MuscleMeat

kitten's log

• Topic Starter Topic Starter
Doe je elke training eerst buik?

Pittige superset benchen wel!

---------- Post toegevoegd 14 August 2013 om 06:54 ----------

Merk je al wat, behalve enorm moe?

Nee, dat verschilt. Kan begin zijn of einde. maar wel alle dagen.

Ss benchen is sinds nieuwe schema. Viel vies tegen want wil max 1 1/2u bezig zijn van begin (cardio) tot einde (cardio) dus of tempo ligt soms hoog of rust is soms korter

Moeheid en hoofdpijn na een week helemaal weg. Merkbaar is enorme gevoel van pomp die ook behoorlijk lang wil aanhouden. Sneller warm en wat minder eetlust maar niks ongemakkelijks

Laatst bewerkt:
Word je elke week gemeten en gewogen?

14 AUG gedaan

benen

10 minuten steppen

Crunch leg lift decline strekte benen
4x15hh
Trx 1 benig en 2 benig supers
4x15hh
Side crunch cable non-stop om en om
4x25kgx15hh

Benen:
Hack Squat
4 12hh 40kg
Front squat
4 12hh 10kg
Goodmornings met dumbell
4 12 8kg

superset
Abductor
4 12 40kg
Adductor
4 12 40kg

Calf raise hack squat
4 14 15kg

Schouders:
Upright row barbell
4 12 15kg ez

superset
Military press
4 12 6kg per kant
Side raise
4 12hh 6kg per kant

cardi

Laatst bewerkt:
15 augustus

Met een vriend getraind.l daar hij zelf met eigen trainingen zit overeen gekomen dat we rug zouden doen. Daar waar ik anders supersets doe nu tot spiefalen gegaan:fire:

rug

High pulley
1x25x 20kg per kant
1x20
1x18

Plate loaded row
1x27x20kg per kant
1x24
1x17

Bent over row
1x19x 20kg
1x16
1x12

Pullover dumbell
1x20x14kg
2x16
1x17 (wilde ik)

Triceps
Dippen
3x8x50kg

Small bankdruk
1x17x20kg
1x15
1x12

Barbell skull crushers
1x17x 15kg Ez stang
1x16 (moeite)
1x13
cardio

Laatst bewerkt:
vandaag borst

10 minuten steppen

4x15hh
4x15hh
4x30kgx15hh

Borst:

Cable fly
4 12hh 12kg

superset

Bankdrukken
4 12hh 40 kg
Incline bankdrukken
4 12hh 30kg

bankdrukken pieken

1x60kg
1x70kg (heel bang dat het op voorhand al niet zou gaan)
1x75kg

Biceps:

BB curl 21en
3 21hh 15kg L/M/H

superset

Bicep curl touw
4 12hh 12kg
Bicep curl one handed
4 12hh 4kg

cardio

Lekker fanatiek weer, goed bezig!

Dank MMA. Morgenochtend na nahtdienst nog beentjes. Dan weekje weg.

Je gaat er aardig tegenaan.
Fijne week. Waar ga je heen?
Hoe gaat het nu eigenlijk thuis?

Je gaat er aardig tegenaan.
Fijne week. Waar ga je heen?
Hoe gaat het nu eigenlijk thuis?

heb niet altijd de tijd om te posten maar sla trainingen op telefoon op zodat ik ze kan posten. Sporten gaat lekker. nu met nachtdiensten wel pittig maar geeft niets.

ga weer paar dagen Duitsland bezoeken maar nu zonder kind.

Thuis gaat het wel. hij weet dat ik flink bezig ben qua sporten. verder niet. En is goed zo want moet mijn ding blijven.

Wat als hij dit leest?

heb niet altijd de tijd om te posten maar sla trainingen op telefoon op zodat ik ze kan posten. Sporten gaat lekker. nu met nachtdiensten wel pittig maar geeft niets.

ga weer paar dagen Duitsland bezoeken maar nu zonder kind.

Thuis gaat het wel. hij weet dat ik flink bezig ben qua sporten. verder niet. En is goed zo want moet mijn ding blijven.
dat je niet altijd tijd hebt snap ik wel. :)

Gewoon even weg voor de gezelligheid dan?

je praat er thuis dus helemaal niet over? Weet je man wel dat je met anavar begonnen bent?
Heb je niet nog eens overwogen om te praten met hem? Wat steun lijkt me toch we fijn om te hebben.

Respect dat je open en bloot post dat je bent begonnen met kuren daar zouden mensen een vb aan kunnen nemen. Maar omdat er ook op bepaalde manier word gereageerd denk ik dat dat niet gaat gebeuren. Ik denk dat jij zelf oud en verstandig genoeg bent om deze keuze te maken. Hierbij ben ik erg nieuwsgierig wat dit voor jou gaat doen. Zelf ben ik van mening dat je je beoogde resultaat ook zonder kan bereiken maar nogmaals jouw ding, jouw keuze en jouw logje. Heel veel succes Kitten..ik ga je wat vaker volgen als je niet afgeschrikt bent door de reacties; ) ieder zn eigen mening..en eigen keus.

dat je niet altijd tijd hebt snap ik wel. :)

Gewoon even weg voor de gezelligheid dan?

je praat er thuis dus helemaal niet over? Weet je man wel dat je met anavar begonnen bent?
Heb je niet nog eens overwogen om te praten met hem? Wat steun lijkt me toch we fijn om te hebben.

Op andere vlakken hebben wij het gelukkig wel leuk en gezellig dus gewoon even tijd samen weg.

Ik praat nooit (meer) thuis over sporten of trainingen. Dat resulteert in hoog oplopende ruzies omtrend visie en opvatting verschillen. Ik praat uberhaupt met niemand over sporten in mijn leven. Mijn familie is heus niet negatief maar snappen het niet. Dat ik al sowieso breder word van sporten wist ik a; dat ze dat vonden want word er soms op gewezen.

Als ik met Tom sport dan is het wat praten over trainingen maar nee, helaas verder niet. vind het wel heerlijk oeverloos ouwehoeren en horen hoe andere sommige zaken ervaren of voelen (voeding of traininingen).

Ik heb niks over de Anavar verteld of verdere plannen. Toen ik afgelopen week in naieve enthousiasme vertelde 75 benchpress weer haalde was het bonje dus. Is niet anders. Tom is "mijn spiegel" en zegt wanneer definities beter worden omdat ik denk het niet goed te zien zeg maar.

---------- Post toegevoegd 17 August 2013 om 23:15 ----------

uhhhh, ik denk dat hij zijn spullen pakt als hij dit allemaal weet. ik ben honstrouw, loyaal en heb leven ingericht naar anderen. Dit is het enige wat ik heb van mij wat ik niet thuis kan delen. Gaf mij persoonlijk (en nog) een eenzaam gevoel dus ach kan het ergens kwijt

---------- Post toegevoegd 17 August 2013 om 23:20 ----------

Respect dat je open en bloot post dat je bent begonnen met kuren daar zouden mensen een vb aan kunnen nemen. Maar omdat er ook op bepaalde manier word gereageerd denk ik dat dat niet gaat gebeuren. Ik denk dat jij zelf oud en verstandig genoeg bent om deze keuze te maken. Hierbij ben ik erg nieuwsgierig wat dit voor jou gaat doen. Zelf ben ik van mening dat je je beoogde resultaat ook zonder kan bereiken maar nogmaals jouw ding, jouw keuze en jouw logje. Heel veel succes Kitten..ik ga je wat vaker volgen als je niet afgeschrikt bent door de reacties; ) ieder zn eigen mening..en eigen keus.

De reacties maakte mij heus erg onzeker omdat het forum is voor steun en niet veroordeling of lulligheden. Ik ben niet achterlijk en weet heus dat ik "natuurlijk"ook een eind kom. Maar hier heb ik heel zorgvuldig en vooral bewust over nagedacht. En niet even maar maanden nagedacht. Door mijn achtergrond ook hoop medische kennis dus ga ook niet zomaar risico nemen.

Ik ben en blijf open en eerlijk. Voor nu voelt de Anavar fijn

Ow en bedankt miss H.

Ik snap dat je op andere vlakken gelukkig bent. Dat kan ook heel goed.

Ik vind het alleen jammer te horen dat je er nooit over kan praten thuis. Dat familie er zo afkeurend over is. Dat maakt het in mijn ogen soms wel lastig als je enthousiast bent en het niet kwijt kan...
Ik ben ook steeds enthousiaster geworden met sporten en merk wat ik wil. Ik heb nu ook begeleiding en ben er nu ook achter wat ik wil en dat dat me heel veel moeite zal gaan kosten om dat te bereiken. Ik heb foto's gemaakt van waar ik heen wil. Ik heb dit aan mijn man laten zien en besproken. Hij staat achter me.. maar het moet niet té worden zoals hij zei.. maar omdat ik maar zo langzaam groei kan hij eraan wennen. Maar ik moet zeggen dat juist het delen van mijn training als ik een PR heb oid me wel goed doet. En ik vind het jammer dat jij dat niet kan.

Wel goed te horen dat je met Tom er wel over kan praten. Maar toch lijkt het me wel anders dan steun van thuis. Ik hoop voor je dat het ooit mag veranderen.

Voor wat betreft de Anavar. Het is jouw keuze. en zoals MissH het omschrijft zou ik het ook zeggen.
Ben benieuwd hoe het je zal vergaan. Maar ik blijf hopen dat je met de tijd toch ook thuis je steun kan vinden.

Succes met je laatste training en geniet van je weekje weg.

Op andere vlakken hebben wij het gelukkig wel leuk en gezellig dus gewoon even tijd samen weg.

Ik praat nooit (meer) thuis over sporten of trainingen. Dat resulteert in hoog oplopende ruzies omtrend visie en opvatting verschillen. Ik praat uberhaupt met niemand over sporten in mijn leven. Mijn familie is heus niet negatief maar snappen het niet. Dat ik al sowieso breder word van sporten wist ik a; dat ze dat vonden want word er soms op gewezen.

