Fitness Seller

kitten's log

Lijkt me niet dat je van een verdubbeling dosis minder bijwerkingen krijgt. Maar ben benieuwd!

Zweten als een otter ach ja.. t lijkt mij dat als je gaat verdubbelen de bijwerkingen alleen maar heftiger worden maar miss raakt je lichaam klein beetje gewend en valt het allemaal mee.. of straks ben je een lopende waterval :P
Nee zonder gekheid, merk je verder al iets??

• Topic Starter Topic Starter
Zweten als een otter ach ja.. t lijkt mij dat als je gaat verdubbelen de bijwerkingen alleen maar heftiger worden maar miss raakt je lichaam klein beetje gewend en valt het allemaal mee.. of straks ben je een lopende waterval :P
Nee zonder gekheid, merk je verder al iets??

Merkte met wandelen al snellere verzuring benen/ kuiten. Niet erg maar wel ongemakkelijk (net als verhit hoofd).

Nu vandaag rug/biceps enorm snelle verzuring en vollopen. De wil om een oefening af te maken is volop aanwezig maar spieren werkten niet mee. dus flink boos maken en gaan om alles af te maken

Overigens was er geen krachtverlies verder en schijn ik volgens omgeving wat te zijn afgevallen. ik zal het vanzelf wel zien met meting.

Het zweten of snelle verzuren (zwaar ruk als je de weekboodschappen 2 etages op moet sjouwen) zijn enige ongemakken bij inspanningen dus valt mij erg mee.

---------- Post toegevoegd 27 August 2013 om 00:56 ----------

Lijkt me niet dat je van een verdubbeling dosis minder bijwerkingen krijgt. Maar ben benieuwd!

ik gok dat het ook wel merkbaar is maar geeft niet. Hoort erbij en is maar tijdelijk

Sjors26: ik had mij allang ingelezen, beschik over bergen medische kennis maar nooit alles natuurlijk, een vriend is huisarts en zijn vriendin werkt op het lab ( dus kan bloed laten onderzoeken zo vaak nodig), in het A ziekenhuis lopen ook bekende rond dus hulp van endocrinologie is er ook. Wat ik ermee wil zeggen is dat ik er alles behalve ondoordacht in ben gestapt.

---------- Post toegevoegd 18 August 2013 om 16:51 ----------

@marina Steun, motivatie of iets positiefs gaat thuis niet komen. Delen van Pr al helemaal niet. Dus als ik na gym ga wil ik het zo goed mogelijk doen alleen en leren blij te zijn en dat ik meer kan dan ik denk
Ik heb letterlijk duizenden bladzijdes aan celbiologie, biochemie, fysiologie en in het specifiek ook endocrinologie boeken gelezen. Daarnaast heb ik onderhand ook letterlijk honderden studies (getuige mijn archief) omtrent het onderwerp AAS en gerelateerden gelezen. De endocrinologische, chemische en celbiologische aspecten in de ruimste zin van het woord zijn me bekend, als ook de bijwerkingen en 'aanvullende middelen'. Bovendien heb ik onderhand tig 'AAS situaties' onder ogen gehad o.a. via PM (op momenten kreeg ik dagelijkse meerdere PMs met 'AAS situaties') en ben zodoende ook aardig bekend met de psyche in het algemeen, de mindset. Dat gezegd hebbende raad ik het je af om de dosering te verhogen naar 20 mg (notabene op een relatief kort termijn). Just my 2 cents, doe er wat mee.

Hieraan wil ik nog aan toevoegen dat de kennis van huisartsen m.b.t. AAS zeer minimaal is i.h.a..

Laatst bewerkt:
Ik heb letterlijk duizenden bladzijdes aan celbiologie, biochemie, fysiologie en in het specifiek ook endocrinologie boeken gelezen. Daarnaast heb ik onderhand ook letterlijk honderden studies (getuige mijn archief) omtrent het onderwerp AAS en gerelateerden gelezen. De endocrinologische, chemische en celbiologische aspecten in de ruimste zin van het woord zijn me bekend, als ook de bijwerkingen en 'aanvullende middelen'. Bovendien heb ik onderhand tig 'AAS situaties' onder ogen gehad o.a. via PM (op momenten kreeg ik dagelijkse meerdere PMs met 'AAS situaties') en ben zodoende ook aardig bekend met de psyche in het algemeen, de mindset. Dat gezegd hebbende raad ik het je af om de dosering te verhogen naar 20 mg (notabene op een relatief kort termijn). Just my 2 cents, doe er wat mee.

Hieraan wil ik nog aan toevoegen dat de kennis van huisartsen m.b.t. AAS zeer minimaal is i.h.a..

IK neem het direct van je aan om te beginnen en sla zeker hetgeen jij zegt niet in de wind. Dit omdat hetgeen ik eerder van je vernam door jouw uitleg direct aannemelijk klonk en maakte dat ik inzichten kreeg verschaft (mbt tot aas inlezen en inlezen en inlezen maar door de uitleg was het helderder).

Over rest wat ik wilde zeggen stuur ik een pm.

En, nog verandering van plannen nav advies van GetXXL?

5 mg is zat ;)

Meer dan zat;)

Misschien is het wijs sommige dingen maar voor mij te houden. Niet omwille discussie of meningen maar ik moet zelf wel geplande koers blijven varen zeg maar. Ik ben al open geweest over anavar ( alwaar kritiek ontstond over gebruik) en zet zeker ook resultaten hier neer. Overigens nog steeds vrouwelijk, pukkelloos, heb al mijn haren nog of juist niet en ook geen baard in mijn keel.

Afgelopen week voor werk mooi alles kunnen laten onderzoeken (lang leven de stagaires) en alles van bloed tot hart etc top.

