Fitness Seller

kitten's log

squat je wel diep genoeg dan? verschil tussen 150kg backsq en 10kg fsq is wel heel groot, ongeacht of je de techniek op fsq moeilijk vindt

Ik heb je log even door gelezen, jaja echt waar..
Maar het lijkt dat die pr's in de handtekening hele oude pr's zijn van voordat je 'weer' begonnen bent met krachttraining?

Er is ook al vaker gevraagd naar filmpjes, waarvan je gezegd hebt ze te maken. Waarna je van schema veranderde (toeval?) waardoor het leek dat je dus niet zwaar meer zou trainen en iedereen het maar naast zich neergelegd heeft..

Als je nu ook nog zwaar traint, lijkt me dat toch juist iets om te loggen? (En te filmen wat mij betreft, maar dat moet je natuurlijk zelf weten)

• Topic Starter Topic Starter
Heb nog nooit ooit fsq gedaan tot pas dan. Ik word er namelijk beroerd van. Ondanks goede voeding blijft op bepaalde momenten dit probleem opspelen. Dan is de keuze doorgaan ten koste van of periode blijven oefenen tot het wel gaat.
Ik squat nu zo
http://en.m.wikipedia.org/wiki/File:Squats.svg

Ik heb weleens gevraagd of ik ook dieper zou moeten maar druk middenrif te groot.

Voor Lola,

Uiteindelijk geen filmpjes gepost. Ik zit met mijn werk namelijk. Jij mag denken en vinden wat jij wilt maar dergelijke sneren of conclusies voor je houden. Het is zo negatief. Dit forum is om elkaar de stimulen, motiveren en te helpen. Niet zoals jij doet bij mij. Ik ervaar het als bijzonder onvriendelijk. Geloof wat jij wilt maar ik voel geenszins hier onjuiste info te posten. Buitendat heb ik een ervaren trainer die helpt doellstellingen te behalen dus ja, trainen veranderen tussendoor. Van alleen zwaar trainen verlies ik nauwelijks o.a vet maar bouwde ik niet rap massa op.

Juist of ook jij zou weten dat het zoeken is naar juiste trainingsmethode die werkt om doelen te behalen. Want dan kan er geschaafd worden

En ter info; de sig is nog altijd geldende. Mij pr voor oppakken trainingen lagen lager namelijk. Dus de progressie van de 3 grote groepen is sinds start nieuwe log.

Vanavond

20min steppen

Rug: superset:
High pulley
4x12x20kg per kant
Plate loaded row
4x12x20kg per kant

Super set:

Bent over row
4x12x15kg
Pullover dumbell
4x12x16kg

Triceps

Dippen
3x8hh

Super set:
Small bankdrukken
Alleen stang
Tot falen
1x40
1x34
1x27
1x22
1x17
Barbell skull crushers
Ez stang 10kg
4x12hh

Buik

Laatst bewerkt:
Goed gezegd, het is jouw log, je hebt geen meldplicht tegenover anderen en bepaald zelf wat je post.
Je zet er al meer in dan de meesten zouden durven dus een beetje respect naar jou toe is ook wel gepast.

Goed gezegd, het is jouw log, je hebt geen meldplicht tegenover anderen en bepaald zelf wat je post.
Je zet er al meer in dan de meesten zouden durven dus een beetje respect naar jou toe is ook wel gepast.

Tnx! Ben vrij open ja en zou niet weten waarom ik anders zou moeten voordoen. Kracht is leuk en af en toe train ik nog puur op kracht met weinig reps puur om te pieken. Kijken of er winst is geboekt. Zou ik dat alleen doen krijg ik niet mijn droomlijf

ik bedoel helemaal niets verkeerd of als een persoonlijke aanval ofzo, mocht dat zo over komen.
het is gewoon veel onsamenhangende informatie lijkt het..

hier in je log zijn die pr's geen van allen te vinden in elk geval.
de hoogste gewichten die je gelogd hebt, is hier ruim 20-30kg onder zelfs..
wat heeft het voor zin om hier te loggen als je de helft van de trainingen niet vermeld (30kg stappen op oefeningen zijn toch best aantal trainingen) en de rest van de informatie rond trainingen alleen 'meld'..

je ideeën over je aas gebruik heb je bijvoorbeeld ook niet aangepast of uitgelegd na een groot aantal vragen en opmerkingen hierover. niet dat je dat moet ofzo hoor, maar om even mijn punt duidelijk te maken.
je 'meld' dingen, maar verwacht eigenlijk alleen gejuig van de zijlijn en geen opbouwende kritiek of tips.
plus dat je zelf redelijk negatief blijft over alles, geen gejuig bij nieuwe pr's of als er lichaamsgewicht af is.

misschien dat je zelf je log eens achter elkaar moet lezen..

en nog eens, ik bedoel het allemaal goed.. no hard feelings van mijn kant, ik kan alleen nogal kort door de bocht zijn in dit soort dingen..
als je liever hebt dat ik uit je log blijf is dat ook prima, maar neem dan in elk geval wat van anderen aan. je gaat namelijk bijna alle tips en kritiek uit de weg.

dat heeft ze wel gedaan, toen kwam iedereen met "kritiek" op haar en daarom heeft ze er niks meer over gezegd, dat van die anavar bedoel ik dan.

dat zeg ik dus, toen er kritiek kwam ipv gejuig, zei ze er niets meer over.
en ik snap ook dat het moeilijk is jezelf te verdedigen in zo'n discussie.
en ze zal vast meer verstand van anavar hebben dan de meesten die kritiek gaven, maar er zaten ook een paar goede tips tussen, waar ook niet op in gegaan is.

Lola,

Ik ga slapen nu. Morgen reageer ik.

dat zeg ik dus, toen er kritiek kwam ipv gejuig, zei ze er niets meer over.
en ik snap ook dat het moeilijk is jezelf te verdedigen in zo'n discussie.
en ze zal vast meer verstand van anavar hebben dan de meesten die kritiek gaven, maar er zaten ook een paar goede tips tussen, waar ook niet op in gegaan is.

ja nou en? ze mag toch zelf weten wat ze doet en ze hoeft helemaal niks te verantwoorden aan niemand.

ik bedoel helemaal niets verkeerd of als een persoonlijke aanval ofzo, mocht dat zo over komen.
het is gewoon veel onsamenhangende informatie lijkt het..

je 'meld' dingen, maar verwacht eigenlijk alleen gejuig van de zijlijn en geen opbouwende kritiek of tips.
plus dat je zelf redelijk negatief blijft over alles, geen gejuig bij nieuwe pr's of als er lichaamsgewicht af is.

misschien dat je zelf je log eens achter elkaar moet lezen..

Ff een samenvatting van mijn vorige post..
Ik bedoel het niet slecht, maar ik denk dat er emotioneel iets fout zit. Laag zelfbeeld en dit proberen te compenseren met sporten. De houding naar anderen die haar proberen te helpen bevestigd dit ook naar mijn idee. Misschien is dit juist iets om aan te werken, dan volgt dat lichaam automatisch.

Plus dat haar log onsamenhangend is waar IK me enorm aan stoor. Ik lees dingen die ik interessant vind, maar nergens terug kan vinden

Mijn punt wordt toch nooit duidelijk.. Dus ik stop er maar mee.. Welterusten!

Ja nou wordt ie helemaal mooi :D

Die kritiek was nogal terecht. Die dosering sloeg nergens op en als ze echt naar 20mg gaat slaat het nog steeds nergens op. Als ze mij niet gelooft is dat tot daar aan toe, maar dat ze het advies van GetXXL ook negeert is natuurlijk vreemd.

Zeker als vervolgens allemaal lichte trainingen volgen. Dat schiet lekker op met Anavar. Slik dan een stevige multi, dat heeft ongeveer evenveel zin.
Even los van de onsamenhangende teksten die eerst ontcijfert moeten worden voor je er ook maar iets van begrijpt.
Als je geen feedback wil hebben, dan moet je niet loggen. Schrijf je je progressie lekker in een dagboekje en heb je van niemand last.

Over die signature-stats zal ik maar voor de lieve vrede niet beginnen :)

Rust tussen sets max 10 sec

Borst:
Cable fly
4x14x8kg

Bankdrukken
4x 14x 40 kg
1x65
1x70
1x75

Incline bankdrukken
4x 14x30kg
1x50
1x60
1x65

Biceps:
BB curl 21en
4x14x15kg
L/M/H

Superset non-stop

Bicep curl touw met superset
4x9x 11,25kg
Bicep curl one handed
4x12x3,75kg

Trx

Benen 30sec om en om
Benen 30sec tegelijk
10tellen rust
X 3 hh

Cruchmachine
Supersets
4x10x40kg kort
3x10x40kg lang

40min cardio

Wat is trx?
Goede bench

Zoooooooooo, voor mijn doe goed gecheat! 300gram biefstuk en gepofte aardappel. Nu headbengen in patronaat!

Morgen rug trainen.

Dat is een cheat?

gaat lekker met BP inderdaad. Met of zonder spotter?

Dat is een cheat?

gaat lekker met BP inderdaad. Met of zonder spotter?

Hahahah, voor de meeste hier is dat een stukje vlees in holle kies duwen maar ik kreeg niet meer weg. Wilde wel maar zat tot aan mijn huig. Ik denk omdat het relatief zwaar is zeg maar. Ik eet vrij licht. Mijn ontbijt ( 6eieren waarvan 1met eigeel en noten )kost mij nog steeds steeds moeite omdat het vol voelt.

BP is met spotter. Vind fijn gevoel dat er iemand staat en handen onder stand houdt. Ik wil alleen niet dat hij stang vasthoudt. Dit omdat het mij afleid ofzo en ik wil concentreren op een goede rep

@Nosje; bedankt!:kiss:

Anavar staat op 20 dus 2 tabletten per X per dag per 9sept

Nu rug trainen.

Je kunt ook vragen de spotter alleen in te laten grijpen als het écht niet meer gaat, ik hou persoonlijk helemaal niet van spotters die met elke beweging meegaan.

Terug
Naar boven