Als ik met Tom sport dan is het wat praten over trainingen maar nee, helaas verder niet. vind het wel heerlijk oeverloos ouwehoeren en horen hoe andere sommige zaken ervaren of voelen (voeding of traininingen).

Ik heb niks over de Anavar verteld of verdere plannen. Toen ik afgelopen week in naieve enthousiasme vertelde 75 benchpress weer haalde was het bonje dus. Is niet anders. Tom is "mijn spiegel" en zegt wanneer definities beter worden omdat ik denk het niet goed te zien zeg maar.

---------- Post toegevoegd 17 August 2013 om 23:15 ----------

uhhhh, ik denk dat hij zijn spullen pakt als hij dit allemaal weet. ik ben honstrouw, loyaal en heb leven ingericht naar anderen. Dit is het enige wat ik heb van mij wat ik niet thuis kan delen. Gaf mij persoonlijk (en nog) een eenzaam gevoel dus ach kan het ergens kwijt

---------- Post toegevoegd 17 August 2013 om 23:20 ----------

De reacties maakte mij heus erg onzeker omdat het forum is voor steun en niet veroordeling of lulligheden. Ik ben niet achterlijk en weet heus dat ik "natuurlijk"ook een eind kom. Maar hier heb ik heel zorgvuldig en vooral bewust over nagedacht. En niet even maar maanden nagedacht. Door mijn achtergrond ook hoop medische kennis dus ga ook niet zomaar risico nemen.

Ik ben en blijf open en eerlijk. Voor nu voelt de Anavar fijn

Het is niemands bedoeling je onzeker te maken of lullig tegen je te doen. Als iemand echter zonder gezonde motivatie en op een belachelijke startdosering AAS gaat gebruiken, dan kun je er vergif op innemen dat er iets van gezegd gaat worden. Niet om jou af te fikken, maar om je wakker te schudden.

Draai het eens om, hoe zou je het vinden als het niemand wat zou interesseren wat je doet?
Het is al eerder gezegd; jouw keus, jouw leven, maar met die dosering neem je een onnodig groot risico in een veel te vroeg stadium en ook nog eens zonder legitieme reden.

Ik zou daar nog maar eens bewust over over nadenken, of in elk geval iemand raadplegen die er wel verstand van heeft, want de gevolgen zijn onomkeerbaar.

Het is niemands bedoeling je onzeker te maken of lullig tegen je te doen. Als iemand echter zonder gezonde motivatie en op een belachelijke startdosering AAS gaat gebruiken, dan kun je er vergif op innemen dat er iets van gezegd gaat worden. Niet om jou af te fikken, maar om je wakker te schudden.

Draai het eens om, hoe zou je het vinden als het niemand wat zou interesseren wat je doet?
Het is al eerder gezegd; jouw keus, jouw leven, maar met die dosering neem je een onnodig groot risico in een veel te vroeg stadium en ook nog eens zonder legitieme reden.

Ik zou daar nog maar eens bewust over over nadenken, of in elk geval iemand raadplegen die er wel verstand van heeft, want de gevolgen zijn onomkeerbaar.

Sjors26: ik had mij allang ingelezen, beschik over bergen medische kennis maar nooit alles natuurlijk, een vriend is huisarts en zijn vriendin werkt op het lab ( dus kan bloed laten onderzoeken zo vaak nodig), in het A ziekenhuis lopen ook bekende rond dus hulp van endocrinologie is er ook. Wat ik ermee wil zeggen is dat ik er alles behalve ondoordacht in ben gestapt.

---------- Post toegevoegd 18 August 2013 om 16:51 ----------

@marina Steun, motivatie of iets positiefs gaat thuis niet komen. Delen van Pr al helemaal niet. Dus als ik na gym ga wil ik het zo goed mogelijk doen alleen en leren blij te zijn en dat ik meer kan dan ik denk

Na nachtdienst ( en dus voor een x veel koffie) sporten. Psychologische oorlogsvoering is zoiets in het weekeinde daar sportschool 09:00 open is en ik 08:00 thuis ben van werk. Dan moet ik dus 3 kwartier wachten maar goed. De benen..................

10 minuten steppen

4x15hh
4x15hh
4x25kgx15hh

Alles i.p.v.4x12 nu 3x15. ik voelde mij niet heel super als in gaar van werk

Benen:
Hack Squat
3x15hh 40kg
Front squat
3x15hh 10kg
Goodmornings met dumbell
3x15 8kg

superset
Abductor
3x15 40kg
Adductor
3x15x 40kg

Calf raise hack squat
3x15x 15kg

Schouders:
Upright row barbell
3x15 15kg ez

superset
Military press
3x15x6kg per kant
Side raise
3x15x 6kg per kant

cardio half uur op stepper.

SLAPENNNNNNNNNNNNN en weer werken. morgen weg

Inmiddles weer vol aan de bak qua werk maar vandaag eindelijk na slapen straks weer sporten. Dagen weg waren top. Heel veel gewandeld en dan pittigere wandelroutes. Zweette als een otter maar goed. Was ik op voorbereid. Vandaag verdubbeling dosering dus benieuwd hoe het deze week gaat of nu minder last van bijwerkingen.

Terug
Naar boven