Afgelopen week 4x gesport maar liep snel vol. Wel alles vol gehouden. Moet zeggen dat het lekker voelt zo allemaal.

Dit weekeinde niks (one direction 3D in bios kijken:o verplicht) en maandag weer borst. Post dan ook weer

Meer dan zat;)

Misschien is het wijs sommige dingen maar voor mij te houden. Niet omwille discussie of meningen maar ik moet zelf wel geplande koers blijven varen zeg maar. Ik ben al open geweest over anavar ( alwaar kritiek ontstond over gebruik) en zet zeker ook resultaten hier neer. Overigens nog steeds vrouwelijk, pukkelloos, heb al mijn haren nog of juist niet en ook geen baard in mijn keel.

Afgelopen week voor werk mooi alles kunnen laten onderzoeken (lang leven de stagaires) en alles van bloed tot hart etc top.

Afgelopen week 4x gesport maar liep snel vol. Wel alles vol gehouden. Moet zeggen dat het lekker voelt zo allemaal.

Dit weekeinde niks (one direction 3D in bios kijken:o verplicht) en maandag weer borst. Post dan ook weer

Een eigen koers is altijd verstandig, maar als niet, 1, maar 2 ervaringsdeskundigen zeggen dat je dosering geen goed plan is, dan is luisteren misschien niet zo'n heel gek idee.
De bijwerkingen manifesteren zich ook niet direct, maar komen met de tijd en zoals gezegd: eenmaal daar, onomkeerbaar.

Whatever floats your boat, maar ik zou graag zien dat het een succesvolle kuur voor je is en dat je geen hoge prijs betaald.

---------- Post added 31 August 2013 at 20:27 ----------

:roflol:

Sla het ook zeker niet in de wind. Daarom post ik trainingen/progressies . Dosering kuur is al bekend en dat ik gebruik dus niks nieuws meer. En devies is ter harte genomen

Vanochtend thuis buik 20 min
(Omdat ik alleen was)

Borst:
Dumbell fly
1x12x10 ( per hand)
1x10x10 (niet netjes/smokkel)
1x8x8
1x5x8
1x5x8

Bankdrukken 40kg ( 10sec rust)
1x14
1x13
1x10
1x7
1x5

Direct

Incline bankdrukken 30kg (10 sec rust)
1x17
1x15
2x12
1x8
1x3x40kg

Biceps:
BB curl 24en 3x ( omdat het makkelijk ging)
1x21-en
L/M/H

Bicep curl touw met supers
4x12x11,25kg
Bicep curl one handed(last schouders)
4x8x 3,75kg
(volgelopen)

Biceps curl (op toestel dat ik erg prettig vind)
4x8x25
(Geen last schouders en ging makkelijk ondanks eerder vollopen))

Steppen

En devies is ter harte genomen

Als je met devies advies bedoelde, heb je dan nou wel of niet de dosering opgehoogd naar 20 mg?

Leuk/interessant dat je eerlijk over je gebruik post, gebeurt niet veel dus ik ben benieuwd naar je updates. Hoop voor je dat je met je kuur de beoogde resultaten gaat behalen.

Als je met devies advies bedoelde, heb je dan nou wel of niet de dosering opgehoogd naar 20 mg?

Leuk/interessant dat je eerlijk over je gebruik post, gebeurt niet veel dus ik ben benieuwd naar je updates. Hoop voor je dat je met je kuur de beoogde resultaten gaat behalen.

Nog niet gaan verhogen maar ligt in de planning. Op huidige dosering gaat het goed en voel-/merkbaar. Wnige beperking momenteel is heel snel vollopen benen en biceps maar alles vandaag ging razend soepel.

Mijn onzekerheid maakte dat ik incline bp niet verhoogde maar had ik wel moeten doen achteraf gezien.

Woensdag 1 uur cardio gedaan.

Donderdag 5 september

beetje zenuwachtig voor benen vandaag. Dit omdat ik momenteel vrij snel lijk te verzuren. of het boodschappen doen is of trappen lopen.

Crunch leg lift decline strekte benen
4x15hh
Trx 1 benig en 2 benig supersets
4x15hh
Side crunch cable non-stop om en om
4x30kgx15hh

verzuring als de pest.

Benen:
Hack Squat
4 15hh 40kg

Front squat
4 12hh 10kg
( vind techniek nog moeilijk dus ga deze dagelijks doen.

Goodmornings met dumbells
4 12 8kg

dropsets (wegens bezetting toestellen)
Abductor
1x15x40kg
1x15x30kg
1x17x20kg
1x20x10kg

Adductor
1x15x40kg
1x15x30kg
1x17x20kg
1x20x10kg

Calf raise hack squat
4x14x15kg

Schouders:
Upright row barbell
4x12x15kg ez

superset staand
Military press
4x12x10kg per kant
Side raise
4x12x8kg per kant

cardio

vrijdag rug

Laatst bewerkt:
damn sterke squat heb je, zie ik in je sig.

Ja, squat je nog weleens? Ik zie namelijk alleen maar hack squats en fronts met 10kg voorbij komen sinds maanden.

Goed gedaan weer.

Ja, squat je nog weleens? Ik zie namelijk alleen maar hack squats en fronts met 10kg voorbij komen sinds maanden.

ik squat nog steeds. DL, SQ en LP doe ik standaard 3x per week. Gewoon voor de lol dus noemde ze niet meer eigenlijk. Kan qua heel zwaar gaan hiermee nu niet hoog in herhalingen zitten.

Voel mij ontzettend goed met de anavar maar moet zorgvuldig omgaan met kracht wil ik een x heel zwaar gaan

---------- Post toegevoegd 6 September 2013 om 00:41 ----------

:kiss:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven