kitten
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 56
- Lengte
- 1m63
- Massa
- 83kg
Dat je afvalt
?? Maar je weegt al zo weinig. Naast jou ben ik een kadaver. Maar ik herken het wel. Biefstuk met rijst eten. En dan bakt ze de biefstuk in roomboter met reuzel want dat vind ik vreselijk lekker maar eet ik natuurlijk niet (wel biefstuk maar van de grill) en dan heb ik gezegd of ze hen in een heel klein beetje olie wil bakken. En dan maak ik dus geen uitzondering ook al werd het bonje.
Ik vind mijn naast de liefte alle maal en zijn mijn alles maar soms......
Voor vandaag leg ik mij er maar bij neer want is haar dag en wil hem niet weer verpesten. Maar ik zal een dezer dagen eens praten. Ik weet dat ze alles (net als vader en mijn vriend) van bb afschuwelijk vindt. Of de lichamen van vrouwen die ik mooi vind ( zonder anabolen zo groot mogelijk) en wat ik wil.
Alhoewel, de frequentie is ook thuis en bij ouders discussie. Te veel, niet vol te houden, moet voor kind zorgen en kan ik niet thuis tijd voor mijzelf nemen ( nee dat kan ik niet).
Heb pas over een hele tijd weer verjaardag dus tot die tijd went iedereen maar aan het vreten van mij en sporten.
En ik snap je reactie van die pindasaus als je het inmiddels gewend bent maar blijft niet leuk.

?? Maar je weegt al zo weinig. Naast jou ben ik een kadaver. Maar ik herken het wel. Biefstuk met rijst eten. En dan bakt ze de biefstuk in roomboter met reuzel want dat vind ik vreselijk lekker maar eet ik natuurlijk niet (wel biefstuk maar van de grill) en dan heb ik gezegd of ze hen in een heel klein beetje olie wil bakken. En dan maak ik dus geen uitzondering ook al werd het bonje. Ik vind mijn naast de liefte alle maal en zijn mijn alles maar soms......
Voor vandaag leg ik mij er maar bij neer want is haar dag en wil hem niet weer verpesten. Maar ik zal een dezer dagen eens praten. Ik weet dat ze alles (net als vader en mijn vriend) van bb afschuwelijk vindt. Of de lichamen van vrouwen die ik mooi vind ( zonder anabolen zo groot mogelijk) en wat ik wil.
Alhoewel, de frequentie is ook thuis en bij ouders discussie. Te veel, niet vol te houden, moet voor kind zorgen en kan ik niet thuis tijd voor mijzelf nemen ( nee dat kan ik niet).
Heb pas over een hele tijd weer verjaardag dus tot die tijd went iedereen maar aan het vreten van mij en sporten.
En ik snap je reactie van die pindasaus als je het inmiddels gewend bent maar blijft niet leuk.

Dat is echt niet leuk zeg.