AndroidHealthClinic

kitten's log

• Topic Starter Topic Starter
Ik houd maar wijselijk mijn mond ( wil niet nog dommer overkomen of verkkerd overkomen) al is kritiek goed bedoeld hier. Dus post netjes training van vandaag ( 11:15)

Rug/biceps

Warming up (grond)

Planken (afwisselend been van de grond)
3x1 minuut

Crunches
3x20

Tbar row
(Bovenste grip) 4x12x25kg
Om en om met
(Midden grip) 4x12x15kg

Lat pulldown 4x 12x3kg
Afgewisseld met
Cable row 4x12x32kg

Hyperextension
4x10x10kg

Ez stang curl 4x12x15kg
(Eerst 12x curl onderste helft
12x curl bovenste helft
12x volledige curl
Is bij elkaar 1 set)

Biceps cable touw
1x20x15kg
1x15x15kg
1x10x10kg
Met volle armen laatste setje
Van 1x5x5kg

30 minuten flink door lopen van sportschool naar huis.

Morgen benen/schouders

Ik houd maar wijselijk mijn mond ( wil niet nog dommer overkomen of verkkerd overkomen) al is kritiek goed bedoeld hier. Dus post netjes training van vandaag ( 11:15)

Hoezo dommer/verkeerd overkomen. Je komt niet dom over, ik vroeg me het gewoon af, wat nou precies de drijfveer is en of je voeding/trainingen nu wel op orde zijn.

Voeding is super op orde. Gern last van rarigheden sindsdien o.a. Heb met invoer van de supersets met pt niet meer op gewichten gelet. Was een voornemen nadat we eerst een maand puur op zware gewichten trainde en ik enigzins teleurgesteld toen was om van alles. Voeding werd toen aangepast etc. Sindsdien gewoon gaat het lekker eigenlijk. Laat mij door thuis niet uit veld slaan al is dat soms moeilijk.

En ik wil het heel graag 1x proberen/doen. Heb zat al lange tijd gelezen en info verzameld via sites en vragen gesteld. Ik zou graag willen weten wat het mij op kan leveren en hoeveel en ik kan vasthouden. Ik zwoeg graag hard voor resultaat maar 1x met een beetje "hulp". Maar zomaar iets proberen zou ik niet durven en willen.

Voeding is super op orde. Gern last van rarigheden sindsdien o.a. Heb met invoer van de supersets met pt niet meer op gewichten gelet. Was een voornemen nadat we eerst een maand puur op zware gewichten trainde en ik enigzins teleurgesteld toen was om van alles. Voeding werd toen aangepast etc. Sindsdien gewoon gaat het lekker eigenlijk. Laat mij door thuis niet uit veld slaan al is dat soms moeilijk.

En ik wil het heel graag 1x proberen/doen. Heb zat al lange tijd gelezen en info verzameld via sites en vragen gesteld. Ik zou graag willen weten wat het mij op kan leveren en hoeveel en ik kan vasthouden. Ik zwoeg graag hard voor resultaat maar 1x met een beetje "hulp". Maar zomaar iets proberen zou ik niet durven en willen.

Thanks voor je antwoord, was wel benieuwd.
Dus eigenlijk heb je nu sinds een maand alles op orde?
Snap dat je het een keer wil proberen en het is goed dat je veel info hebt verzameld. Alleen snap ik niet helemaal de beweegreden dat als je zo'n top resultaat haalt in een maand (wat je laatst poste met vetverlies en massa bouwen), je dan niet 3-6 maanden wacht en kijkt hoe je resultaat dan is en het dan nog is overweegt. Je gaat nu hartstikke goed zonder AAS, waarom dat niet eerst doorzetten en wanneer het stagneert, eventueel heroverwegen om misschien anavar te gaan gebruiken?

Sinds uhhhh april alles strak op orde. Had daarvoor al eigen vordingsschema maar kon beter. En ergens ging het ruk qua vetverlies maar nu niet meer al is het wel traag proces. Maar ook dat is zo goed. Van 3x7 hh en heel hoog in gewichten qua kg viel ik absoluut niet af. Van eindeloos herhalingen ook niet en alleen lessen ook niet. Maar beter plannen wat wanneer met eten en supersets werkt dus wel.

