Fitness Seller

kitten's log

• Topic Starter Topic Starter
training van 14 mei

1. Loopband
5min

Core

Mts machine crunch
3x15x20kg

Crunch bench
3x15x2,5kg

leg lift om en om
3x15

Rug:

Deadlift
1x12x40
1x8x60
1x8x80
3x1x100kg
1x12x40

Cable Row

4x12x16,5 kg
1x4x36kg

Hyperextension(onderrug)
1x12x4
1x12x8
1x12x5kg
1x12x zonder

Biceps

Biceps cable
4x12x20

Ez stang curl
4x12x15kg

Biceps cable touw
4x12x10kg

armen kapot toen.

beentraining volgt van vandaag

100 dl netjes.
Die hyper extensions op zo'n bankje?

Training van 15mei. Zit momenteel in nachtdienstenreeks. Moest naar verjaardag moeder. Is geen excuus maar wel een rede de 6u slaap dat 2 onderdelen niet gedaan heb. Wel helemaal op squats gericht.

10minlopen
Helling10% snelheid6

Mts machine crunch
3x 15 X 20kg

Crunch bench
3x 15 x 5kg

leg lift om en om
3x15

Benen:

Squat smithmachine
1x12x40
1x12x60
1x08x80
1x05x100
2x5x 120kg

Leg extensions hammerstrength
4x12x 10kg per been

Liggende leg curl hammerstr
4x1410x 5kg per been

Benen compleet leeg

Schouders:

Cable shoulder raise
4x12x 9 kg per kant

Shoulder press
4x12x 8kg

:eek: 5x120? Ik wordt toch echt wel benieuwd naar je uitvoering. Groot verschil vergeleken met vorige keren.

Netjes in zo'n nachtdienstreeks.

Nice squats

:eek: 5x120? Ik wordt toch echt wel benieuwd naar je uitvoering. Groot verschil vergeleken met vorige keren.

Netjes in zo'n nachtdienstreeks.

Correctie (ben ook een x een beetje trots) 2x5x120 squats in Smith

Ik sta voeten heupbreedte en dan niet recht onder lichaam. Afzet vindt vol plaats op gehele voet en knieën niet voorbij de tenen bij zakken. Ik neigde naar stoten vanuit mijn rug maar daar is aangewerkt.
Foto komt dus hoor wanneer we het weer gaan doen. Kostte wel 2 dextrootjes. Had alleen maar snel wat kwark op met ananas en noten daar ik om 15u bij verjaardag moeder moest zijn en 18u in de ijzers. Gauw dus bakkie kwak om 15:30 gegeten. Wel bcaa's en shake erbij.

Gaan nu hard werken aan rug. Die weerhoudt namelijk meer gewicht dus moet sterker worden. En als het echt niet anders kan een belt maar wil zolang mogelijk zonder dergelijke dingen doen.

Correctie (ben ook een x een beetje trots) 2x5x120 squats in Smith

Ik sta voeten heupbreedte en dan niet recht onder lichaam. Afzet vindt vol plaats op gehele voet en knieën niet voorbij de tenen bij zakken. Ik neigde naar stoten vanuit mijn rug maar daar is aangewerkt.
Foto komt dus hoor wanneer we het weer gaan doen. Kostte wel 2 dextrootjes. Had alleen maar snel wat kwark op met ananas en noten daar ik om 15u bij verjaardag moeder moest zijn en 18u in de ijzers. Gauw dus bakkie kwak om 15:30 gegeten. Wel bcaa's en shake erbij.

Gaan nu hard werken aan rug. Die weerhoudt namelijk meer gewicht dus moet sterker worden. En als het echt niet anders kan een belt maar wil zolang mogelijk zonder dergelijke dingen doen.

En diepte? Zijn ook veel varianten op namelijk. De ene gaat voor half squat, andere voor parallel, atg of tussen parallel en atg. :P

Rug is belangrijk, dus zou eerst aan je techniek gaan werken. Maar daar heeft je PT vast verstand van;)

Zier er goed uit! je gaat echt snel vooruit.
Ben ook wel benieuwd naar een foto. :)

En diepte? Zijn ook veel varianten op namelijk. De ene gaat voor half squat, andere voor parallel, atg of tussen parallel en atg. :P

Rug is belangrijk, dus zou eerst aan je techniek gaan werken. Maar daar heeft je PT vast verstand van;)

Parallel doe ik. Dus constante spierspanning. Atg is die hele diepe toch? nope, niet nodig was dat.
Techniek is goed of steeds beter maar ik zit met ademgaling zodra het zwaar wordt. Ben dan zo vol concentratie ua techniek en gewicht dan ik uhhhhhhh adem inhoud.

Ik heb een super pt. Niet om tot uiterste te gaan want hij remt mij juist af maar is fijn live van iemand horen dat hij trots is en ik luister voor vernadering naar een man. En gewoon kundig.

---------- Post toegevoegd 16 May 2013 om 20:56 ----------

Zier er goed uit! je gaat echt snel vooruit.
Ben ook wel benieuwd naar een foto. :)

Als ik zeg dat foto komt komt die er. Maar pas volgende week gok ik. Ik ben nu ernstig slaap tekort aan het oplopen.

Gaat als een trein maar heb nu even mooie piek gehad. Nu maar daar even op blijven en rug trainen. Geef mij maar zware gewichten want merk dat ik echt blij van word. Binnenkort nieuw schema voeding dus kan eindelijk hoop ik vetverlies nu harder gaan. Spiermassa zit wel goed die 2,5 kg zit er makkelijk bij volgens mij

Laatst bewerkt:
Na nachtdienst sporten. 8u op vlietlijn.

Barbell

Incline bench
1x12x20
1x03x40 ( max alleen)
1x08x30
1x05x30

Goodmornings
( een enorm stinkende smurf hield bench bezet met flut gewichten waar hij eeuwen mee aan k*tkeveren was)

1x12x20
1x10x40
2x08x50

Bench

1x12x20
1x08x30
1x05x30
1x01x50

Chest press
1x12x10 (uhhh per arm)
1x08x20
1x05x15

Dumbbell press
3x12x10
1x08x12

Superset
Triceps pushdown cable 15
Triceps pushdown bar 15
4x12
(Auw)

Met aantal zaken is trainer/spotter fijn want was erg onzeker doordat ik vanuit werk ging.

Ga ik douchen en nu lekker slapen

k*tkeveren ?!? :eek::eek:

ik ben te visueel ingesteld :rolleyes:

Mooie training!!

Jij denkt maar aan 1 ding dinky :eyebrow:

Nette bench K

Zit je op dbb?aan het werk jij :whip:

Hmm. *ziet zichzelf al k*tkeveren* :rolleyes:

Mooie training! :)

Zoooooo, ik zit vooraan (achter afgezette rij) prima zicht dus.

Terug
Naar boven