik weer leer door te zeggen wat ik zie o.a. Ik haat oprecht alles waar ik opsta qua beeldmateriaal dus is al heel wat dat ik het durf. Alles voor verbetering en leren

Hoezo haat je het dan? Ben gewoon benieuwd. 5x120 squat is niet niets.

Filmpjes zijn leuk! En kun je van leren.

We zitten al klaar :eyebrow:

Hoezo haat je het dan? Ben gewoon benieuwd. 5x120 squat is niet niets.

Heel eerlijk gezegd haat ik het omdat ik verre van goed zelfbeeld heb en dus niks positiefs. Ik schaam mij al echt heel erg voor mijzelf. Een filmpje maakt dus dat ik alles zie wat ik niet wil zien. Ik kan pas sinds een week voorzichtig naar mijzelf kijken in spiegels tijdens trainen en nog word ik door trainer gedwongen naar mijzelf te kijken wegen uitvoering i.c.m focus op de spiergroep die ik train.

Anyway,speelt wel meer een rol maar ga dat niet plempen hier. Dat wat speelt is mijn drijfveer omdat ik denk dat ik meer ben dan sommige dingen

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 22:51 ----------

Filmpjes zijn leuk! En kun je van leren.

On te beginnen voor trainer en mij alleen want is al hele stap.

---------- Post toegevoegd 8 May 2013 om 22:55 ----------

Wij kijken samen wel een filmpje:eyebrow:

Wat voor filmpje dan? :eyebrow:
Kunnen ook zelf filmpje maken :eyebrow:

1. Statische kuit stretch
2 30 sec hold

1. fiets
5min

1.leglift +decline crunch Stand 3

3x15 met 10kg schijf

2. Plank om en om
3x1 minuut

3. V-sit rotatie
3x1 minuut db van 6kg

Benen:

Barbell squat
1x12x60
1x10x80
1x8x100
1x5x120kg
1x12x40

Leg extensions hammerstrength
4x12x10kg per been

Liggende leg curl hammerstr
4x15hh

Leg press panatta
4x6x100kg ( zwaar over de zeik ik. Op technogym haal ik de 250 en dit ding dus niet. Nu begrijp ik waarom. En dat technogym makkelijker is o.a. met tranen van boosheid dus gedaan want ego gekrenkt enigzins omdat ik trots was op die 250 en mij pr van ruim 300 geen ene **** dus voorstelt))

Donkey calf
2x12

Schouders:

Cable shoulder raise
4x12x9kg per kant

Shoulder press
4x12x8kg

Fietsen

10 minuten

Ik ben al lekker wezen hengsten :p

8uir sochtends trainen?
Pff moet er niet aan denken haha

---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 12:17 ----------

En elke leg press machine is anders;)

Ik ben al lekker wezen hengsten :p

8uir sochtends trainen?
Pff moet er niet aan denken haha

---------- Post toegevoegd 9 May 2013 om 12:17 ----------

En elke leg press machine is anders;)

Als het 7u kon had ik dan gegaan. Heerlijk!!!!

Ik wist serieus dat niet. Oogde hetzelfde dus kon bijwijze van mond met zeep spoelen. Net als uitleg over katrollen. Wist ik ook niet. Anyway, weer wijzer en vanaf morgen elke ochtend weer tot volgende rustdag. Nu al chagerijnig dat ik door werk niet kan vandaag.

Jij lekker gesport dan?

Geen last van slapheid sochtends dan?

Niet te druk maken om gewichten, gaat om het gevoel;)

Ja ik heb delts & traps gesloopt bij andere gym, want die van mij is dicht.

Geen last van slapheid sochtends dan?

Niet te druk maken om gewichten, gaat om het gevoel;)

Ja ik heb delts & traps gesloopt bij andere gym, want die van mij is dicht.

Pt beloofd dat ik niet meer naar gewichten kijk met hem erbij en doe ik ook niet. Maar hier ontkwam ik even niet aan.

Ik ben jaloers op je. Gok dat er vanaf 16u niks open is bij mij meer. Ga dus maar gebruikelijke oefeningen thuis doen en boekenkast opruimen en keukenkastjes straks na werk. Heb ik heel goed excuus om vaak de trappen op en af te rennen met vuilniszakken. Hond uitlaten en dan lekker even tukje op de bank doen.

Terug
Naar boven