kitten
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 56
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 83kg
Naar bed? Jij wel........trusten!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naar bed? Jij wel........trusten!

Thanks.
Mijn opblaaspop ligt al te verwachten vol verlangen![]()

100 dl netjes.
Die hyper extensions op zo'n bankje?
5x120? Ik wordt toch echt wel benieuwd naar je uitvoering. Groot verschil vergeleken met vorige keren.
Netjes in zo'n nachtdienstreeks.
Correctie (ben ook een x een beetje trots) 2x5x120 squats in Smith
Ik sta voeten heupbreedte en dan niet recht onder lichaam. Afzet vindt vol plaats op gehele voet en knieën niet voorbij de tenen bij zakken. Ik neigde naar stoten vanuit mijn rug maar daar is aangewerkt.
Foto komt dus hoor wanneer we het weer gaan doen. Kostte wel 2 dextrootjes. Had alleen maar snel wat kwark op met ananas en noten daar ik om 15u bij verjaardag moeder moest zijn en 18u in de ijzers. Gauw dus bakkie kwak om 15:30 gegeten. Wel bcaa's en shake erbij.
Gaan nu hard werken aan rug. Die weerhoudt namelijk meer gewicht dus moet sterker worden. En als het echt niet anders kan een belt maar wil zolang mogelijk zonder dergelijke dingen doen.

En diepte? Zijn ook veel varianten op namelijk. De ene gaat voor half squat, andere voor parallel, atg of tussen parallel en atg.![]()
Rug is belangrijk, dus zou eerst aan je techniek gaan werken. Maar daar heeft je PT vast verstand van![]()
Zier er goed uit! je gaat echt snel vooruit.
Ben ook wel benieuwd naar een foto.![]()
k*tkeveren ?!?
ik ben te visueel ingesteld
Mooie training!!