MuscleMeat

kitten's log

Nogal ja. Was de vorige keren dat je hier postte ook al het geval. Is het niet verstandiger om daar eerst eens aan te werken?

Niet lullig bedoeld hoor. Maar vanaf de zijlijn signaleer je dat wat sneller. Weer een andere extreem sport- of dieetregime lijkt me nu wel het laatste om je in te storten.

Ben het wel met AbFab eens... Hoe moeilijk het ook is, ik zou echt proberen te werken aan je mindset/gedachtegang. Als je daar niks aan weet te veranderen, wordt het wel een heel zwaar leven met al die negatieve gedachtes die je over jezelf hebt en dat je jezelf steeds aanpraat dat je aan het falen bent :(

Ik zie toch een groot stuk faalangst en perfectionisme bij je..
is het niet goed genoeg dan moet je jezelf afkraken.. Maar waarom? je haalt zulke goede resultaten! je vet gaat omlaag en je spieren omhoog! dat is een goed teken. maar waarom moet alles zo perfect? je lichaam is geen machine en je kan ook nooit zeggen ik wil er zoveel af en zoveel bij.. Helaas herken ik veel van je.. als het niet lukt dan is alles verpest... dat is een instelling van een stukje perfectionisme en faalangst...
Probeer het positieve te zien wat je WEL hebt gehaald meid. en dat is heel veel!

Misschien vind je het niets.. maar in die tijd dat ik ook zo dacht heb ik dit geschreven...

Wat is perfect? (29 maart 2005)

Iedereen hoop perfect te zijn,
geaccepteerd te worden, dat is fijn,
je goed voelen omdat anderen van je houden,
maar ook je eigenliefde moet je behouden.

Maar wie of wat is nu eigenlijk perfect?
Je kan het beter hebben over respect.
Perfectie kan wel een streven zijn,
Maar bekijk dit doel van de zijlijn.
Want niets of niemand kan dit behalen,
iedereen heeft pieken en dalen…..

Zo is het leven… zo zal het altijd gaan,
dus laat die perfectie nu maar staan.
Hou van jezelf en van anderen,
en stel als doel “perfectie” te veranderen…
in een streven naar respect, liefde, gezondheid en geluk…
dan kan het leven niet meer stuk!

Nu deze lat een stuk is verlaagd,
weet je zeker dat je erin slaagt,
het mooiste uit het leven te beleven,
Ja…. dát is het “perfecte” streven!!

• Topic Starter Topic Starter
Vat het ook niet lullig op. Daarom juist pt maar nog belangrijker doe ik wat ik wil. Ongeacht wat eega zegt. Vaar eigen koers en vertrouw/geloof alleen mensen die er kennis van hebben. En net al ik leuk vinden.

Tnx Marina. Klopt, ik heb faalangst en streef naar perfectie. Bij Ieder mens kan het een oorzaak hebben. De mijne weet ik en ook veel gepraat erover met psycholoog. Mijn zelfbeeld is ruk en berust ik inmiddels in. Al probeer ik altijd elke dag er zo verzorgd en hopelijk leuk mogelijk uit te zien dat het kan. En

Sport is behalve een uitlaatklep ook iets waar ik mij fijn bij voel. Nu zelfs meer dan toen ik alleen in de weer was. Ik wil ook best wat trots zijn maar durf ik ook niet goed. Ik zie wel in dat een doel bereiken zijn tijd nodig heeft en absoluut niet snel zal gaan. Doel is hoogst haalbare binnen mijn vermogen. En dan ben ik zeker tevree. Niets onmogelijk maar ik weet dat er grenzen.

Ow mac, ik geef toe........supersets zijn heeeeeeeeerlijk

het is herkenbaar wat je zegt.. Ik heb sinds mijn ondergewicht niet meer in een spiegel durven kijken. Nog steeds niet. Ik doe mijn best inderdaad met kleding er leuk uit te zien. Maar nog heb ik het idee dat dat nooit zo kan zijn. Dus ik snap wat je bedoeld.... helaas... Ik hoop dat mijn zelfbeeld er ooit nog eens op vooruitgaat. En denk zeker dat het trainen nu me erbij zal kunnen helpen.

Het niet trots durven zijn heeft wss ook te maken met dat je bang bent dat gevoel weer te verliezen. wss doordat er ooit iets gebeurt is waardoor je dat gevoel is afgepakt... ooit...
Dat gevoel weer krijgen en er durven laten zijn is moeilijk. Het lukt mij ook nog steeds niet. Dus wat je doet is jezelf een doel stellen. wat zo hoog ligt dat het bijna niet haalbaar is maar je hebt dan in je hoofd.. als ik dat haal MAG ik trots zijn....
maar meid.. dat mag je al veel eerder... wees er niet bang voor. Dat gevoel mag je hebben en mag er zijn en niemand zal je dat ooit nog afnemen. als jij het toestaat. :kiss:

Hehehe, klopt. Jij weet heel goed hoe en wat. En nee, ik laat niks of niemand dit mij afnemen. Wat inhoudt dat ik een zeker schild op een ander vlak moet gebruiken maar ik laat mij nooit meer ontmoedigen

Hehehe, klopt. Jij weet heel goed hoe en wat. En nee, ik laat niks of niemand dit mij afnemen. Wat inhoudt dat ik een zeker schild op een ander vlak moet gebruiken maar ik laat mij nooit meer ontmoedigen
Helaas weet ik heel goed hoe en wat...
Maar echt heel goed van je! :thumb:
leren kiezen voor jezelf is echt een moeilijk iets. Maar super dat je dat ook doet nu!

Post vanavond rug en benen van eergisteren en gisteren. Is echt super gegaan. Morgen weer borst

Fijn dat het zo super is gegaan. :)

Haha lekker he super sets?
Niet te druk maken over de gewichten bij super sets;)

Tnx Marina. Klopt, ik heb faalangst en streef naar perfectie. Bij Ieder mens kan het een oorzaak hebben. De mijne weet ik en ook veel gepraat erover met psycholoog. Mijn zelfbeeld is ruk en berust ik inmiddels in. Al probeer ik altijd elke dag er zo verzorgd en hopelijk leuk mogelijk uit te zien dat het kan. En

Sport is behalve een uitlaatklep ook iets waar ik mij fijn bij voel. Nu zelfs meer dan toen ik alleen in de weer was. Ik wil ook best wat trots zijn maar durf ik ook niet goed. Ik zie wel in dat een doel bereiken zijn tijd nodig heeft en absoluut niet snel zal gaan. Doel is hoogst haalbare binnen mijn vermogen. En dan ben ik zeker tevree. Niets onmogelijk maar ik weet dat er grenzen.

Ow mac, ik geef toe........supersets zijn heeeeeeeeerlijk

Dat eerste geloof ik wel, dat tweede niet.
Er lijkt me niets perfect aan zoveel headspace, zoveel worsteling, zoveel teleurstelling en vooral zo ontzettend veel incoherentie.

Waarom doe je wat je doet? ( in deze sport bedoel ik )

Zo, eindelijk de rust om trainingen te uploaden.

Rug/biceps is van donderdag 24-05-2013
Benen/schouders is van vrijdag 25-05-2013

Beide trainingen met pt. Was de eerste x dat alles met suppersets werd gedaan. Op gewichten let ik hierbij absoluut niet. Ik laat Tom alles erop gooien en ik doe wat ik moet en wil doen. Wanneer is alleen ga gebruik ik de bestandjes om op de andere sportschool zelf de gewichten erop te doen.

Vandaag rustdag dus huishouden mogen bestieren en alles wat moet dus al met al drukke dag. Morgen weer lekker sporten maar dan gewoon alleen.

@ Marina, Ben best blij want vond verandering beetje spannend. Qua kracht binnen een maand best een snel weer gewonnen. Nu middels supersets en verandering voeding een goed te gaan zakken qua vet.

@ Mac; Jij hebt gelijk. Het is lekker. Voelt onwijs fijn erna. Op een enkele keer zwabberen na, hahaha

@ Sjors, is maar hoe je het bekijkt. Hetgeen jij opsomt is natuurlijk niet perfect. Streven naar het hoogst haalbare voor mijn lijf m.b.t dit is voor mij een goed doel. Ik doe m.b.t tot deze sport dit omdat ik mij super lekker voel hierbij, leer en probeer e leren van eerder gemaakte fouten van mijzelf en proberen dat ik een x trots mag zijn maar belangrijkste is........ik doe het voor MIJZELF en niemand anders. Ik wist dat ik hierin alleen zou staan. Dat kan soms onwijs k*t voelen als je iets wilt delen maar dit is waar ik blij van word en mij fijn laat voelen en ik even egoistisch mag zijn.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Jaja, lolbroek. Die is gevallen. Meneer thuis lijkt ook bij te gaan draaien. Al vindt hij hetgeen ik mooi vindt niks. In mijn ogen is dat tig x beter dan dit.

Net borst triceps gedaan op precies dezelfde manier als afgelopen week. Was alleen zonder pt maar dan bij vlietlijn. Knijterdruk, bah. Iedereen leek supersets te doen vandaag.

Straks uit eten, grieks!!!

verandering is altijd spannend. Maar ik ben blij dat je nu wel jezelf kan zijn en kan doen wat jij wilt! want dat is belangrijk. Ik hoop dat het thuisfront toch ver genoeg bij gaat draaien dat ej ook thuis je verhaal kwijt kan. Dat is het fijnste at er is.
Geniet van het uit eten gaan. :)

Tnx marina!!!! Komt wel goed. En volg qua sport mijn hart.

Eten was lekker. Grafsmaak van al die knoflook en morgen beuken en hengsten want rug!

Ondertussen al eens je squat gefilmt?

Terug
Naar boven