- Waardering
- 1.022
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 150kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb nog nooit ooit fsq gedaan tot pas dan. Ik word er namelijk beroerd van. Ondanks goede voeding blijft op bepaalde momenten dit probleem opspelen. Dan is de keuze doorgaan ten koste van of periode blijven oefenen tot het wel gaat.
Ik squat nu zo
http://en.m.wikipedia.org/wiki/File:Squats.svg
Ik heb weleens gevraagd of ik ook dieper zou moeten maar druk middenrif te groot.
Voor Lola,
Uiteindelijk geen filmpjes gepost. Ik zit met mijn werk namelijk. Jij mag denken en vinden wat jij wilt maar dergelijke sneren of conclusies voor je houden. Het is zo negatief. Dit forum is om elkaar de stimulen, motiveren en te helpen. Niet zoals jij doet bij mij. Ik ervaar het als bijzonder onvriendelijk. Geloof wat jij wilt maar ik voel geenszins hier onjuiste info te posten. Buitendat heb ik een ervaren trainer die helpt doellstellingen te behalen dus ja, trainen veranderen tussendoor. Van alleen zwaar trainen verlies ik nauwelijks o.a vet maar bouwde ik niet rap massa op.
Juist of ook jij zou weten dat het zoeken is naar juiste trainingsmethode die werkt om doelen te behalen. Want dan kan er geschaafd worden
En ter info; de sig is nog altijd geldende. Mij pr voor oppakken trainingen lagen lager namelijk. Dus de progressie van de 3 grote groepen is sinds start nieuwe log.
Vanavond
20min steppen
Rug: superset:
High pulley
4x12x20kg per kant
Plate loaded row
4x12x20kg per kant
Super set:
Bent over row
4x12x15kg
Pullover dumbell
4x12x16kg
Triceps
Dippen
3x8hh
Super set:
Small bankdrukken
Alleen stang
Tot falen
1x40
1x34
1x27
1x22
1x17
Barbell skull crushers
Ez stang 10kg
4x12hh
Buik
Goed gezegd, het is jouw log, je hebt geen meldplicht tegenover anderen en bepaald zelf wat je post.
Je zet er al meer in dan de meesten zouden durven dus een beetje respect naar jou toe is ook wel gepast.
dat zeg ik dus, toen er kritiek kwam ipv gejuig, zei ze er niets meer over.
en ik snap ook dat het moeilijk is jezelf te verdedigen in zo'n discussie.
en ze zal vast meer verstand van anavar hebben dan de meesten die kritiek gaven, maar er zaten ook een paar goede tips tussen, waar ook niet op in gegaan is.
ik bedoel helemaal niets verkeerd of als een persoonlijke aanval ofzo, mocht dat zo over komen.
het is gewoon veel onsamenhangende informatie lijkt het..
je 'meld' dingen, maar verwacht eigenlijk alleen gejuig van de zijlijn en geen opbouwende kritiek of tips.
plus dat je zelf redelijk negatief blijft over alles, geen gejuig bij nieuwe pr's of als er lichaamsgewicht af is.
misschien dat je zelf je log eens achter elkaar moet lezen..

...
Over die signature-stats zal ik maar voor de lieve vrede niet beginnen![]()
Dat is een cheat?
gaat lekker met BP inderdaad. Met of zonder spotter?