Cynthia
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 515
Dan is niet je lichaam, maar je mind verpest

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Helaas weet ik heel goed hoe en wat...Hehehe, klopt. Jij weet heel goed hoe en wat. En nee, ik laat niks of niemand dit mij afnemen. Wat inhoudt dat ik een zeker schild op een ander vlak moet gebruiken maar ik laat mij nooit meer ontmoedigen
Tnx Marina. Klopt, ik heb faalangst en streef naar perfectie. Bij Ieder mens kan het een oorzaak hebben. De mijne weet ik en ook veel gepraat erover met psycholoog. Mijn zelfbeeld is ruk en berust ik inmiddels in. Al probeer ik altijd elke dag er zo verzorgd en hopelijk leuk mogelijk uit te zien dat het kan. En
Sport is behalve een uitlaatklep ook iets waar ik mij fijn bij voel. Nu zelfs meer dan toen ik alleen in de weer was. Ik wil ook best wat trots zijn maar durf ik ook niet goed. Ik zie wel in dat een doel bereiken zijn tijd nodig heeft en absoluut niet snel zal gaan. Doel is hoogst haalbare binnen mijn vermogen. En dan ben ik zeker tevree. Niets onmogelijk maar ik weet dat er grenzen.
Ow mac, ik geef toe........supersets zijn heeeeeeeeerlijk