Ik kijk ook wel wanneer ik begin maar dat ik binnenkort begin staat vast. En heel licht.

ik bedoelde meer een jaar of 3-4 alles op orde kwa trainen en voeding

maar goed, je moet het zelf weten dus mijn laatste woord hierover :)

(maybe.. :D)

Lopend naar sportschool 30min

Superset
squat in smith machine wijd
4x15x40kg
squat in smith machine small
4x15x40kg

Superset
Leg extensions hammerstrength
4x12x20kg
Stiffed leg deadlift
4x12x12kg

Supersets
Goodmornings
4x12x20kg
Legcurl
4x12x10kg

Leg press panatta breed, hoog, smal, binnen
4x17x40kg

Seated Dumbell press
4x10x10kg
Lateral dumbell raises
4x10x6 kg

Lopend terug

Donderdag na slapen via de douche lekker naar de sportschool om 16:30. Kan heerlijk 4 dagen sporten achter aan de bak.

Na sporten donderdag naar musical van kleine kijken. Dag basischoolperiode, hallo kleenex!

Had een heel erg klein uur de tijd dus alles met weinig rust gedaan zodat hartslag hoog bleef. Nadeel was wel dat ik enorm volliep uiteindelijk. Meer dan anders maar wilde perse alles afmaken.

Borsttriceps

Borst
Superset:
Dumbell press 4x12x12kg
Fly 4x12x 8kg

Small machine press (small en breed superset)
Small 4x12x39.6
Breed 4x12x35.2

Cable cross machine ( zonder pauze/rust)
1x12x23
1x12x18
2x12x14

Triceps

Superset >>>
Triceps pushdown bar 4x12x20kg
Triceps pushdown cable 4x12x15kg

Superset zonder pauze/ rust
Triceps dips
4x7
Triceps kickback
2x12x8
1x12x6
1x12x4 ( vol gelopen)

Plankgas fietsend naar huis

Benen een gedaan. Liep leeg op uhhhhh hexdinges. Gisteren uit de nacht gekomen ( is altijd goed merkbaar vind ik al is dat geen excuus vind ik) dus vond mijzelf er niet super gekleurd opstaan bij meeting qua hard benen trainen. Schouders niet gedaan. Morgen rug, biceps en pak wat schouders erbij dan ter compensatie.

Na ochtend keuvelen naar sportschool

Rug

Tbar row
(Bovenste grip)
2x12x25kg
1x8x20kg
1x8x15kg
Afgewisseld
Om en om met
(Midden grip)
2x12x25kg
1x8x20kg
1x8x15kg

Lat pulldown
4x 12x35
Afgewisseld met
Cable row
4x12x32kg
1x12x36kg als xtra

Hyperextension
4x10x10kg
Afgewisseld met
barbell bent over row
4x10x25

Ez stang curl 4x12x15kg
12x curl bovenste helft
12x volledige curl
Is bij elkaar 1 set)

Biceps cable touw
1x20x20kg
1x15x15kg
1x10x10kg
1x10x5kg

Benen een gedaan. Liep leeg op uhhhhh hexdinges. Gisteren uit de nacht gekomen ( is altijd goed merkbaar vind ik al is dat geen excuus vind ik) dus vond mijzelf er niet super gekleurd opstaan bij meeting qua hard benen trainen. Schouders niet gedaan. Morgen rug, biceps en pak wat schouders erbij dan ter compensatie.

Ik heb er niets van gemerkt dat je niet lekker ging met benen, stond te veel te kletsen volgens jou dus had het niet door :)
Volgens mij was je lekker bezig met Ron toch?
Bij een meeting doe je toch ook niet alles wat je wil of moet doen
Ik heb borst triceps gedaan samen met 3nigma, miss H, Marina en Dinky en je geloofd het niet heb nog spierpijn ook (nee niet in mijn kaken)

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 09:03 ----------

Na ochtend keuvelen naar sportschool

Rug

Tbar row
(Bovenste grip)
2x12x25kg
1x8x20kg
1x8x15kg
Afgewisseld
Om en om met
(Midden grip)
2x12x25kg
1x8x20kg
1x8x15kg

Lat pulldown
4x 12x35
Afgewisseld met
Cable row
4x12x32kg
1x12x36kg als xtra

Hyperextension
4x10x10kg
Afgewisseld met
barbell bent over row
4x10x25

Ez stang curl 4x12x15kg
12x curl bovenste helft
12x volledige curl
Is bij elkaar 1 set)

Biceps cable touw
1x20x20kg
1x15x15kg
1x10x10kg
1x10x5kg

Zo en gelijk weer goed gemaakt

Heb eigenlijk al tijden sinds ik goed qua voeding zit geen spierpijn na supersets meer. Na zaterdag sinds maanden..........spierpijn. Weet waarvan dus komt onderdeel bij (tnx Ron). Ik ben eigenlijk niet bepaald sociaal bezig geweest (verlegenheid dus "vluchtgedrag") . Volgende meeting ga ik in de leer bij "Haagse Harry".

Ben dus anders dan gepland (scooter) naar sportschool gegaan (lopen). Morgen rustdag want wil woensdag benen doen. Vandaag ook nacht in dus niet heel veel gedaan maar wel vlot voor hoge hartslag.

Lopend naar sportschool

Borsttriceps

Borst
Superset:
Dumbell press 4x12x12kg
Fly 4x12x 8kg

Small machine press (small en breed superset)
Small 4x12x38.3
Breed 4x12x34.3
(Beide omhoog qua kg)

Superset >>>
Triceps pushdown bar 4x12x20kg
Triceps pushdown cable 4x12x15kg

Triceps machine cable 4x12x45,5kg

Hardlopend/joggend naar huis

Heb eigenlijk al tijden sinds ik goed qua voeding zit geen spierpijn na supersets meer. Na zaterdag sinds maanden..........spierpijn. Weet waarvan dus komt onderdeel bij (tnx Ron). Ik ben eigenlijk niet bepaald sociaal bezig geweest (verlegenheid dus "vluchtgedrag") . Volgende meeting ga ik in de leer bij "Haagse Harry".

Ron heeft sterke beentjes hoor, sterker als ik in ieder geval
Wat heb je anders gedaan Zaterdag waardoor je nu spierpijn hebt?

Ik heb gemerkt dat het vaak net de details zijn in de uitvoering van een oefening die maken dat je hem echt goed uitvoert. En Ron weet die precies aan te wijzen (bij mij tenminste zeker wel).
Zou er best mee te maken kunnen hebben. ;)

Ik heb 1 nieuwe gedaan en opzeker dat het daarvan is. Ik ga google want ken die niet. Laatste rep wilde ik perse zijn gewicht doen van 40kg.

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 14:08 ----------

Hacksquat is het. Heb wat sets (2 of 3 x 10)met 20kg gedaan voor gevoel want nooit gedaan en toen met de 40 van Ron. Anyway, dat ding ga ik erin houden. Jammer dat hij zo ver woont. Zou hem ook echt blind als spotter vertrouwen

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 14:11 ----------

Ik heb gemerkt dat het vaak net de details zijn in de uitvoering van een oefening die maken dat je hem echt goed uitvoert. En Ron weet die precies aan te wijzen (bij mij tenminste zeker wel).
Zou er best mee te maken kunnen hebben. ;)

Klopt wat je zegt. Dat heb ik van trainer geleerd. Uitvoering is alles bepalend voor bepaalde spieren en prikkeling van spieren. En hoewel ik niet snel wat aanneem ivm voorzichtig qua vertrouwen nam van Ron toch gelijk wat aan. Ik ga zo in eigen wereld zitten anders en luisterde wel naar hem

Ik heb 1 nieuwe gedaan en opzeker dat het daarvan is. Ik ga google want ken die niet. Laatste rep wilde ik perse zijn gewicht doen van 40kg.

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 14:08 ----------

Hacksquat is het. Heb wat sets (2 of 3 x 10)met 20kg gedaan voor gevoel want nooit gedaan en toen met de 40 van Ron. Anyway, dat ding ga ik erin houden. Jammer dat hij zo ver woont. Zou hem ook echt blind als spotter vertrouwen

---------- Post toegevoegd 15 July 2013 om 14:11 ----------

Klopt wat je zegt. Dat heb ik van trainer geleerd. Uitvoering is alles bepalend voor bepaalde spieren en prikkeling van spieren. En hoewel ik niet snel wat aanneem ivm voorzichtig qua vertrouwen nam van Ron toch gelijk wat aan. Ik ga zo in eigen wereld zitten anders en luisterde wel naar hem

Oke dat was die machine waar je in/op zat op de foto toch?
Denk dat je bij deze oefening verder doorzakt (je knieen komen verder naar je toe) dus de bewegingsbaan is groter. Tja kleine verschillen in oefeningen kunnen meer spierpijn opleveren

GLPH1100.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven