XXL Nutrition

kitten's log

• Topic Starter Topic Starter
Dat je afvalt???????? Maar je weegt al zo weinig. Naast jou ben ik een kadaver. Maar ik herken het wel. Biefstuk met rijst eten. En dan bakt ze de biefstuk in roomboter met reuzel want dat vind ik vreselijk lekker maar eet ik natuurlijk niet (wel biefstuk maar van de grill) en dan heb ik gezegd of ze hen in een heel klein beetje olie wil bakken. En dan maak ik dus geen uitzondering ook al werd het bonje.

Ik vind mijn naast de liefte alle maal en zijn mijn alles maar soms......

Voor vandaag leg ik mij er maar bij neer want is haar dag en wil hem niet weer verpesten. Maar ik zal een dezer dagen eens praten. Ik weet dat ze alles (net als vader en mijn vriend) van bb afschuwelijk vindt. Of de lichamen van vrouwen die ik mooi vind ( zonder anabolen zo groot mogelijk) en wat ik wil.

Alhoewel, de frequentie is ook thuis en bij ouders discussie. Te veel, niet vol te houden, moet voor kind zorgen en kan ik niet thuis tijd voor mijzelf nemen ( nee dat kan ik niet).

Heb pas over een hele tijd weer verjaardag dus tot die tijd went iedereen maar aan het vreten van mij en sporten.

En ik snap je reactie van die pindasaus als je het inmiddels gewend bent maar blijft niet leuk.

Tja.. mijn moeder kwam laatst ook met een super leuk jasje.. te klein op de schouders en armen.. kan niet.. ik moest er maar inpassen en klaar. dan maar wat opletten he.. was de opmerking...
Op zich kan ik het best hebben een keer goed vet te eten.. dus dat is bij mij het probleem niet.. maar ja.. met een pinda allergie...

en op zich... ik vind best dat je het kan vragen gewoon even in een grillpan te doen.. is weinig verschil behalve 2 pannen
Ik snap het soms niet... mijn naast.. in schoonfamilie super.. maar mijn eigen familie.. tja... je kan ze niet kiezen maat het blijft wel je moeder

Jammer dat ze je niet respecteren over je keuze. Ze hoeven het niet mooi te vinden maar ik zou zeggen belangrijkste is dat je gelukkig bent. Maar ook daar verschillen meningen over... je moet maar voldoen aan hun plaatje.. en als dat niet kan dan is he bonje.. zo jammer

het zou zo mooi kunnen zijn. respecteer elkaar en elkaars wensen en dromen. dat zou het leven zoveel makkeijker maken voor iedereen.

sterkte.

Alleen zonder pt

Crunch bench
4x10x10

Mts machine crunch
3x15x20

Leglift om en om
3x15

Benen:

Smith machine
1x15x40
1x10x60
5x08x80 ( heel korte rust gehouden)
5x01x100
1x10x40

Leg extensions hammerstrength
3x10(per been)x12

Liggende leg curl hammerstr
4x10 (per been) x 12

Dextro genomen

Legpress
1x12x160
1x10x180
1x08x200
1x05x220
1x03x240
3x01x260
(Ging weer top en bijna weer 300)

Volledig leeg en niet zo lekker ervan toen ik shoulder press ging doen.
Besloten te stoppen voor ontbijt over de vloer zou liggen.

Loopband 10%, tempo 6
10 minuten

Laatst bewerkt:
Moeders kunnen het soms ook gewoon niet snappen.
Mijne wil nog steeds dat ik afval.. maar ik wil aankomen en spieren kweken.
Bij mij dus andersom.Gevolg is dat ik mijn eigen eten mee neem. En dan nog kritiek krijg.
Op haar verjaardag flikt ze het om standaard sate te halen. ze weet dat ik een pinda allergie heb.. dan zit ik dus op droge rijst.. dus neem ik alles mee...

Dit vind ik wel echt shocking... En sad :( Dat is echt niet leuk zeg.

tja.. ik laat het nu maar.. het is zo en het verandert al jaren niet... :(

OT.. nice training Kitten! en super van je legpress!

Opzeker dat je er sterker van bent geworden. Tenminste, is mijn ervaring in bepaalde opzichten. Van sommige dingen/ gebeurtenissen word je zwak/ kwetsbaar maar als je bepaalde zwakheden/ kwetsbaarheden kan ombuigen.........DAMN!!!!

300 haal ik opzeker weer binnen een maand. Morgenochtend bbbb doen en 16:30 meten en dan rug.

Vanochtend bbbb-les gedaan. Niks gehuppel maar burpees, kikkersprongen, geren en eindeloos benen en buik. Ik haat echt zulke oefeningen. Weet niet wat groepsnaam is maar goed ( volgens mij plyometrische dinges). Helenaal volgelopen want deed gisteren al benen.

17u borst triceps weer lekker.

Laatst bewerkt:
waarom doe jij eigenlijk die groepslessen... lijkt me zo helemaal niks voor jou

gewoon je krachttraining en zo nodig je eigen cardio verzinnen past volgens mij veel beter bij je
ik kan me vergissen natuurlijk ;)

waarom doe jij eigenlijk die groepslessen... lijkt me zo helemaal niks voor jou

gewoon je krachttraining en zo nodig je eigen cardio verzinnen past volgens mij veel beter bij je
ik kan me vergissen natuurlijk ;)

Ik doe groepslessen naast cardio of i.p.v cardio. Afhankelijk waar ik aan het trainen ben. Lessen als bbbb, roeien, xco vind ik leuke vormen van cardio en wil ook graag mijn leningheid behouden.

Vandaag met een andere trainingsvorm begonnen. Reden hiervan het vermoeden dat ondanks bijna 2kg spiermassa erbij en bijna 3 kg vet eraf lichaam aardig is verpest. Aanmaak spiermassa gaat dan wel vlot maar vetafname wat traag.

ik moet ook eerlijk bekennen dat ik mij zo groot probeerde te houden maar vlak voor wij terug de zaal inging ik even moest snotteren. Pure frustratie en boosheid. Je best doen is niet goed genoeg als de resultaten zwart op wit niet naar tevree zijn vind ik. was dus intens teleurgesteld in mijzelf en schaamde mij dood naar trainer want hoewel hij positief was is dit niet het geplande resultaat. Moet ook best doen niet nog rotter over mijzelf dan te gaan denken of nog onzekerder.
Zulke momenten had ik dan dus ook graag thuis willen delen maar hell no...................Doe en durf ik absoluut niet,.

Tom opperde supersets. Ik haat, maar dan ook haat supersets want heb dextro heel hard nodig dan. Maar gevoelsmatig denk ik dat dit wel zal werken qua vetafname. kan dat ook niet onderbouwen. Koolhydraten gaan nog meer omlaag behalve wanneer benen worden gedaan. Dus hoewel ik het haat ga ik proberen dat los te laten.

Cardio op benendagen na standaard is 20 minuten roeien na een training maar mag ook een les zijn indien ik naar Vlietlijn ga. Wanneer ik zin heb, en dus geheel vrijblijvend, zal ik gewoon ook weleens 2 x op een dag gaan. Dus een les volgen en een ander moment kracht en cardio erna.

training heb ik als bestandje toegevoegd en bestaat uit 2 pagina's. onderin kan je naar tab 2 gaan. ik had geen idee hoe ik dit nu moest gaan noteren.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Hoe bedoel je lichaam is verpest?
Spier erbij en vet eraf is toch prima?
Supersets zijn juist heerlijk:)
Blijft hartslag lekker hoog.
En ja low carb hoort bij diëten;)

Ik heb echt veel moeite je posts te lezen, nogal onsamenhangend. Had je meer progressie verwacht dan of wat is nu het probleem?

Ik heb echt veel moeite je posts te lezen, nogal onsamenhangend. Had je meer progressie verwacht dan of wat is nu het probleem?

Nachtelijk posten is soms een een brij aan info en waar ik mee kan zitten, sorry. Zal er wat beter opletten.
Ik had veel meer verwacht en baal dan dus en teleurgesteld.

Verpest? Zie t probleem niet , alleen vooruitgang.

Hoe bedoel je lichaam is verpest?
Spier erbij en vet eraf is toch prima?
Supersets zijn juist heerlijk:)
Blijft hartslag lekker hoog.
En ja low carb hoort bij diëten;)

Ik heb qua soorten dieeten teveel na eega geluisterd en qua sporten want wil ook hem niet teleurstellen. Gevolg dat alles opgang moet komen weer lijkt. Die enorme spiermassa ben ik sneller toen met Cambridge verloren dan ik terug zal krijgen.

Supersets moet ik gaan leren waarderen gewoon. En vind het ook eng een beetje.

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 08:54 ----------

Verpest? Zie t probleem niet , alleen vooruitgang.
Lief! Bedankt!

Had er gisteren en vandaag gewoon weet en dus tranen van. Wil zo graag trots een keer zijn. En mis dan het live delen even maar heb dat al geaccepteerd dat dit niet kan.
Als jij het als vooruitgang ziet geloof ik je al vind ik het k*t dat die 5 kg vet niet is gehaald.

Ik heb qua soorten dieeten teveel na eega geluisterd en qua sporten want wil ook hem niet teleurstellen. Gevolg dat alles opgang moet komen weer lijkt. Die enorme spiermassa ben ik sneller toen met Cambridge verloren dan ik terug zal krijgen.

Supersets moet ik gaan leren waarderen gewoon. En vind het ook eng een beetje.

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 08:54 ----------

Lief! Bedankt!

Had er gisteren en vandaag gewoon weet en dus tranen van. Wil zo graag trots een keer zijn. En mis dan het live delen even maar heb dat al geaccepteerd dat dit niet kan.
Als jij het als vooruitgang ziet geloof ik je al vind ik het k*t dat die 5 kg vet niet is gehaald.

Ik vind het een goede prestatie, toch weer spieren opgebouwd en vet is gedaald en dat is toch precies wat je wilt;) leg je misschien niet de lat voor jezelf wat te hoog? En uiteindelijk dus op teleurstelling uit gaat komen omdat je dat doel niet hebt gehaald.

Haha, wtf, dat lijkt me al onrealistisch. Hoe had je gedacht nog meer te behalen?

Reken t s uit...

Ik heb een behoorlijke drive en gewend te knokken. Heb met Tom ook besproken dat het wijsheid is als hij de mogelijke haalbare doelen steeds per maand voor zichzelf houdt. Hiermee voorkom ik mijn persoonlijke teleurstelling.

Voeding is aangepast inmiddels. Ga de cut nu is en alleen op dagen dat benen worden getraind iets hoger ik koolhydraten. Dit omdat training is veranders in suppersets en lichaam opnieuw heftig reageerd op deze verandering. Weer enorm misselijk tijdens training gisteren en vandaag.

2 weken kijken we aan of het zich zal herstellen en misselijkheid afneemt. Of het specifiek aan voeding ligt daar deze nu is veranderd, de trainingsverandering. En uiteindelijk als resultaat matig is of ik te veel sport en dus te weinig herstel ( zit nu op 6 dagen trainen waarbij alles 2x wordt gedaan per weerk dus totaal 6x een uur. Daarnaast dan nog 6x 20 min cardio).
Wanneer ik niet werk actief/druk in de weer in huis en een hond en werk natuurlijk.

Over 2 weken zal het dus blijken hoe het gaat.

---------- Post toegevoegd 23 May 2013 om 19:06 ----------

Haha, wtf, dat lijkt me al onrealistisch. Hoe had je gedacht nog meer te behalen?

Reken t s uit...

Nou, uhhhhh hij gaf al toe dat het wellicht wat hoog was maar heb wel meer dat de helf van doelen in een maand gehaald

Terug
Naar boven