- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zweten als een otter ach ja.. t lijkt mij dat als je gaat verdubbelen de bijwerkingen alleen maar heftiger worden maar miss raakt je lichaam klein beetje gewend en valt het allemaal mee.. of straks ben je een lopende waterval
Nee zonder gekheid, merk je verder al iets??
Lijkt me niet dat je van een verdubbeling dosis minder bijwerkingen krijgt. Maar ben benieuwd!
Ik heb letterlijk duizenden bladzijdes aan celbiologie, biochemie, fysiologie en in het specifiek ook endocrinologie boeken gelezen. Daarnaast heb ik onderhand ook letterlijk honderden studies (getuige mijn archief) omtrent het onderwerp AAS en gerelateerden gelezen. De endocrinologische, chemische en celbiologische aspecten in de ruimste zin van het woord zijn me bekend, als ook de bijwerkingen en 'aanvullende middelen'. Bovendien heb ik onderhand tig 'AAS situaties' onder ogen gehad o.a. via PM (op momenten kreeg ik dagelijkse meerdere PMs met 'AAS situaties') en ben zodoende ook aardig bekend met de psyche in het algemeen, de mindset. Dat gezegd hebbende raad ik het je af om de dosering te verhogen naar 20 mg (notabene op een relatief kort termijn). Just my 2 cents, doe er wat mee.Sjors26: ik had mij allang ingelezen, beschik over bergen medische kennis maar nooit alles natuurlijk, een vriend is huisarts en zijn vriendin werkt op het lab ( dus kan bloed laten onderzoeken zo vaak nodig), in het A ziekenhuis lopen ook bekende rond dus hulp van endocrinologie is er ook. Wat ik ermee wil zeggen is dat ik er alles behalve ondoordacht in ben gestapt.
---------- Post toegevoegd 18 August 2013 om 16:51 ----------
@marina Steun, motivatie of iets positiefs gaat thuis niet komen. Delen van Pr al helemaal niet. Dus als ik na gym ga wil ik het zo goed mogelijk doen alleen en leren blij te zijn en dat ik meer kan dan ik denk
Ik heb letterlijk duizenden bladzijdes aan celbiologie, biochemie, fysiologie en in het specifiek ook endocrinologie boeken gelezen. Daarnaast heb ik onderhand ook letterlijk honderden studies (getuige mijn archief) omtrent het onderwerp AAS en gerelateerden gelezen. De endocrinologische, chemische en celbiologische aspecten in de ruimste zin van het woord zijn me bekend, als ook de bijwerkingen en 'aanvullende middelen'. Bovendien heb ik onderhand tig 'AAS situaties' onder ogen gehad o.a. via PM (op momenten kreeg ik dagelijkse meerdere PMs met 'AAS situaties') en ben zodoende ook aardig bekend met de psyche in het algemeen, de mindset. Dat gezegd hebbende raad ik het je af om de dosering te verhogen naar 20 mg (notabene op een relatief kort termijn). Just my 2 cents, doe er wat mee.
Hieraan wil ik nog aan toevoegen dat de kennis van huisartsen m.b.t. AAS zeer minimaal is i.h.a..

verplicht) en maandag weer borst. Post dan ook weerMeer dan zat
Misschien is het wijs sommige dingen maar voor mij te houden. Niet omwille discussie of meningen maar ik moet zelf wel geplande koers blijven varen zeg maar. Ik ben al open geweest over anavar ( alwaar kritiek ontstond over gebruik) en zet zeker ook resultaten hier neer. Overigens nog steeds vrouwelijk, pukkelloos, heb al mijn haren nog of juist niet en ook geen baard in mijn keel.
Afgelopen week voor werk mooi alles kunnen laten onderzoeken (lang leven de stagaires) en alles van bloed tot hart etc top.
Afgelopen week 4x gesport maar liep snel vol. Wel alles vol gehouden. Moet zeggen dat het lekker voelt zo allemaal.
Dit weekeinde niks (one direction 3D in bios kijkenverplicht) en maandag weer borst. Post dan ook weer

Als je met devies advies bedoelde, heb je dan nou wel of niet de dosering opgehoogd naar 20 mg?
Leuk/interessant dat je eerlijk over je gebruik post, gebeurt niet veel dus ik ben benieuwd naar je updates. Hoop voor je dat je met je kuur de beoogde resultaten gaat behalen.
Ja, squat je nog weleens? Ik zie namelijk alleen maar hack squats en fronts met 10kg voorbij komen sinds maanden.