AndroidHealthClinic

kitten's log

• Topic Starter Topic Starter
Zo, normale leven weer begonnen.

Maandag 5 augustus met de anavar gestart. had dinsdag 6 augustus opnieuw meten/ wegen zodat dit het nieuwe uitgangspunt wordt. En begonnen met sporten weer elke dag.

Nieuwe trainingsschema's gekregen waarbij routine is omgegooid. Voeding is loeistrak en diep. Mocht het te zijn dan wordt deze weer wat aangepast maar eerst een maand (nja, 3 weken totaal) aanhouden. Ga namelijk maandag 19 augustus weer paar dagen weg t/m 23 augustus. Niet handig als je met kuur begint maar de kettles gaan mee ( 1 van 24 kg, 2 van 16 kg en 2 x 12 kg). Bedoeling is dan elke dag ermee te stoeien want anders is het zonde als je niks qua kracht doet. Voeding mag ik dan even laten maar heeft afgelopen vakantie ook geen problemen gegeven.

Enige ongemak welke ik momenteel van kuur ondervind is enorm moe (wat hoofdpijn en geen trek maar eet wel netjes hetzij met moeite). Als ik terug kom van vakantie verhogen naar 20 mg. En dan eens afwachten wat dagelijks 2 uur sporten zal gaan doen.

Vind het nog steeds een stom idee, maar lees wel mee. Wat is je nieuwe startpunt dan, qua gewicht en maten?

En waarom niet gewacht tot na je vakantie?

Je voeding is geheim?

Je gaat meteen na de vakantie al naar 20mg? Goed idee joh

Ssst, ik vind het een mooi experiment. En mijn lichaam is t gelukkig niet :p

Als er goed gelezen werd zit ik eerst een paar weken op 10mg. Ik weet nu weet de mening van een aantal en die respecteer ik. Laat dat dan dit ongekeerd ook zo zijn.

Voeding wil ik best posten. Doe ik vannacht.

Je krijgt ook begeleiding bij je kuur?

Ik lees het toch goed, 18 dagen. Dat is een beetje kort. Sowieso was het verstandiger geweest op 5 te beginnen. 10 is voor vrouwen al een redelijke dosering. Of je moet het geen probleem vinden om straks met een klit als een lul en stem als een bouwvakker te willen rondlopen.

Zeg het niet om je te treiteren hoor; maar ik heb het idee dat je geen idee hebt waar je mee bezig bent.
Geen idee welk helder licht je op 20 wil hebben, maar ik zou me eens inlezen ofzo. Je hebt maar 1 lijf en 1 leven.

dit is de eerste keer dat ik in de log kijk :o en ben gelijk flabergasted door je kuur en stats.
ik heb geen verstand van kuren, maar met jou stats moet je toch nog veel kunnen bereiken zonder kuur (ik neem aan dat het voor het afvallen is? want sterk ben je al zo te zien)

en zijn jou trainingen niet super licht tov je kracht stats in je onderschrift? 12x 40 squats en dumbell press met 12kg, doe ik zelfs met 2 vingers in m'n neus. is daar een reden voor?

no offence trouwens hoor, ik ben gewoon heel nieuwsgierig :D

dit is de eerste keer dat ik in de log kijk :o en ben gelijk flabergasted door je kuur en stats.
ik heb geen verstand van kuren, maar met jou stats moet je toch nog veel kunnen bereiken zonder kuur (ik neem aan dat het voor het afvallen is? want sterk ben je al zo te zien)

en zijn jou trainingen niet super licht tov je kracht stats in je onderschrift? 12x 40 squats en dumbell press met 12kg, doe ik zelfs met 2 vingers in m'n neus. is daar een reden voor?

no offence trouwens hoor, ik ben gewoon heel nieuwsgierig :D

Ook in superset? Verkijk je er niet op, dat vergt veel van je lichaam;) Dat doe je niet zomaar ff met 2 vingers in je neus.

Lola wel.

Ik eigenlijk ook wel, alleen dan zonder vingers in mijn neus denk ik.

8x40 is mijn opwarmset, dus ja denk het wel? ik zal het eens proberen..

Eerlijk, als 130 je max is ( srs? full of par of quarter? ) dan is 40 natuurlijk een opwarmset.
Ik doe oly squats met meer dan 40.

De rare trainingen, de split-second beslissingen om te kuren en dat ook nog eens onverantwoord doen...dunno, het voelt alsof ik naar een trein-ongeluk sta te kijken.
Jammer, want ik denk wel dat Kitten een sterke vrouw is die een hoop kan bereiken.

In! :D

Pffffff, wat een kippenhok zeg. ga niet al te veel tijd aan bepaalde zaken besteden daar het een log is over vorderingen qua trainingen etc. Dat ik open ben over kuren is wellicht niet een wijze keus maar goed heb ook geen zin zoiets achter te houden.

Over de opbouw van de var. Nee, doe ik niet op eigen houtje. ik wist al langer dit te zullen gaan doen maar wanneer ik er zelf goed bij zou voelen en voor mij het meest geschikte moment in mij priveleven.
Ik ga na e vakantie omhoog met dosering maar behalve dat de kettlebells meegaan zijn we er de godganse dag aan het lopen daar. vandaar dat kuur ook gewoon kon verder qua opbouw. Voeding wordt daar voortgezet overigens.
Bij onjuist gebruik zal je vermannelijking hebben maar door opbouwen en kijken hoe lijf regageert heb je het snel genoeg door al is het onomkeerbaar. Maar dit was voor mij een goede startdosering,

Mijn manier van trainen. De eerste maande zijn benut om te kijken waar mijn lijf het beste op reageert. Want daar waar ik voorheen altijd zwaar in gewichten ging met max 3 x 7 herhalingen bleef gewenste resultaat uit. massa zat wel goed maar vetafname niet. Hoog in herhalingen met lichte gewichten was hem ook niet.
Supersets dus wel. De quats staan dan maar op 50 kg maar ik zak tot niet voorbij de tenen en als ik boven ben direct naar beneden en omgekeerd dus niet langzaam o.i.d. Tempo ligt hoog en de rust tussen de sets is minimaal. maar ook tussen alle onderdelen.
Dat kracht blijft toenemen is een feit daar gewichten geregeld kunnen worden verhoogd, spiermassa neemt toe daar spieren beduidend voller en zichtbaarder worden op bepaalde plaatsen en vet zakt langzaam.
Alles wat ik doe vindt plaats door supersets. Voor de 4 x 12 herhalingen vindt altijd 1 x 8 herhalingen al warming-up plaats maar zie niet meerwaarde in dat te vermelden. Net als dat tempo altijd hoog ligt, de weinig rust om hartslag hoog te houden en er veel aandacht is voor de uitvoering dus als ik ook maar iets niet goed doe gecorrigeerd word wat slopend is als je geconcentreerd bezig bent.

Niks is ondoordacht maar ik voelde mij niet geroepen om direct al te melden van mijn plannen. En ik zou gek zijn om zomaar ineens op eigen houtje met dergelijke zaken te gaan rommelen. Mijn pt wist allang van de plannen ook maar zaak was eerst te kijken wat ik fout precies deed.

verder de voeding. Uit loyaliteit postte ik deze niet al vindt hij dat geen probleem maar goed.

Ochtend 8/9 uur:
- 6 eieren waarvan 1 geel (gekookt of scrambled)
-20 gr ongezouten noten mix

Tussendoor 10 uur / half 11:
- 1 blikje tonijn op water
- 1 groene appel

Middag eten half 1:
- 25 gr ongekookt afgewogen witte rijst
- 75 gr Tonijn op water
- Groente: ijsberg sla, komkommer, broccoli ( groene groentes)

Tussendoor 15.00 uur:
- 3 eieren waarvan 1 met geel
- 3 ananas schijfjes op eigen sap of water

Avond eten:
- 40 gr ongekookt afgewogen witte rijst ( op benen dagen 50gr)
- 250gr witvis (panga en koolvis)
- Groente: ijsberg sla, komkommer, broccoli ( groene groentes)

's avonds rond 21.00 uur :
- 30 gr whey

Voor slapen gaan:
- 1 shake van 40 gr whey

Redelijk standaard prep-dieet. Is het ver onder onderhoud?

---------- Post toegevoegd 11 August 2013 om 00:16 ----------

Langzaam squatten is trouwens minstens zo intensief, probeer maar s.

Train je altijd met je pt?

Redelijk standaard prep-dieet. Is het ver onder onderhoud?

---------- Post toegevoegd 11 August 2013 om 00:16 ----------

Langzaam squatten is trouwens minstens zo intensief, probeer maar s.

Train je altijd met je pt?
Dat weet ik van langzaam maar in mijn geval is het dus vlot op en neer.

Inmiddels 1 x pw met pt en 5 x gewoon alleen.

Voeding doet hij dus geen idee.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Net na nachtdienst gaan sporten en cardio gedaan. Nu eindelijk slapen

Gisteren benen gedaan

10 minuten steppen

Crunch leg lift decline strekte benen
4x15hh
Trx 1 benig en 2 benig supers
4x15hh
Side crunch cable non-stop om en om
4x25kgx15hh

Hack Squat hog tempo
4x12x50
Front squat
4x12x10 (nooit gedaan)
Goodmornings
4x12x30

Abductor superset Adductor (gewichten weet ik niet meer)

Rondje schouders in supersets gedaan.

30 min steppen

Vandaag borst

10 min steppen

Crunch leg lift decline strekte benen
4x15hh
Trx 1 benig en 2 benig supers
4x15hh
Side crunch cable non-stop om en om
4x25kgx15hh

Cable fly (snelop en langzaam zakken0
4x12x14

Bankdrukken
4x12x40
superset met
Incline bankdrukken
4x12x30

Biceps

BB curl 21en (onde 7x, boven 7x, helemaal 7x is 1 set)
4x7 of 21 x 15

Bicep curl touw (15kg) met supers Bicep curl one handed (10kg)
4x12

30 min steppen

Doe je elke training eerst buik?

Pittige superset benchen wel!

---------- Post toegevoegd 14 August 2013 om 06:54 ----------

Merk je al wat, behalve enorm moe?

Terug
Naar boven