AndroidHealthClinic

kitten's log

Ja meid.. hoe gaat het nu met je?

• Topic Starter Topic Starter
zo, was ze weer. Gaat super het sporten.

Ik zat op 6 x per week. Dit is inmiddels 4 x per week. Dit werkt goed. Trainingen zijn supersets en enorm gevarieerd. een x knipperen en het uur is voorbij en dan elke x een half uur cardio nog.

winst nu is 5 kg spier erbij en 6 kg vet kwijt. Gaat langzaam dat vet maar inmiddels (hier) geleerd dat dit wijsheid is. En geen last meer van misselijkheid, duizeligheid. Voeding is strak.

Trainer is 3 weken met vakantie dus post dan mijn eigen trainingen gewoon weer.

Inmiddels gaan verdiepen in AS. Misschien taboe hier maar ik heb altijd al een licht kuurtje willen doen. echter vond ik dat er heel hard gewerkt moest worden aan de zaken waar ik nog weleens in het verleden tegenaan kon lopen. Door nieuwe vaste baan, structuur en leven ingericht naar sport is die behoefte er dus weer.

Ik heb trainer beloofd tijdens zijn afwezigheid zelfde manier door te gaan zodat ik (een beetje0 trots kan zijn als hij opnieuw daarna gaat meten.

Hijzelf is verre van voorstander AS maar is bereid de info die ik heb met een pro te delen en advies te winnen. Sorry als ik op onbegrip stuit. Maar ik heb gezegd te doen wat ik wil en dit val hier ook onder. Maar wel op een verstandige manier

Sowieso eerst heel goed inlezen voordat je überhaupt iets gaat nemen;)

Sowieso eerst heel goed inlezen voordat je überhaupt iets gaat nemen;)

Gedaan!!!! Alles geprint en gaan turven zeg maar. Begreep dat anavar en win qua oraal gebruik nog "beste " voor lever kunnen. Maar prik ook eventueel gewoon zelf. Wil heel lichte kuur doen. Dat iedere vrouw gelijk een halve vent wordt is niet nodig en vooroordeel. Eerst maar kijken hard alleen aan de bak met nieuwe supps erbij. Daarna na die meting beginnen.

Ja low dose ana om te beginnen zou kunnen.
Maar begrijp wel dat je er heel voorzichtig mee om moet gaan.
Voor je weet denk je: ach kan nog wel een keer en nog een keer enz.

Ja low dose ana om te beginnen zou kunnen.
Maar begrijp wel dat je er heel voorzichtig mee om moet gaan.
Voor je weet denk je: ach kan nog wel een keer en nog een keer enz.

Neeeee, zo sta ik er niet in. Ben ik weer te chicken voor. Buitendat deel ik dit no way met mij Omgeving. Behalve trainer (die niet happy is echt maar wel zorgt dat pro gedegen advies geeft dat hij na gaat vragen. Ben ook te op en top vrouw om dat te gaan verpesten en mooiste is als, ach..... Met mate en beleid

kan je niet beter zorgen dat je een aantal jaar je voeding en training op orde hebt?
als ik je log zo doorlees is er om de haverklap wat...

Het is jouw keuze en jouw lichaam.
Dat een ander het niet zou doen of anders is een ieder zijn besluit.
Lees je in. zorg dat je van alles op de hoogte bent en bij elke twijfel nadenken wat jij wil en hoe jij het wil.

In mijn ogen zou ik zeggen misschien nog even wachten. Maar als jij het een bewuste keuze vindt en dit als jouw weg ziet dan is dat volledig je eigen besluit. Je bent oud en wijs genoeg om voor jezelf een besluit te maken.

Niet handig dat je dat open en bloot op een forum zet. Of je moet verder geen ambities hebben.

Vind je vriend ervan? Die had toch al moeite met het feit dat je uberhaupt trainde?

Ik zie zat onverantwoord gedrag in de sportschool als het om "gebruik" gaat ( stappen, zuipen, drugs of gewoon bagger vreten). Ik zag het niet maar zet soms oren open en hoor genoeg praatjes.
Ik heb gevonden wat ik jaren zocht zeg maar. Hoop geleerd en inzichten verschaft. En leef enorm regelmatig door werk. Deze functie wilde ik ivm sport.

Ambities durf ik niet nee. Hoogst haalbare voor mijzelf wel. Ik zit met een puber thuis en besteed nu gemiddeld 15u in de sportschool. meer kan niet door verplichtingen thuis. Dus al had ik ambities zou ik het niet weten te regelen met thuis.

Gebruik komt overal voor. Niet iedereen die groot is gebruikt en niet iedereen die groot is heeft dat zonder gebruik gehaald. Wil ook niemand tegen zere been schoppen alleen zeg ik gewoon mijn planning.
Vriend negeer ik op sportvlak. Kost mij energie die ik niet kwijt wil. Heb gezegd wat ik wilde. Gok dat hij het niet aannam gezien uitblijven reactie. hij blijft toch negatief op dit vlak maar laat mij verder niet meer weerhouden

Laatst bewerkt:
Beentraining van maandag 02-07-2013 toegevoegd.

adductor en abductor is er extra bijgekomen. Begonnen met 65kg. Na sqats lukte dat echt niet meer. misselijkheid nam wat toe maar zag het in dit geval als iets goeds door toevoeging nieuw onderdeel.

Jammere is dat ik eigenlijk nooit meer last van spierpijn heb terwijl ik laatste rep er altijd uit moet persen.
Alleen bij loeizwaar qua gewichten trainen levert wel spierpijn op. 1 x per maand mag dat dan ook, spieren lekker scheuren!

Supps voor deze maand;

Muscle Protect
Whey Perfection
Micellar Casein Perfection
Ripped

( heb nog fles BCAA staat en magnesium dus moeten ook op)

na vakantie trainer kijken wat dit heeft opgeleverd. ga zelf dat ook bijna een weekje weg.

woensdag naar hotel. Is een gym aanwezig dus kan mooi sporten. Donderdag en vrijdag en zondag eigen sportschool.

bij buikoefeningen moet nog bij:

cable oblique side bend 30kg 3 x 12reps
Zijwaarte plank met een been in de lucht 3 x 30 sec

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Gedaan!!!! Alles geprint en gaan turven zeg maar. Begreep dat anavar en win qua oraal gebruik nog "beste " voor lever kunnen. Maar prik ook eventueel gewoon zelf. Wil heel lichte kuur doen. Dat iedere vrouw gelijk een halve vent wordt is niet nodig en vooroordeel. Eerst maar kijken hard alleen aan de bak met nieuwe supps erbij. Daarna na die meting beginnen.
De lever is geenszins een probleem bij vrouwen, gezien de dosering bij vrouwen sterk beperkt wordt door androgene neveneffecten (i.e. vermannelijking).

Probeer kritisch de info te lezen die je erover kunt vinden. Er is relatief aan de informatie voor mannen, weinig voor handen, en hetgeen wat voor handen is is vaak van slechte kwaliteit (veel onjuiste en daardoor gevaarlijke informatie).

Hoe zit het nu met je mindset en voeding dan?
Kan me herinneren uit je andere log van 2011 en van een paar blz hier terug zelfs nog dat dat nog steeds niet op een rijtje zit. Is het dan wel verstandig om aan aas te beginnen en niet eerst je voeding/mindset daarover onder controle te krijgen. Niet lullig bedoeld maar ik denk dat je constant zo snel mogelijk wil en daarom nu aan de ana wil gaan, terwijl je volgens mij een paar blz terug hele goede progressie boekte, maar dat zelf niet zag. Wat verwacht je dan precies van ana of winstrol?

Snap ook niet zo goed waarom je wilt kuren. Ookal is het een lichte kuur.
eerder in je log was je mindset ook nog niet helemaal goed en was of ben je behoorlijk onzeker. Waarom niet eerst goed voedingsschema en trainingsschema volgen en afwachten hoe dat gaat?

kuurtje kun je altijd gaan doen als je denkt geen progressie meer te maken.
Geef het de tijd zou ik zeggen. Snel is niet perse beter.

Zo, morgen borst scheuren.

Kritische kanttekeningen sla ik overigens niet in de wind. Ben gewoon zo open geweest hier neer te zetten wat plannen zijn. Eerst nog gewoon 3 dagen sporten 1 dag rust, 3 dagen sporten 1 dag rust etc. Eventueel soms 2dagen rust en dat tot ikzelf einde juli op vakantie ga.

Mindset? Ik ben niet meer geobsedeerd door gewichten en sport in hoog tempo maar goed uitgevoerd de supersets. Rusttijd relatief kort en dan 20 min cardio. Verder is mijn leven op sport ingericht of sport zo gepland dat alles en iedereen niet te kort komt.

Vandaag met een andere trainingsvorm begonnen. Reden hiervan het vermoeden dat ondanks bijna 2kg spiermassa erbij en bijna 3 kg vet eraf lichaam aardig is verpest. Aanmaak spiermassa gaat dan wel vlot maar vetafname wat traag.

ik moet ook eerlijk bekennen dat ik mij zo groot probeerde te houden maar vlak voor wij terug de zaal inging ik even moest snotteren. Pure frustratie en boosheid. Je best doen is niet goed genoeg als de resultaten zwart op wit niet naar tevree zijn vind ik. was dus intens teleurgesteld in mijzelf en schaamde mij dood naar trainer want hoewel hij positief was is dit niet het geplande resultaat. Moet ook best doen niet nog rotter over mijzelf dan te gaan denken of nog onzekerder.

Zulke momenten had ik dan dus ook graag thuis willen delen maar hell no...................Doe en durf ik absoluut niet,.

Tom opperde supersets. Ik haat, maar dan ook haat supersets want heb dextro heel hard nodig dan. Maar gevoelsmatig denk ik dat dit wel zal werken qua vetafname. kan dat ook niet onderbouwen. Koolhydraten gaan nog meer omlaag behalve wanneer benen worden gedaan. Dus hoewel ik het haat ga ik proberen dat los te laten.

Lief! Bedankt!

Had er gisteren en vandaag gewoon weet en dus tranen van. Wil zo graag trots een keer zijn. En mis dan het live delen even maar heb dat al geaccepteerd dat dit niet kan.
Als jij het als vooruitgang ziet geloof ik je al vind ik het k*t dat die 5 kg vet niet is gehaald.

Ik vind dit best geobsedeerd overkomen, dat je je zo kan laten beïnvloeden door het getal. Iedereen zegt dat het een mega resultaat is in een maand maar dat zie je zelf niet. Je moet ook gewoon zelf weten wat je doet en waarom ,dat zul je zelf wel het beste weten. Maar als je zo'n resultaat in een maand zonder aas kan halen waarom dan nu al erna grijpen?

Als je al moet huilen van een training die niet naar wens loopt, dan is Anavar niets voor jou. Promise.

Hammer strength mts abdominal crunch
(Lang,kort,lang) 3x12x35kg

3x8 push-ups gestrekt

V-sit rotatie met 8kg dumbell 3x12

Borst
Superset:
Dumbell press 4x12x12kg
Fly 4x12x 8kg

Small machine press (small en breed superset)
Small 4x12x36
Breed 4x12x32,6

Superset >>>
Triceps pushdown bar 4x12x20kg
Triceps pushdown cable 4x12x15kg

Triceps machine cable 4x12x45,5kg

30 minuten roeien

kan je niet beter zorgen dat je een aantal jaar je voeding en training op orde hebt?
als ik je log zo doorlees is er om de haverklap wat...

+100

Well said.

Behalve 'doen wat je wil', wat is nu precies je motivatie om met anavar te beginnen?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven